Що стосується дизайну, то Audi Q5 еволюціонував: нова решітка радіатора, малюнок якої тепер складений з великих сот, що нагадують ланки ланцюга, з'явився інший «світловий підпис» головної оптики, ліхтарі стали вже з'єднані тонкою смугою єдиного стоп-сигналу, а в задній бампер інтегровані великі прямокутні парубки вихлопної системи. Змінилися навіть шильдики – у чотирьох кільцях більше немає отворів, вони стали “глухими”.
І якщо екстер’єр еволюціонував, то в інтер'єрі відбулася революція - відтепер у Audi Q5 триекранний кокпіт, який в самій Audi називають «цифровою сценою». Він складається з 11,9-дюймової панелі приладів, центрального тачскріна діагоналлю 14,5 дюйма і додаткового екрану для пасажира спереду на 10,9 дюйма. За додаткову плату доступний проекційний дисплей.
В основі кросовера лежить платформа Premium Platform Combustion (PPC), який є модернізованим варіантом платформи MLB Evo і на який вже перебралося сімейство A5. У європейській лінійці присутні лише «м'які» гібриди (MHEV) з 48-вольтовою електричною системою, що забезпечує збільшення в 24 кінські сили. Коробка передач безальтернативна, це семиступінчастий «робот» S tronic з подвійним зчепленням.
А ось двигунів на першому етапі буде три: «базовий» 2.0 TFSI потужністю 204 кінські сили (повний привід quattro є опцією), дизель 2.0 TDI того ж об'єму (такий Q5 тільки повнопривідний) і топовий трилітровий V6 TFSI на 367 сил.
Audi Q5 вже 8 років виробляє в Мексиці, там же пропишеться і модель нового покоління.
Audi відмовиться від деякої бутафорії у дизайні
|