"Функції автоматичного паркування є одними з найбільш затребуваних функцій комфорту та зручності для покупців автомобілів і особливо цінні у великих мегаполісах, де паркування коштує дорого", - сказав Мартін Фішер, член правління ZF, який відповідає за підрозділ ZF Advanced Driver Assist Systems and Electronics: " Новий блок управління паркуванням ZF, що традиційно зустрічається тільки в автомобілях преміум-класу, допомагає зробити ці функції безпечними, ефективними та доступними для більшої кількості водіїв по всьому світу».
Від простого полегшення пошуку місця для паркування у перевантажених міських районах до автоматизованих функцій, які паркують автомобіль за водія, новий ECU усунув стрес, пов'язаний із одним з складних аспектів водіння.
Підтримуваний системою System-on-Chip (SoC), що забезпечує високу обчислювальну потужність (до 16 TOPS) блок управління паркуванням використовує дані ультразвукових датчиків і камер кругового огляду 360 ° на основі технології машинного зору. Він також пропонує більш широкі можливості підключення, включаючи Ethernet, CAN, LVDS, DSI і все це в компактному корпусі.
Основні функції паркування
Існуючі на ринку функції автоматичного паркування можуть допомогти водіям, перш за все, при паралельному паркуванні. Але однією з особливостей нового блоку управління паркуванням ZF є об'єднання даних з камер кругового огляду 360° і ультразвукових датчиків, які можуть визначати глибину місця для паркування, що дозволяє надавати допомогу як при паралельній, так і при стандартній парковці. Завдяки таким функціям, як автоматизована система допомоги при паркуванні та система допомоги при віддаленому паркуванні, ECU промалює шлях, використовуючи функцію Virtual Slot Parking, щоб маневрувати автомобілем на потрібному місці з мінімальним втручанням водія.
Паркувальні функції преміум-класу
На додаток до розширення базових функцій паркування новий блок управління паркуванням ECU також надає висококласні опції, такі як автоматичне паркування із запам'ятовуванням та автоматичне паркування Valet. Ці функції особливо корисні в міських умовах, особливо в гаражах, оскільки ЕБУ використовує камери та датчики для побудови карти гаража в режимі реального часу, що дозволяє паркуватися ідеально "точка-в-точку".
При використанні технології одночасної локалізації та картографування Vision Simultaneous Localization and Mapping (VSLAM) камери навколишнього простору отримують інформацію про паркувальні місця, смуги руху та розмітку, а датчики автомобіля надають динамічну інформацію, таку як кут повороту керма, швидкість обертання коліс та кутова швидкість. ECU також може збирати інформацію з карт сторонніх виробників, щоб допомогти скласти схему багаторівневих громадських паркувань.
Функціональність ADAS відкриває шлях до майбутніх автономних можливостей
Гнучка та масштабована архітектура нового електронного блоку управління паркуванням дозволяє в майбутньому розширити функції водіння рівня 4, а також сумісність із системами Automated Park Assist (APA), Automated Memorized Parking (AMP) та Remote Park Assist (RPA).
В той час, як ці функції зазвичай доступні на автомобілях преміум класу, новий економічний блок паркування можна використовувати як міст до більш дорогих систем, роблячи автоматизоване паркування доступним для більшої кількості водіїв. Фактично, цей блок паркування вже знаходиться у виробництві в Китаї з компанією Zeekr з вересня 2023 року. У Європі та інших регіонах новинка очікується у 2024 році.
Враховуючи концепцію ZF "Мобільність нового покоління", новий блок електронного управління паркуванням є яскравим прикладом того, як світовий лідер у галузі технологій ZF надає своїм клієнтам та споживачам ширший спектр передових функцій ADAS.
Стрімке зростання: ZF вже випустив 3 млн. електродвигунів
|