Наскільки суттєвою є цінова перевага “перекупів” на погляд офіційного дилера?
– Офіційному трейд-іну конкурентів немає. Ми пропонуємо прозору, безпечну, комфортну послугу, яка дозволяє клієнту отримати абсолютно новий досвід. Спробувавши його одного разу, всі наступні рази клієнт звертається тільки до наших команд та сертифікованих спеціалістів, – каже Олексій Олійник, менеджер з питань регіонального розвитку AWT Bavaria.
Але тут є різниця, з якими брендами та якими клієнтами працює автосалон. Бо не всі готові платити за високий рівень сервісу.
Як дилерські холдинги витримали два роки війни. Показники за 2023 рік
У лютому український авторинок продовжив зростати. Статистика продажів
Олександр Подручний, Генеральний директор групи компаній «Автокрафт», погоджується, що “сірі” майданчики складають найбільшу конкуренцію, але гнатися за продажами будь-якою ціною немає сенсу.
– Перевага окремих перекупів у ціні може бути суттєвою, оскільки вони часто не мають додаткових витрат, пов'язаних із утриманням дилерської мережі та інших операційних витрат. Також, вони можуть пропонувати більш гнучкі умови при обговоренні цін, оскільки не обмежені суворими стандартами, які часто застосовуються в офіційних дилерських мережах. Кого обрати — це вибір кожного, але трохи вища ціна за офіційний Trade-In може заощадити більше, ніж автівка з несправним двигуном у перекупів. Ми ретельно перевіряємо авто по багатьом пунктам та регламенту, – каже Юлій Завірюха, керівника відділу маркетингу та реклами групи компаній «Автогруп».
Погоджується з колегою Владислав Росляка, керівник відділу продажу вживаних автомобілів ДЦ «Віннер Автомотів»: – Дилерам, що ведуть прозору діяльність та сплачують усі податки й надають повну і правдиву інформацію стосовно автомобілів, складають конкуренцію «сірі» майданчики, які не соромляться продавати автомобілі без гарантій безпеки для клієнтів.
Шлях до цивілізації: Чому клієнти обирають вживані авто у офіційного дилера?
Які автомобільні новинки з’являться на українському ринку у березні
Чи буде зростати сегмент цивілізованого трейд-іну в 2024 році та в перспективі п’яти років?
– Так, кожного року цивілізований трейд-ін буде демонструвати ріст та має перспективи розвитку, – переконаний Олексій Олійник, менеджер з питань регіонального розвитку AWT Bavaria.
Погоджується з ним й Ігор Ткаченко, бренд-директор Winner Porsche, наголошуючи на поступових темпах зростання.
– Під час військових дій надто багато факторів впливають на обсяги продажів автомобілів, тому складно сьогодні говорити про цифри. Однак ми бачимо, що в 5-річній перспективі відсоток трейд-ін повинен становити не менше 25-30%, – каже Олександр Подручний, Генеральний директор групи компаній «Автокрафт»: – На 2024 рік ми ставимо собі за мету реалізувати не менше 300 автомобілів.
– Все більше і більше люди делегують продаж авто з пробігом. Безумовно, клієнти переходитимуть у бік офіційних автодилерів, – переконаний Юлій Завірюха, керівника відділу маркетингу та реклами групи компаній «Автогруп».
Яким бачать майбутнє автобізнесу провідні автомобільні холдинги України
Український авторинок випереджає за рівнем поширення електромобілів більшість країн ЄС
– Клієнт хоче бути впевненим у своєму виборі, особливо якщо він купує вживаний автомобіль. Каталізатором зростання може стати прийняття закону про можливість викупу автосалонами вживаного авто, як товару, а не як транспортного засобу (без реєстрації авто в СЦ МВС і ТЦК). На даний момент такої можливості немає, і це створює значні перешкоди розвитку цивілізованого трейд-іну, – каже Антон Яценко, фахівець Групи Компаній “Автотрейдінг”.
– Зростання цивілізованого продажу автомобілів з пробігом відбувається щороку і дилери, які ведуть прозору діяльність, – це майбутнє, – підкреслює Владислав Росляка, керівник відділу продажу вживаних автомобілів ДЦ «Віннер Автомотів».
Отже, з поточною ситуацією в сегменті вживаних автомобілів, якими займаються офіційні дилери, ми розібрались. Наступного разу AUTO-Consulting поговорить з провідними операторами ринку про майбутнє ринку вживаних автомобілів. Слідкуйте за нашими публікаціями, підписуйтеся на наші канали:
Шлях до цивілізації: Як найбільші українські дилерські холдинги працювали з вживаними авто у 2023 році
|