Ринок вантажних автомобілів для бізнесу або для обслуговування інфраструктури все ж зростає. Про це свідчать і показники більшості брендів. У Топ-10 лише у трьох брендів у червні фіксували зменшення обсягів - це теж гарний сигнал.
Лідером у червні став MAN, який обрали 17% споживаців, другою була Scania з 16,7% ринку. А ось на третю позицію вийшли вантажні Peugeot, якими зараз замінюють застарілі авто російського виробництва. Гарні показники у червні також у IVECO, Volvo та Renault.
Зростають обсяги продажів і в середньому сегменту, за рахунок Hyundai, Isuzu, Foton.
Цікаво, що в сегменті важких вантажівок повною вагою більше 16 т лідирувала Scania, яку обрала майже третина всіх клієнтів. MAN - другий, Volvo - треті.
Підсумки перших 6 місяців 2024 року теж обнадійливі. Всього клієнти придбали вже 2,4 тис. вантажівок, що на 5,8% більше, ніж торік.
Що відбувалося на ринку легкових авто
|