Експорт китайських електромобілів у квітні до Бразилії зріс у 13 разів, порівнюючи з аналогічним періодом минулого року — до 40 163 авто.
Ще в січні цього року Бразилія посідала 10 місце серед країн, що імпортують електромобілі з Китаю.
Водночас китайські автовиробники нарощують інвестиції у розвиток автозаводів у Бразилії. Компанія BYD розпочала будівництво виробничого комплексу, щоб розпочати місцеве виробництво до кінця року чи на початку 2025 року. Інша компанія – Great Wall Motor – повідомила, що її завод у Бразилії розпочне роботу цього місяця.
Китай також активно продає в Бразилію бензинові авто: за цим показником країна вийшла на друге місце у світі, поступаючись лише Росії.
За перші чотири місяці цього року експорт китайських автомобілів усіх типів до Росії збільшився на 23% – до 268 779 авто. Експорт до Мексики та Бразилії за той же період підскочив на 27% та 536% — до 148 705 та 106 448 відповідно.
Іспанія, Франція, Нідерланди та Норвегія увійшли до списку країн, де у січні-квітні спостерігалося найбільше падіння імпорту електромобілів китайського виробництва.
США запроваджують 100% мито на електромобілі з Китаю
|