1975 - 1984
ПОЧАТОК:
ЕПОХА РАЦІОНАЛІЗАЦІЇ.
IVECO (Industrial Vehicles Corporation) була заснована у 1975 році в результаті об'єднання п’яти історичних брендів комерційних автомобілів: Fiat Veicoli Industriali (який включав Officine Meccaniche та Lancia Veicoli Speciali), французького Unic та німецького Magirus-Deutz.
Між 1975 і 1979 роками модельний ряд IVECO складався з понад 200 базових моделей і більше ніж 600 версій. Після злиття новостворена компанія IVECO розпочала процес раціоналізації своєї продуктової лінійки, виробничих потужностей і мережі збуту, щоб оптимізувати виробництво та створювати автомобілі, які продовжували спадщину й експертні знання оригінальних брендів.
IVECO досягла свого першого великого успіху у 1978 році з випуском Daily – легкого комерційного автомобіля, який став синонімом надійності й досі залишається іконою бренду. У 1984 році IVECO представила TurboStar – важку магістральну вантажівку, яка стала бестселером в Італії та важливим гравцем на європейському ринку, досягнувши показника у 50 000 проданих одиниць за 7 років.
1985 - 1994
РОЗШИРЮЮЧИ ГОРИЗОНТИ:
ЕПОХА РОЗШИРЕННЯ ЧЕРЕЗ НАБУТТЯ ТА ПРОДУКТОВІ ІННОВАЦІЇ.
У 1986 році IVECO придбала компанію ASTRA та створила IVECO Ford Truck Ltd, спільне підприємство з європейським вантажним підрозділом Ford.
У 1990 році IVECO придбала іспанську компанію Pegaso, а в 1991 році – британську Seddon Atkinson.
У 1990-х роках IVECO повністю оновила свій асортимент, випустивши автомобілі Eurocargo, EuroTech, EuroTrakker та EuroStar. Моделі Eurocargo та EuroTech здобули титул "Міжнародний вантажний автомобіль року" в 1992 та 1993 роках відповідно, що стало першим випадком, коли цей престижний титул був присуджений одному виробникові два роки поспіль.
1991 рік став важливим етапом для IVECO в Китаї, де була відкрита перша виробнича лінія TurboDaily на заводі Nanjing Motor.
1995 - 2004
ЦІЛЕСПРЯМОВАНИЙ:
ЕПОХА ЕВОЛЮЦІЇ, УВІНЧАНА НАГОРОДАМИ.
У 1995 році IVECO створила підрозділи легких, середніх та важких вантажівок для організації своїх лінійок продукції, застосовуючи більш цілеспрямований підхід.
Того ж року стартував проект Overland, в рамках якого автомобілі IVECO освоювали віддалені райони, долаючи екстремальні рельєфи та погодні умови.
У 1999 році нещодавно запущений Daily City S2000 був удостоєний звання "Міжнародний фургон року".
В 2000 році відбулось відкриття промислового комплексу в Sete Lagoas, Бразилія.
У 2002 році IVECO представила важку вантажівку Stralis, яка в 2003 році отримала титул "Вантажівка року".
2005 - 2014
ЗАПОЧАТКОВУЮЧИ НОВУ ЕПОХУ СПОНСОРСТВА ТА ВИЗНАЧНИХ ПОДІЙ: ПРИСТРАСТЬ, ЦІННОСТІ ТА ПОГЛЯД У МАЙБУТНЄ.
Багаторічна співпраця IVECO зі світом спорту бере свій початок у 2006 році, коли компанія спонсорувала Зимові Олімпійські ігри в Турині.
В 2007 році IVECO виступила спонсором легендарної регбійної команди "All Blacks" з Нової Зеландії, ознаменувавши це партнерство спеціальним чорним забарвленням з білими татуюваннями маорі для автомобілів Stralis і Trakker.
У 2008 році, у партнерстві з Qualcomm, IVECO представила першу телематичну програму управління автопарком та допомоги водієві Blue&Me Fleet
У 2009 році IVECO розпочала спонсорство Moto GP як постачальник вантажівок та комерційних автомобілів, паралельно продовжуючи свою історичну співпрацю зі Scuderia Ferrari, надаючи транспортні засоби для перевезення гоночних автомобілів та обладнання команди Формули-1 на траси світового чемпіонату.
У 2012 році IVECO здобула перемогу на 33-му ралі "Дакар" як офіційний спонсор команди Petronas De Rooy, де нідерландець Жерар де Рой керував IVECO Powerstar.
Протягом цих років IVECO завершила перепроектування своєї лінійки, представивши EcoDaily (2009) з новим двигуном та оптимізованою економічною ефективністю; новий Stralis Hi-Way, який був удостоєний звання "Міжнародна вантажівка 2013 року", та новий Daily, що отримав нагороду "Міжнародний фургон 2015 року".
У рік 40-річного ювілею IVECO також відбувся запуск нового Eurocargo, вантажівки, яку любить місто, ідеального партнера в міських місіях, що здобула нагороду "Вантажівка року 2016".
2015 - 2024
ЕРА РОЗВИТКУ:
ВДАЛІ СТРАТЕГІЧНІ ПАРТНЕРСТВА ТА БАГАТОЕНЕРГЕТИЧНИЙ ПІДХІД.
IVECO прагне досягти "нульового викиду CO2" до 2040 року, застосовуючи багатопаливну стратегію, що включає різноманітні технології, які відповідають операційним потребам клієнтів, від дизеля та HVO, природного газу та біометану, до електромобілів на акумуляторах та водню.
Будучи піонером у галузі альтернативних силових установок, IVECO у 2016 році запустила Stralis NP (Natural Power), першу вантажівку на природному газі для міжміських перевезень. Донині IVECO залишається лідером європейського ринку комерційних автомобілів на природному газі, як технологій CNG, так і LNG, залежно від завдання.
У 2018 році IVECO здобула перемогу на Чемпіонаті Європи з перегонів вантажівок FIA завдяки чудовій майстерності Йохена Гана, який керував IVECO Stralis.
У цьому десятилітті IVECO створила "екосистему партнерів" з провідними, орієнтованими на інновації компаніями з метою стимулювання інновацій, економії масштабу та технологічного прогресу, а також прискорення переходу до стійких рішень мобільності. Серед них: Amazon Web Services для розширення можливостей бортового зв'язку, Plus для дослідження майбутнього автоматизованого водіння з метою зменшення втоми водія, підвищення безпеки дорожнього руху та покращення паливної ефективності; у 2024 році з Hyundai Motor Company для розробки електричних комерційних автомобілів для європейських ринків; та з Ford Trucks для розробки нової кабіни для важких комерційних автомобілів.
У 2019 році дебютував новий IVECO S-Way, оснащений повністю переробленою кабіною, що відповідає потребам водіїв та власників автопарків.
Це 100% підключений та інтелектуальний автомобіль, який виводить фокус на клієнта та ефективність на новий рівень.
У 2021 році IVECO завершила важку лінійку IVECO WAY, представивши T-WAY, новий позашляховий вантажний автомобіль, розроблений та сконструйований для найскладніших завдань у найекстремальніших умовах, який замінив легендарний TRAKKER.
2015 - 2024
ЕРА РОЗВИТКУ:
ВДАЛІ СТРАТЕГІЧНІ ПАРТНЕРСТВА ТА БАГАТОЕНЕРГЕТИЧНИЙ ПІДХІД.
У цьому десятилітті IVECO оновила весь свій модельний ряд, впровадивши технологію акумуляторних електромобілів у всі свої продукти, включаючи eDaily, електричного двійника культового Daily (2022), IVECO eMoovy, створений у партнерстві з Hyundai, та IVECO S-eWay, першу важку вантажівку на акумуляторних батареях, повністю вироблену брендом (2023).
2023 рік став знаковим для IVECO, оскільки компанія оновила всю свою лінійку легких, середніх та важких транспортних засобів – вперше в історії компанії, з інвестиціями в один мільярд євро. Найкраща лінійка за всю історію IVECO, розроблена з акцентом на продуктивність бізнесу, досвід водія, екологічність та підключення, була представлена аудиторії з 1500 гостей на вражаючій презентації в Барселоні.
Протягом цього періоду IVECO стала піонером у розробці водневих двигунів і взяла активну участь у політичних дискусіях щодо розвитку водню, а також у проєктах, що фінансуються ЄС, з її легкими та важкими прототипами для випробування технології в реальних умовах експлуатації.
У 2024 році IVECO ще більше підвищила престиж екологічного транспорту завдяки партнерству з легендарним гуртом Metallica, використовуючи свій мультиенергетичний автопарк для забезпечення низьковуглецевої логістики європейського етапу світового туру гурту M72, демонструючи, як мультиенергетичні технології можуть працювати разом з логістикою масштабних заходів.
2025 - ДАЛІ
У МАЙБУТНЄ:
РОБЛЯЧИ КРОК НАЗУСТРІЧ ЕРІ ПЕРЕТВОРЕНЬ.
На ринок вийде нова кабіна важкої вантажівки з видатними аеродинамічними характеристиками.
IVECO продовжить рух за переконливим планом розвитку своєї лінійки електромобілів, оснащуючи транспортні засоби акумуляторами другого покоління для підвищення ефективності та екологічності.
IVECO продовжить свою новаторську роботу з розробки водневих технологій, досліджуючи всю силову лінію – від двигунів внутрішнього згоряння та гібридних силових агрегатів до рішень на паливних елементах – керуючись своїм баченням життєво важливої ролі водню в декарбонізації міжміських перевезень.
Ми продовжимо розвивати зв'язок, і, за оцінками, до 2030 року на дорогах буде 700 000 підключених транспортних засобів.
Це десятиліття стане свідком подальшого розвитку автономного водіння. Великі дані, отримані в результаті тестування системи допомоги водієві, розробленої спільно з Plus в умовах реальної експлуатації клієнтами, відкривають шлях до індустріалізації автоматизованих вантажівок.
IVECO продовжить досліджувати можливі синергії з партнерами-однодумцями по всьому світу для стимулювання інновацій, сприяння зростанню та розвитку технологій і сталого розвитку для своїх клієнтів.
|