У традиційній позі за кермом або на пасажирському місці ноги впираються в підлогу, що дозволяє ефективно задіяти колінну подушку безпеки. Але якщо сидіння відсунуто назад, п'яти вже не мають опори, і при зіткненні ноги можуть рухатися неконтрольовано, підвищуючи ризик травм гомілок і стоп. Active Heel Airbag вирішує цю проблему, створюючи стабільну точку упору для п'ят навіть при відсунутому сидінні.
Подушка безпеки вбудована в підлогу та активується в момент зіткнення, миттєво надуваючись під килимовим покриттям. Це забезпечує:
- стабільну опору для п'ят
- правильний кут зіткнення колін з подушкою безпеки
- зменшення ризику серйозних ушкоджень нижніх кінцівок
На боці водія технологія може працювати у зв'язці з камерою контролю салону або кнопкою «комфортна позиція». Також вона дозволяє зменшити ризик травм під час удару стопи про педалі.
ZF Lifetec планує запустити серійне виробництво Active Heel Airbag у 2028 році. Компанія-розробник стверджує, що цю систему можна буде адаптувати до більшості автомобільних платформ.
Концерн ZF розробляє подушку безпеки для вдосконаленого автоматизованого водіння
|