Вся справа в рівні зарплат та витрат на електроенергію: ці витрати підвищують собівартість до неприйнятного рівня. Визнання пролунало після 27-відсоткового падіння продажів Stellantis у третьому кварталі.
Випускати масові (і дешеві) електрокари в цій країні важко, а альтернатив не так багато. У Східній Європі проблеми дуже схожі. А імпорт із Китаю економічно недоцільний через загороджувальні мита.
Флоріан Хюттл не приховує, що, на його думку, у німецького автопрому похмурі перспективи. Без держпідтримки продажі електромобілів продовжать падати, а змінити ситуацію зможе лише довгострокова програма субсидій на «батарейний» транспорт. Поточних адресних заходів підтримки влади Німеччини замало.
Його колега з Volkswagen теж вважає, що без принципових змін, деіндустріалізація автомобільного сектора Німеччини може завершитися лише за кілька десятиліть.
|