Чому українські виробники не мають шансів перемагати у тендерах ЄІБ: Авто новини від AUTO-Consulting - тролей

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика 125 років успіху Renault
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: тролей
• Івано-Франківськ придбає 9 українських тролейбусів "Електрон", а у Києві чомусь збираються купувати турецькі
• Стало зрозуміло, хто цього разу збирається виграти величезний київський тендер по тролейбусах
• Хмельницький придбає 44 нові тролейбуси "Еталон"
• Київський тендер по закупівлі тролейбусів наближається до чергового фіаско
• Одеській владі доведеться достроково погасити кредит на купівлю білоруських тролейбусів в минулі роки
• Київ знову оголошує тендер на придбання тролейбусів в рамках кредиту ЄІБ
• Дніпро придбає нові тролейбуси за кошти ЄІБ
• Миколаїв почав отримувати нові тролейбуси PTS T123 з автономним ходом
• Тролейбуси "Богдан" вже 10 років працюють у Вінниці
• У Вінниці виготовили ще два нових тролейбуси VinLine
Ще по тролей...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Україна

Чому українські виробники не мають шансів перемагати у тендерах ЄІБ

ринок автобусів | Опубліковано - 2024-06-21 16:18:38 (4169 разів прочитано)
Чому українські виробники не мають шансів перемагати у тендерах ЄІБ - тролей
Останнім часом на тендерах закупівлі громадського транспорту для українських міст, із залучення кредитних коштів Європейського Інвестиційного Банку (ЄІБ), почали перемагати іноземні виробники. Яскравий приклад – перемога турецького Anadolu Isuzu на тендері по поставці автобусів у Миколаїв. Але це тільки початок, бо в AUTO-Consulting проаналізували вимоги до постачальників і змушені констатувати, що українські виробники не мають шансів перемогти, без зміни умов. А як же бути з реальним наповненням змістом програми "Зроблено в Україні"?


Для прикладу візьмемо скандальний київський тендер КП «Київпастранс», в якому він намагається придбати 12 та 18 метрові тролейбуси на загальну суму до €50 млн. Цей тендер вже оголошують втретє. Перша спроба провести таку закупівлю була в листопаді 2022 року, але в ньому ніхто не взяв участі. Вдруге КП «Київпастранс» спробував знову придбати тролейбуси в серпні 2023 року, але й цей тендер виявився невдалим і його було остаточно скасовано.



Замість того, щоб проаналізувати причини невдач і відсутність значного числа учасників, в тому числі і українських виробників, КП «Київпастранс» знову пробує придбати тролейбуси на €50 млн. із залученням фінансування ЄІБ, але «диявол» знову криється в умовах.



По-перше, чомусь у тендері не регламентують навіть приблизну кількість одно- та двосекційних тролейбусів, які намагаються придбати і виставляють це все одним лотом. Тобто, достатньо комусь запропонувати 1 двосекційний тролейбус, а інші – односекційні – все, умову виконано. А вартість цих тролейбусів суттєво відрізняється. І зрозуміло, що учасники будуть намагатися запропонувати меншу кількість містких 18-метрових тролейбусів, а замість них пропонуватимуть 12-метрові дешевші. Тобто, замовник і розпорядник коштів КП «Київпастранс» зовсім не формує те, на що збирається витратити кошти киян.



Друге. Цілком зрозуміло, що Київ мав би максимально сприяти закупівлі тролейбусів українського виробництва. У нас в державі на рівні Кабінету міністрів і Президента проголошена політика максимально сприяння українському виробництву «Зроблено в Україні». А натомість, що ми бачимо в тендерних умовах?



1. Забезпечення тендерної пропозиції подається у сумі EUR 500 000.

2. Сума Забезпечення виконання Контракту в якості відсотка від Ціни Контракту становить п’ять (5%) відсотків від Ціни Контракту.

3. Авансовий платіж: Десять (10) відсотків від Ціни контракту сплачується протягом тридцяти (30) днів після підписання Контракту та після подання вимоги та банківської гарантії у формі, прийнятній для Замовника, на еквівалентну суму, дійсну до моменту поставки Товару.



4. Мінімальний середньорічний оборот в якості основного постачальника в еквіваленті 10 000 000 євро (десять мільйонів євро), розрахований як загальна сума підтверджених платежів, отриманих за контрактами, що знаходяться в процесі виконання або завершені, за останні 5 (п'ять) років (2019-2023 рр.).

5. Учасник тендеру повинен продемонструвати доступ або наявність фінансових ресурсів, таких як ліквідні активи, необтяжені нерухомі активи, кредитні лінії та інші фінансові засоби, окрім будь-яких авансових платежів за контрактом, для виконання наступних вимог щодо грошових потоків: 4 000 000 євро (чотири мільйони євро).



6. Постачальник повинен мати досвід роботи в якості Постачальника: (i) принаймні в одному (1) контракті на суму не менше 12 000 000 євро (дванадцять мільйонів євро) за останні 5 (п'ять) років, або (i) щонайменше у двох (2) контрактах на суму не менше 6 000 000 євро (шість мільйонів євро) за останні 5 (п'ять) років, які були успішно та значною мірою завершені та є аналогічними (транспортні засоби громадського транспорту (трамвай, електричний автобус, тролейбус)) до запропонованого Товару.

7. Учасник тендеру повинен мати успішний досвід аналогічних поставок тролейбусів або електробусів або трамваїв у кількості не менше 100 одиниць за останні 5 (п'ять) років або 50 одиниць за останні 3 (три) роки.




Якщо проаналізувати ці вимоги до учасників тендеру, то стає зрозуміло, що українські виробники виконати їх не зможуть ніколи. І справа навіть не у вартості Забезпечення, яке треба вийняти з обороту і просто покласти («заморозити») на рахунки тендерного комітету. А справа у тому, що ті, хто писали такі умови, зовсім не розуміють стан справ на українському ринку і у виробництві тролейбусів. Складається враження, що автори цього тендеру живуть на іншій планеті, де немає війни, кожне місто купує сотнями нові тролейбуси кожного року, і де рахунки підприємств просто лускаються від зайвих коштів.



AUTO-Consulting трохи розачарує авторів таких тендерів. За підсумками 2023 року всі українські міста придбали лише 27 нових тролейбусів. У 2022 році весь ринок становив 30 тролейбусів, а у 2021 році – 167 одиниць, і тоді левову частку займали білоруські виробники. Де автори тендеру збираються знайти учасника серед українських виробників, який за 3 роки поставив 50 тролейбусів, мав контракт на 12 млн євро і середньорічний оборот 10 млн евро?! Це при загальному ринку у минулому році в 27 штук!



Цілком зрозуміло, що ці умови прописані під іноземні компанії, які працюють на ринку ЄС, де не має ніяких війн і криз, де легко знайдуться учасники, які мають контракти на відповідні суми. Але як же тоді бути з виконанням програми «Зроблено в Україні»? Чому великий київський тендер не дає жодного шансу українським виробникам отримати замовлення і зберігти робочі місця і платити податки? Чому з п’яти українських виробників, які б змогли виготовити для Києва необхідні тролейбуси – жоден не має шансу пройти через ці умови?! Для чого і хто взагалі написав такі умови тендеру, де кошти киян підуть іноземному виробнику?



Як бачите, питань до умов цього тендеру дуже багато, а відповідей – жодної. Цілком очевидно, що ситуація з київським тендером потребує втручання вице-прем’єрки з питань економічного розвитку Юлії Свиріденко, яка опікується програмою «Зроблено в Україні». Київський тендер – це не про виробництво в Україні, це про запрограмовану підтримку іноземних виробників.



Як Уряд намагається стимулювати виробництво автобусів

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Україна Всі новини по темі ринок автобусів


Цікаве по темі...
• У Києві завершують експлуатацію автобусів ЛАЗ
• Українські регіони закупили вже 219 шкільних автобусів
• Українські виробники автобусів вже отримали замовлення на 1 млрд гривень
• Одеса отримала партію автобусів від Стамбулу
• Чернігів отримав 9 автобусів від Швейцарії
• Вироблено 30-тисячний автобус Otokar NAVIGO T
• Temsa розробляє електричний автобус на водневому паливі
• Кременчук отримав автобуси від Мілана
• TEMSA впровадить паспорти для батарей
• Якими будуть "Маршрутки" майбутнього. Погляд від Tesla
Головні новини
• Ринок вживаних авто в Україні почав гальмувати через зміну законодавства
• Якими будуть "Маршрутки" майбутнього. Погляд від Tesla
• У мережі СТО АІС стартує осінньо-зимова акція «Підготуй автомобіль до зими»
• Tesla представила беспілотне таксі Cybercab та мікроавтобус Robovan. Невже це кінець епохи "маршруток" та таксі?
• Nissan представить на ринку доступну технологію Vehicle-to-Grid у 2026 році
• На шасі JAC почали випускати 24-метрові автогідропідіймачі COMET
• Що цікавого представить Група Renault на Паризькому автосалоні 2024
• За участі "Сканія Україна" вже підготовлено 10 груп жінок-водіїв вантажівок
• Власники вживаних DAF обирають нові тягачі того ж бренду
• У 2025 році на український ринок вийде 7-містний кросовер від Volkswagen
• Як в Україні серійно виготовляють броньовані авто. Досвід REFORMа
• Німецька ZF інтегрувала надкомпактний двигун в електровелосипед, який видає величезну потужність
• Знайдено ще один баг в процесі перереєстрації авто в Дії
• На Вінниччині будують новий завод по виробництву навісного обладнання для комунальної техніки
• В Україні діє спеціальна пропозиція на самоскиди Scania
• Rheinmetall розробив гібридні тактичні баггі Ermine для військових
• В Україні доступні Mazda CX-90 з варіантами 5+2 або 6 місць
• Енергетики України продовжують обирати повнопривідні вахтовки на шасі IVECO Eurocargo
• Комітет Верховної Ради схвалив законопроєкт №9083. Що це міняє на авторинку?
• В Україні продемонстрували найпотужніший BMW i7 з прискоренням до 100 км/год за 3,7 с
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років
Колекційна мото- вело- ЗАЛА

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Книга по історії появи мотовиробництв в Україні
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• Відбулася ще одна велика купівля мережі АЗС в Україні
• У Києві завершують експлуатацію автобусів ЛАЗ
• В Україні створили прототип автомобіля-амфібії для заміни ТПК ЛуАЗ-967
• Іспанія передала Україні партію бронеавтомобілів VAMTAC
• НГУ отримала перші 60 автомобілів Renault Duster, профінансованих Нідерландами
• ЗСУ отримали перші легкі бронеавто українського виробництва
• Кабмін змінив процедуру купівлі-продажу вживаних авто
• Новий водневий Renault Master H2-Tech матиме 700 км запас ходу та зарядку за 5 хвилин
• Renault представила фургон для доставки майбутнього
• Ринок вживаних авто в Україні почав гальмувати через зміну законодавства
• В Україні почнуть випускати броньовані пікапи
• Уряд закрив шпарину у законодавстві, яка давала змогу мінімізувати податки з продажу авто
• Перші плагін-гібриди Audi Q7/Q8 TFSI e quattro вже в Україні та доступні для замовлення
• Лімітована спецверсія нового універсала Audi RS 6 Avant GT уже в продажу в Україні
• В Україні створили повноприводну універсальну дорожну машину на шасі IVECO T-Way 4x4
Акції у дилерів...
• У мережі СТО АІС стартує осінньо-зимова акція «Підготуй автомобіль до зими»
• В Україні діє спеціальна пропозиція на самоскиди Scania
• В мережі Renault в Україні стартувала сервісна акція «Осіння діагностика»
• Акція для власників Bosch KTS: оновлюємо діагностику через трейд-ін
• Вигідна пропозиція та подарунки від «Автокомпоненти Автек» та ТМ Opet
• SEAT Arona тепер доступний від 299 грн. на день
• В Україні діє спеціальна пропозиція на SEAT Ateca FR
• Opet пропонує додаткову фінансову вигоду
• Сенсаційна пропозиція на усі CUPRA Formentor в Україні. Вигода до 240 000 грн.
• На автомобілі Mitsubishi діє літня пропозиція з вигодою до 100 000 грн.
• В Україні діє сервісна акція на Renault «Мультимедія та комфорт»
• Кросовер CITROEN C5 Aircross пропонується зі знижкою до 90 тис. грн.
• На Skoda Kodiaq першого покоління діє вражаюча знижка в 94 500 грн.
• В Україні розпродають фургони Volkswagen Crafter
• В мережі Renault в Україні стартувала сервісна акція «Вигідне ТО»
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Історія появи українського мото- та велопрому
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.