тест-драйви | Опубліковано - 2024-04-05 18:55:49 (8593 разів прочитано)
Так іноді буває, що вдалий автомобіль не одразу завойовує прихильність покупців. Щось подібне відбулося і з Citroen C5 Aircross, який мав стати хедлайнером усього модельного ряду французької марки, але дизайнери трохи перемудрили з його зовнішністю. Хоча, ще коли він тільки з’явився, AUTO-Consulting під час першого тесту відмічав його незвичайно комфортну підвіску, яка ще тоді отримала назву «килим-літак». І от на ринку з’явилася оновлена версія Citroen C5 Aircross, яку ми теж вирішили протестувати. І з’ясували, що тепер це зовсім інший автомобіль.
Робота над помилками
Citroen – це завжди незвично. Не перестаємо дивуватися фантазії дизайнерів та конструкторів, здається креатив у них закладено у ДНК. І сподівання на C5 Aircross були надзвичайно високі. Він мав потіснити головних суперників у сегменті C SUV і для цього у нього були вагомі переваги. AUTO-Consulting їх перелічував під час першого тесту C5 Aircross у 2019 році. Але споживачі тоді досить прохолодно сприйняли екстравагантну зовнішність нового кросоверу.
І от, під час оновлення C5 Aircross, за справу взялися вже маркетологи та продавці, які приборкали «політ фантазій дизайнерів» і наполягли на більш поміркованій зовнішності. І вийшло напрочуд вдало. Попереду зникли чудернацькі фари, а замість них C5 Aircross отримав LED- оптику збільшенного розміру, яку ще й стилістично вписали в дволінійну концепцію. Новий бампер, нові фари і така «пластика» повністю змінила зовнішність C5 Aircross. Він став виглядати, як брутальний красень, який повзрослішав і придбав солідний костюм.
При цьому попередні дизайнерські знахідки, пластиковий обвіс знизу дверей - тільки підкреслили ці зміни. Тепер вже ніхто не дорікне і не здивується виглядом Citroen C5 Aircross. Він виглядає сучасно і зрозуміло.
Інтер’єр
В середині теж попрацювали. Більше ніяких важелів КПП, а замість нього зручний «повзунок» перемикання e-Toggle. По центру 10-дюймовий монітор, який трохи підняли вгору, а замість приборів – 12,5’ панель. Все це оновило вигляд в середині, залишивши попередні надбання і додало більше місця для речей. Як і раніше у C5 Aircross облицювання дверей у стилі Air Dump, який був ще на Citroen Cactus, а також формовані сидіння з особливою піною Advanced Comfort. Все це довершує правильний підбір сучасних матеріалів оббивки, яка не брудниться і не кошлатиться.
Але графіку цифрових панелей у Citroen так і залишили досить скромною, з дрібними шрифтами і зовсім без фантазії. Сумно це все виглядає, особливо у порівнянні з «родичами» з Peugeot. Але працює все добре і швидко.
Залишили і можливість трансформації задніх сидінь. В них можна не тільки регулювати кут нахилу спинки, але й ще здвигати вперед-назад на 150 мм. Такої можливості у цьому класі мало хто з конкурентів запропонує. На місті і найбільша скляна у класі криша, а у комплектації Shine вона ще й пофарбована у інший колір.
Зручний і просторий інтер’єр Citroen C5 Aircross оцінять покупці. На задньому ряду не має ніяких тонелей, а тільки рівна підлога, кут відкривання дверей здивує самих вибагливих. Але це ще не всі переваги цього авто.
Вони є навіть у багажнику. Бо він може трансформуватися і розширюватися з об’єму 580 до 720 л. В кого ще у цьому класі таке є?
На ходу
Наш Citroen C5 Aircross було оснащено 2-літровим турбодизелем BlueHDi потужністю 180 к.с. з крутним моментом у 400 Нм. Причому, у Citroen існує і більш демократична версія з поширеним 1,5-літровим дизелем BlueHDi, який ми тестували на інших авто концерну Stellantis. Але цінова політика у Citroen така, що вартість більш потужного двигуна відрізняється лише на кулькасот доларів, тому обрати його буде розумно. І з ним точно не пошкодуєте, бо динаміка C5 Aircross суттєво буде відрізнятися. По-перше, він набирає «сотню» за 9,4 с, спокійно виїздить за 200 км\год (максималка – 211 км\год) і не здивує великим апетитом. Під час нашого тесту він витрачав по місту 7,6 л\100 км. На трасі витрата дизеля зменшується до 4,0-4,5 л\100 км, тому є куди покращувати власну економічність.
Але відчуття від 2-літрового дизеля з 400 Нм моменту у комбінації з 8-ступеневим японським «автоматом» Aisin – це те, що й зветься «виправдовує очікування». Він непогано їде, прискорюється і здатен без надриву долати любі підйоми. Особливо це відчувається під час обгонів на трасі. Тому ті, хто часто їздить поміж містами, можете навіть не розмірковувати, а одразу обирати 2-літрову версію. Тим паче, що таких потужних виконань з кожним роком стає все менше на ринку.
До речі, повного приводу у Citroen C5 Aircross не має в жодній версії, хоча він і має непоганий кліренс у 180 мм. Замість нього Citroen пропонує фірмову систему Grip Control. Вона дасть змогу виїхати з легкого бездоріжжя, але не більше. І краще не ризикувати, бо під час тесту ми в пошуках гарного кадру спустилися до річки і ледве вибралися. Але за трактором ходити не прийшлося - Citroen C5 Aircross впорався самостійно.
І нарешті настав час розповісти про головну перевагу цього кросоверу – це його особливу підвіску. Ні, не лякайтеся, ніяких пневмобалонів тут не має. Але C5 Aircross на справді дуже комфортно долає ділянки розбитої дороги, бруківку і великі ями. Весь секрет у незвичних амортизаторах Progressive Hydraulic Cushions, які додатково демпфують у зоні максимального стискання або відбою. На практиці, це означає, що «пробою» від ям і «лежачих поліцейських» не відбувається. До речі, на першому покоління C5 Aircross, яке ми тестували у 2019 році, пробій все-таки відбувався саме на ході відбою. Тепер цього не має і близько. Отже, французи непогано попрацювали над покращенням характеристик чудо-амортизаторів і тепер можна взагалі не соромлячись мчати по розбитій дорозі – справжній «килим-літак».
Підсумовуючи враження він поїздок, можна лише пожалітися на синтетичне відчуття він проходження поворотів, але для сімейного кросоверу це звичне явище.
Підсумок
Якщо ви думаєте, що на цьому всі переваги Citroen C5 Aircross закінчилися, - це зовсім не так. Бо є і ще одна і головна – це гарна ціна. У нашій комплектації Shine за 2-літровий кросове просять 1 399 000 грн. Більше того, зараз ще й діє акція -50 000 грн на C5 Aircross.
А у виконанні Feel з тим же двигуном C5 Aircross зараз обійдеться взагалі у 1 197 000 грн. З такою ціною і з таким функціоналом зараз знайдеться не так багато конкурентів у C5 Aircross. Тому є сенс розглядати його не тільки як сімейний кросовер, але й як службовий автомобіль. Він вартий цих коштів.
Конкуренти:
Citroen C5 Aircross виступає в самому напруженному сегменті. Тут більше всього конкурентів і є з чого обирати. Наприклад, є в нього і такі суперники:
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.