В плані, який є проміжним між планом трансформації бізнесу «Nissan NEXT» на 2020–23 фінансові роки та довгостроковою стратегією «Ambition 2030», основна увага приділяється масштабному просуванню продукції, збільшенню частки електрифікованих автомобілів, впровадженню нових методів проєктування та виробництва, використанню нових технологій, а також використанню стратегічного партнерства з метою збільшення обсягів світових продажів та зростання прибутковості компанії.
Регіон AMIEO відповідає глобальній стратегії компанії Nissan щодо забезпечення зростання обсягу продажів шляхом реалізації спеціальної регіональної стратегії, яка визначає напрямок до прискореного переходу на електромобілі, за підтримки збалансованого модельного ряду електрифікованих автомобілів та моделей з ДВЗ, зростання обсягу продажів на основних ринках та фінансової дисципліни.
Ці ініціативи спрямовані на збільшення річного обсягу світових продажів автомобілів компанії Nissan на 1 мільйон одиниць, з яких майже третина (300 000 одиниць) припадає на регіон AMIEO. Серед 16 нових електрифікованих моделей та 14 моделей з ДВЗ, які будуть представлені на світовому ринку, п'ять повністю нових моделей електромобілів та шість повністю нових моделей автомобілів з ДВЗ з'являться в регіоні AMIEO. До їхнього числа увійдуть деякі моделі Nissan, які мають найбільшу популярність серед клієнтів, зокрема LEAF.
Гійом Картьє, Голова правління Nissan в регіоні АМІЕО, зазначив: «Завдяки новому бізнес-плану Nissan «The Arc» ми отримали чіткий курс на перспективу, орієнтований на економічне зростання, адаптивність та конкурентоспроможність. Наш регіон AMIEO повністю відповідає цьому глобальному плану, і ми фокусуємось на посиленні нашої продуктової пропозиції в регіоні, розвитку електрифікації та технологій, а також залученню до стратегічного партнерства, щоб рухатись назустріч новому етапу розвитку.
«Завдяки цьому комплексному плану ми відстоюємо конкурентоспроможність та економічне зростання, і я переконаний, що ми досягнемо успіху, заклавши фундамент для реалізації стратегії розвитку компанії Nissan «Ambition 2030».
Nissan і надалі розвиватиме стратегічне партнерство для підтримки конкурентоспроможності та асортименту своєї продукції. Альянс з Renault/Ampere дозволить представити в Європі новий компактний електромобіль, який замінить Nissan Micra, а також випустити дві нові малотоннажні вантажівки. У країнах Океанії Nissan у партнерстві з Mitsubishi Motors представить на ринку новий 1-тонний пікап. Nissan посилить свій альянс з компанією Renault для збільшення виробничих потужностей в Індії, яка стане одним з ключових експортних хабів регіону разом з Великобританією.
Розвиток електрифікації
Наразі заплановано впровадження електромобілів у всіх субрегіонах AMIEO, а європейський підрозділ компанії Nissan і надалі відіграватиме провідну роль у реалізації глобальної стратегії електрифікації Nissan. Очікується, що до 2026 року понад 40% обсягу продажів Nissan в Європі буде припадати на повністю електричні та електрифіковані моделі.
Не обмежуючись лише продукцією та продажами, Nissan реалізує свою концепцію «EV36Zero» щодо виробництва електромобілів та акумуляторних батарей, розпочавши випуск нових електромобілів на заводі в місті Сандерленд у Великобританії. На реалізацію трансформаційного проєкту, що являє собою план переходу до виробництва та водіння автомобілів з нульовим рівнем викидів, компанія Nissan та її партнери планують інвестувати до 3 мільярдів фунтів стерлінгів.
Концепція електричної екосистеми Nissan передбачає комерціалізацію технології V2G, завдяки якій протягом запланованого часу, починаючи з Європи, електромобілі Nissan отримають можливість двостороннього заряджання від мережі змінного струму. Технологія V2G від Nissan, завдяки новим партнерським відносинам у регіоні, передбачатиме доступні двосторонні домашні зарядні пристрої, які дозволять обмінюватися енергією, що зберігається в акумуляторі автомобіля, з електромережею, відкриваючи нові можливості для збільшення прибутку компанії Nissan і створюючи переваги для її клієнтів та захисту довкілля.
План «The Arc»: Ключові моменти в субрегіонах
Індія
У межах плану «The Arc» компанія Nissan представить на ринку Індії три нові моделі, плануючи потроїти обсяги продажів до 95 000 одиниць у 2026 році, що на 63 000 одиниць більше, ніж у 2023 фінансовому році.
На заводі альянсу в Ченнаї (RNAIPL) буде представлено два нових кросовери Nissan, а також розпочнеться виробництво двох моделей кросоверів для Renault. Отримавши додаткові можливості для експорту, що становитимуть близько 100 000 одиниць до 2026 року, Індія приєднається до Великобританії як ключовий експортний хаб Nissan в регіоні AMIEO. Протягом цього проміжного періоду компанія Nissan продовжуватиме розробляти новий електромобіль, виробництво якого планується розпочати в Ченнаї.
Африка
Впродовж плану «The Arc» компанія Nissan має намір подвоїти продажі в Африці до 110 000 одиниць, що на 56 000 одиниць більше, порівняно з показниками 2023 фінансового року. Протягом трьох років клієнти в Африці також зможуть оцінити переваги двох нових кросоверів, виробництво яких розпочнеться в Індії. Окрім подальшого впровадження унікальної технології Nissan e-POWER, компанія також має намір запропонувати південноафриканським клієнтам новий повністю електричний автомобіль до кінця реалізації плану «The Arc».
Ці заходи, спрямовані на розширення ринку та впровадження нової продукції, забезпечать компанії Nissan в Африці капіталізацію прогнозованого зростання ринку транспортних засобів та дозволять збільшити свою частку на ринку.
Близький Схід
На Близькому Сході буде представлено п'ять нових позашляховиків і кросоверів Nissan, серед яких дві моделі, виготовлені та експортовані з Індії.
Крім того, в плані визначено стратегію впровадження електромобілів на Близькому Сході, що забезпечить можливість подальшої експансії, оскільки компанія Nissan прагне скористатися сильними позиціями бренду на цих важливих ринках для стимулювання подальшого зростання.
Європа
У межах плану «The Arc» з'являться п'ять нових електромобілів, серед яких Nissan LEAF, JUKE та повністю електрична заміна Nissan Micra.
Також Nissan збирається співпрацювати з партнером по альянсу Ampere для запуску повністю електричного фургона Interstar, та нової моделі на базі FlexEVan.
З метою сприяння переходу до повністю електричного майбутнього компанія Nissan працює над розробкою третього покоління власної технології e-POWER, унікальної електрифікованої трансмісії, яка забезпечує можливість отримання повноцінного досвіду керування електромобілем.
Якщо говорити про загальні показники продажів, то Nissan має намір збільшити обсяги продажів у Європі на 40% до кінця запланованого періоду, понад 170 000 одиниць.
Океанія
Впродовж плану «The Arc» компанія Nissan представить в країнах Океанії чотири нові моделі, в тому числі новий 1-тонний пікап, скориставшись партнерством з компанією Mitsubishi Motors.
З прискоренням переходу на електрифікацію на ринку регіону з'являться й інші нові електромобілі.
Пан Картьє продовжив: «Регіон AMIEO, що налічує 140 ринків і майже 3,8 мільярда населення, є величезною територією з безмежними можливостями. За допомогою цього нового бізнес-плану ми представимо наші найбільш захопливі та інноваційні продукти й технології на цей момент, гарантуючи свою готовність до конкуренції. Дотримуючись глобальної стратегії, визначеної в плані «The Arc», ми також змінюємо наш бізнес зсередини, перетворюючи виклики на нові можливості, водночас створюємо додаткові джерела отримання прибутку та розширюємо нашу ціннісну пропозицію для клієнтів».
«The Arc» забезпечує економічне зростання та зміни в регіоні AMIEO, закладаючи фундамент для реалізації довгострокової стратегії розвитку компанії Nissan «Ambition 2030», яка прагне перетворитися на дійсно сталу компанію, що рухається в напрямку створення чистішого, безпечнішого та більш інклюзивного світу.
Nissan планує випустити 16 нових електрифікованих автомобілів до 2026 року
|