Завод спецтехніки VIVA розширює лінійку комунальної техніки і залучає для цього нові шасі. Так, нещодавно завод виготовив модель сміттєвоза бокового завантаження "МЕДІУМ Б", побудовану на надійному шасі MAN TGM 18.250.
Це перше таке поєднання, бо раніше шасі MAN українські виробники використовували лише під доволі складні забудови. Отже, MAN тепер заходить і в бюджетний сегмент комунальної спецтехніки, де раніше були лише російські, білоруські та китайські виробники. |
Особливості сміттєвоза:
✔️Пневматична підвіска задньої осі: Регульований кліренс, корисний на нерівних дорогах та полігонах.
✔️Універсальний маніпулятор: Один оператор може обслуговувати різні типи контейнерів та швидко ліквідовувати стихійні сміттєзвалища.
✔️Гідравлічні робочі органи: Ручне керування та надійність у роботі.
✔️Задній борт бункера: Оснащений гідравлічним приводом з автоматичними замками, що полегшує розвантаження.
✔️Розвантаження бункера: Самоскидний метод робить цей сміттєвоз ще більш універсальним.
Той факт, що українські виробники спецтехніки переходять на європейські шасі - давно вже став трендом.
AUTO-Consulting вже розповідав про числені зразки спецтехніки на шасі IVECO, Renault, Volvo, Scania, DAF, MAN, але тепер ми бачимо, що завдяки локалізації, скоро ми побачимо європейські вантажівки в тих сегментах, де їх раніше не було представлено.
Також завод Viva все більше нарощує співпрацю саме з постачальниками європейських шасі, намагаючись освоїти широку номенклатуру спецтехніки на їх базі.
|