Увесь тиждень ми бачили черги на кордоні з дорогих автівок, які намагаються ввезти в Україну спритні громадяни та громадянки, користуючись тимчасовим нульовим розмитненням. Мабудь уже всі хто тільки міг, висловились, що так бути не повинно. А до Верховної Ради навіть подали законопроекти, які зупиняють таку пільгу. AUTO-Consulting спробував зёясувати, який же компромісний варіант змін можуть проголосувати депутати на наступному тиждні. |
Це стало зрозуміло на засіданні Податкового Комітету, де розглядали той самий законопроекту #7311, який і містив майбутні зміни. Як повідомила депутат Альона Шкрум, ось головні підсумки компромісу по цьому законопроекту:
- машини для гуманітарних потреб для армії, тер оборони та інших потреб захисту краіни -
будуть ввозиться БЕЗ жодних мит та перешкод, як і зараз
- позашляховики, пікапи 4х4 до 2017 року виробництва будуть ввозитися навіть без листів вч всіма волонтерами та громадянами і бажаючими - так як і зараз без жодних мит.
Нам треба наситити цими машинами фронт. До 2017 - це недорогі пікапи, які віддають на армію, а не для себе.
- звичайні громадяни зможуть ввезти машини для власного користування на заміну тим, які спалені та розбомблені під час війни БЕЗ вікового коефіцієнту при розрахунку акцизу на авто.
Тобто за ввезення недорогої старої машини для власний потреб НЕ доведеться платити ще 2 тис євро зверху акцизу. Тим паче, що ваша машина це базова потреба і для економіки країни.
- військовий збір буде збільшених з 1,5% до 3% ЛИШЕ на час воєнного та надзвичайного часу.
- акциз та ПДВ на пальне - всі зміни по питанню пального ВИКЛЮЧЕНО з закону!
Фінальний висновок Комітету Верховної Ради та тексти правок будуть у понеділок. Таким чином, з інформації пані Шкрум стає зрозуміло, що податкове навантаження на автівки молодще 2017 року повернуть, щоб прибрати можливість спритним ділкам завозити собі свіженькі Mercedes-Benz, Porsche та Maybach не сплачуючи жодного податку. Хочуть повернути ПДВ, мито та акциз без вікового коєфіцієнту на автівки для власних потреб. А от з пікапами та позашляховиками старше 2017 року поки що не зовсім зрозуміло, чи залишать на них нульове розмитнення для усіх, чи якось диференціють. Це стане зрозуміло з фінального тексту законопроєкту.
AUTO-Consulting продовжує слідкувати за ситуацією, щоб не пропустити важливі новини – підписуйтесь на наші канали:
AUTO-Consulting в Telegram
AUTO-Consulting в Facebook
|