Головна собливість - практично повна відсутність решітки радіатора, роздільна оптика і рельєфний бампер.
Elroq впервые анонсировали в середине лета. Тогда сообщалось, что он будет полностью электрическим, а в его основу ляжет платформа MEB, разработанная Volkswagen. На выбор предложат четыре силовые установки, как с одним, так и с двумя моторами, а разброс мощности составит от 170 до 299 лошадиных сил. Базовый Elroq 50 оснастят батареей на 52 киловатт-часа и 170-сильным электромотором, установленным на задней оси.
Версія на щабель вище, позначена індексом 60, матиме акумулятор на 55 кіловат-годин, а віддача електродвигуна складе 204 кінські сили. Нарешті, «топовим» Elroq 85 і Elroq 85x буде покладено найбільшу батарею на 82 кіловат-години і двомоторні установки на 286 і 299 сил відповідно. Запас ходу – до 560 кілометрів, заявлений час заряджання постійним струмом з 10 до 80 відсотків – 28 хвилин.
Прем'єра кросовера відбудеться до кінця цього року. |