Дакар 2024 – хто претендує на головні нагороди 2024: Авто новини від AUTO-Consulting - Дакар

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика офіційний Ford Mustang Mach-E
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: Дакар
• Audi продовжує святкувати перемогу в Дакарі
• Вантажівки на Дакар 2024: другий тріумф IVECO
• Дакар 2024: стали відомі переможці гонки
• Дакар 2024 – хто претендує на головні нагороди 2024
• Audi підготувала спеціальну версію Q8 e-tron на честь Дакару
• Honda та Toyota випробують водневий двигун цього року на Дакарі
• Успіхи та невдачі команди Audi Sport на ралі Дакар 2023
• Підсумки Дакару 2023 року. Тріумф IVECO, Toyota та KTM
• Лідер перегонів вантажівок на Дакарі після ДТП припинив участь у змаганнях
• Як змінився Дакар без КАМАЗів. Підсумки 6 етапів
Ще по Дакар...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - світ

Дакар 2024 – хто претендує на головні нагороди 2024

Автобізнес LIFE | Опубліковано - 2024-01-09 20:17:16 (3939 разів прочитано)
Дакар 2024 – хто претендує на головні нагороди 2024 - Дакар
Вперше перегони Dakar Rally відбулися 45 років тому. Тоді, в 1979 році вони стартували в Парижі, а фінішували, власне, в місті Дакар, Сенегал. 15 років тому змагання перенесли в Південну Америку, а з 2020 року ці перегони приймає Сайдівська Аравія. Зараз гонка пройшла вже три етапи, то ж можна зробити деякі висновки, та оцінити претендентів на перемогу!
Експозиція
Дворазові чемпіони Нассер Аль-Аттія та Матьє Бомель очолюють список учасників після того, як змінили команду, щоб захистити свій титул у 2024 році за кермом автомобіля Prodrive Hunter. Конкуренцію Toyota складуть такі екіпажі, як минулорічний другий призер Язід Аль-Раджі, Лукас Мораес, Хуан Крус Якопіні, Герлен Чічеріт, минулорічний чемпіон W2RC T3 Сет Квінтеро, Гійом де Мевіус, Лайонел Бо, Сауд Варіава і Денис Кротов.

Дакар 2024 – хто претендує на головні нагороди 2024 - Дакар

Карлос Сайнс, Стефан Петерансель і Маттіас Екстрьом виступлять на трьох Audi RS Q E-Tron E2. Мартін Прокоп знову заявлений на Ford Raptor, а чинний чемпіон Кубка Європи з бахи Кшиштоф Головчич їде на X-Raid JCW Rally Plus.

Також заявлені Алія Колок, Жан-Люк Чеккальді і пара в X Rally Team Hunters в складі Маркоса і Крістіана Баумгарта. Молодий іспанець Пау Наварро зробив крок уперед та сів за кермо X-Raid Mini JCW Rally Plus після перемоги в минулому сезоні в категорії T4 Кубку Європи з баха.

У класі Challenger представлені чотири Can-Am Maverick XRS Turbos, сім машин Taurus T3 Max і Yamaha YXZ 1000R. Минулорічний чемпіон W2RC SSV (T4) Рокас Бачушка та переможець Дакару 2023 року в класі T3 Остін Джонс представляють команду Can-Am Factory Team, а Девід Зілле та Рікардо Порем також виступають за кермом Can-Am.

Дакар 2024 – хто претендує на головні нагороди 2024 - Дакар

У класі SSV дев'ять BRP Can-Am Maverick XRS Turbos боротимуться за першість з парою Polaris RZR Pro Rs. Жоао Феррейра (Can-Am Factory Team) лідирує проти ветерана Клода Фурньє та тріо South Racing Can-Am Team у складі Едуардо Понса, захисника Кубка світу з бахи SSV Кріштіану де Соуза Батіста і Сари Прайс.

Дакар стартував в Аль-Улі 5 січня і передбачає день відпочинку в Ер-Ріяді 13 січня перед фінішем в Янбу 19 січня. Учасники подолають 4 727 кілометрів виснажливого маршруту протяжністю 7 891 км. Це буде вже 46-й за рахунком знаковий захід і п'ятий за рахунком, який повністю відбудеться на території Королівства Саудівська Аравія.

Участь у W2RC 2024 року беруть 199 легкових та вантажних автомобілів (70 Ultimate, 43 Challenger, 36 SSV, три Stock та 47 Trucks), серед яких 43 екіпажі, зареєстровані для участі у змаганнях.

Дакар 2024 – хто претендує на головні нагороди 2024 - Дакар

За кого вболіватимемо?
Дакар зокрема та раллі-рейдові перегони загалом мають серед своїх учасників безліч різноманітної техніки – від кросових мотоциклів та баггі до масивних дизельних вантажівок. AUTO-Consulting спеціалізується на автомобілях, тому розкажемо, які зміни відбулись в класі, де гоночні боліди найбільше схожі на звичні нашому оку позашляховики та пікапи. Хоча ця схожість й оманлива.

Дакар 2024 – хто претендує на головні нагороди 2024 - Дакар

Audi
Цьогорічний електричний прототип RS Q e-tron додав 15 кВт потужності та має 286 кВт (389 к.с.), було оптимізовано софт, щоб краще передавати крутний момент на всі чотири колеса. Модифікували гальмівні диски та супорти, щоб між ними не застрягали камінці, як це було раніше. Передня частина зі зминаємим коробом при аварії тепер може поглинути більше енергії та стала легше. Капот має покращені повітрозабирачі, щоб менше бруду летіло на вікна. Заради кращої аеродинаміки днища прибрали бризговики. Задня частина стала простішою, щоб покращити аеродинаміку та зекономити масу. Дизайнерські чохли поміняли на практичні тримачі, щоб швидше проводити заміну коліс. Встановлювати пробиті колеса в ніші теж стало легше завдяки простішому замку-фіксатору, адже за правилами гонки лишати запчастини в пустелі заборонено. Маючи досвід попередніх двох Дакарів, цього року Audi оптимізувала свій болід в багатьох дрібних деталях та претендує на перемогу в загальному заліку.

Дакар 2024 – хто претендує на головні нагороди 2024 - Дакар

BRX Hunter
Створений легендарною компанією Prodrive, яка має численні перемоги в класичному ралі, прототип дебютував на Дакарі 2021 року, в руках легендарного Себастьяна Льоба та досвідченного Нані Рома. Дев’ятикратний чемпіон WRC не фінішував, а Рома здобув п’яте місце в категорії Т1.

Болід мав ряд недоліків. Через компонування, BRX Hunter має не дуже хорошу оглядовість, що не полегшує роботу ні штурману, ні пілоту. Також є проблеми з охолодженням салону, адже випускні труби йдуть під підлогою кабіни. Через досить оптічну форму кузов має недостатню притискну силу, саме тому позаду встановили величезне антикрило, яке збільшує спротив повітрю.

Дакар 2024 – хто претендує на головні нагороди 2024 - Дакар

Наразі більшість “дитячих хвороб” BRX вирішили і актуальний Hunter має непогані шанси в загальному класі. Особливо в руках Себастьяна Льоба, який став віце-чемпіоном в 2022 та 2023 роках. Його головним конкурентом був Нассер Аль-Аттія, чотирикратний переможець Дакару (за Volkswagen в 2011, Mini в 2015, Toyota в 2019 та 2022 роках), який цього разу став колегою француза в Bahrain Raid Xtreme.

Мало того, що актуальний чемпіон потенційно може допомогти досвідом своїм колегам по команді, так і сама BRX цього разу виставила на перегони одразу сім машин! Не дивно, що саме її вважають однією з головних сил на перемогу в цьогорічному Даккарі. І якщо Hunter переможе, то наступного року цих приватних болідів стане ще більше, що добре для Prodrive та його власника Девіда Річардса. Питання в тому, чи зможе він підтримувати на однаково високому рівні обслуговування так багато команд вже цього року.

Toyota Hilux Overdrive
Чемпіонський автомобіль цьогоріч має шість екіпажів на Toyota Hilux Overdrive, п’ять з яких – заводські. Головна інтрига – чи вдасться їй утримати чемпіонство, враховуючи, що минулорічний чемпіон Нассер Аль-Аттія перейшов до BRX, а два екіпажі мають новачків в цих перегонах. Автомобіль також трохи змінився: заради кращої стабільності на 100 мм стала ширша колія; покращилась система охолодження; заради більшого комфорту оптимізували амортизатори.

Дакар 2024 – хто претендує на головні нагороди 2024 - Дакар

Mini X-Raid
Команда X-raid не мала багато часу на підготовку. Після того, як всі машини забрали з гавані в Янбу та повезли в Аль-Улу, часу на перевірку автомобілів залишилося небагато. Тим не менше, всі шість машин були готові до перегонів вчасно: три Mini JCW Rally Plus і три X-raid 1000R Turbo, вчасно завершили технічну перевірку і виступили на старт до більш ніж 7860 кілометрового полювання за бедуїнським трофеєм.

Цікаво, що підготовкою болідів Mini до Дакару займаються ті ж люди, що й Audi RS Q e-tron. Звучить наче анекдот, але юридична адреса команди Q Motorsport, що готує Audi RS Q e-tron, знаходиться на вулиці Адама Опеля та належить сім’ї Квандт, яка володіє BMW. А заодно і командою X-Raid, яка прописана за тією ж адресою, та готує боліди Mini для боротьби з Audi в перегонах Dakar 2024.

Дакар 2024 – хто претендує на головні нагороди 2024 - Дакар

Mini перемогла в Дакарі шість разів за останні дванадцять років, але наразі найкращі фахівці команди працюють на перемогу електричного прототипа Audi. Тим цікавіше буде спостерігати за успіхами обох команд цього року: хто переможе – “електричка” чи біо-дизель?

Revo T1+
Команда з десяти чоловік буде підтримувати три приватні команди з новачками за кермом Red-Lined Revo T1+. Цього року Red-Lined піднімається на клас вище після переможної вилазки в аматорському класі T1 на Дакарі 2023 року.

Китайці Вей і Лі вразили, посівши восьме місце в загальному заліку в минулому році. Зараз дует побореться за перемогу, щоб отримати максимальну віддачу від своєї нової повнопривідної гоночної машини класу Ultimate T1+. 19-річна сейшельська гонщиця Алія Колок сяде за кермо Buggyra Racing Red-Lined REVO T1+. Незважаючи на свій юний вік, наймолодша (і єдина!) на сьогоднішній день жінка-пілот T1+, Колок вже стартує на своєму другому "Дакарі" після вражаючого дебюту в класі T3 минулого року.

Дакар 2024 – хто претендує на головні нагороди 2024 - Дакар

Під капотом прототипу Revo T1+ – двигун від Nissan GT-R. Фірма-виробник розташована в південній Африці та не перший рік працює з Nissan. Раніше це були простіші боліди на базі пікапів NP300, наразі компанія доросла до прототипів старшої категорії та є, мабуть, найсильнішою темною конячкою. Адже враховуючи те, що Red-Lined виготовляє боліди для клієнтів, вони роблять свої машини максимально надійними, адже приватні пілоти часто обмежені в грошах та механіках, на відміну від заводських колективів, тому віддають перевагу нехай менш швидкій, але більш надійній техніці. А в Дакарі надійність часто має більшу перевагу за швидкість, і тут Red-Lined зарекомендувала себе з кращої сторони.

Century CR7
Ще один Південно-Африканський виробник позашляхових болідів. Фірма відома з 1996 року, і за цей час здобула чимало перемог в різних класах ралі-рейдових перегонів. Попередня модель баггі CR-6T мала під капотом двигун від Chevrolet Corvette та відома своїм комфортом, легким обслуговуванням та надійністю серед пілотів. І все це за досить прийнятний, для таких машин, цінник.

Дакар 2024 – хто претендує на головні нагороди 2024 - Дакар

Враховуючи багаторічну популярність та затребуваність серед приватних клієнтів, Century вирішила в 2023 році зробити крок вперед і виставила в топ-класі CR-6T з сучасним двигуном 2.9 V6 TFSI від Audi RS4 замість 7-літрового атмосферного від Corvette. Також, баггі отримала новий кузов: легший та з кращою аеродинамікою.

Але в 2023 році була по суті лише тестова програма перед нинішнім Дакаром. В той же час Century будувала зовсім нову машину – CR7 для топ-класу Т1+. Причому, компанія з самого початку будувала свій повнопривідний прототип під клас Т1+, а не модифікувала попередню версію категорії Т1.

Дакар 2024 – хто претендує на головні нагороди 2024 - Дакар

Не зважаючи на багато змін (двигун повнопривідних прототипів розміщений за передньою віссю, а не позаду), абсолютно нова машина від Century зберегла якості попередників: надійність та просте обслуговування. Мінімальна маса топ-класу зросла з 1600 до 2000 кг, тому підвіска CR7 стала жорсткішою, хід підвіски зменшився з 440 до 350 мм: комфорту для пілота й штурмана стало менше але керованість зосталась на високому рівні.

Ford Raptor RS
З широкої лінійки пікапів Ford вибрав Ranger для Дакару. Як видно з порівняльного фото, американський пікап досить багато елементів запозичив у японського конкурента, минулорічного чемпіона Hilux Overdrive. Насправді, у гоночного прототипа вищої категорії Т1+ немає нічого спільного з серійним пікапом, адже в основі лежить потужна конструкція у вигляді зварених між собою міцних труб, які утворюють клітку безпеки – все за канонами бойових ралійних машин.

Дакар 2024 – хто претендує на головні нагороди 2024 - Дакар

Класична конструкція подібних машин передбачає двигун, який встановлено максимально позаду передньої вісі, глибше в базі. Запасні колеса розміщені під підлогою, позаду пілота зі штурманом знизу розташований паливний бак, а за ним – основний радіатор. Попереду двигуна стоїть інтеркулер. За такою схемою побудована як Toyota Hilux Overdrive так і Ford Raptor RS. Тойота має під капотом бензиновий 3.4 V6, а Форд – 3.5 V6 EcoBoost. Обидва видають понад 400 к.с. та біля 700 Нм (точна інформація невідома).

Заводська фордівська команда цього року вперше змагатиметься за вищу нагороду Дакару. Вони набрались досвіду на гонках нижчого рангу, але досі не боролися з лідерами загального заліку Т1+. Їхня задача – фінішувати й зібрати максимум інформації. І Ford з нею впорається, адже в напарниках по команді молодого Гарета Вулріджа мега-досвідчений Нані Рома, який виступає з 1996 року. Вже відомо, що для Дакару 2025 року M-Sport підготують машину, яка буде схожа на Raptor нового покоління, що вже в продажу з минулого року. Адже подібні перегони досі послуговуються слоганом: “Перемагай в неділю – продавай в понеділок!”

Дакар 2024 – хто претендує на головні нагороди 2024 - Дакар

Яка ситуація наразі
На момент підготовки матеріалу гонщики проходили четвертий етап, ще два лишається до перерви, тож лідерам варто ще поберегти сили. А хто серед них наразі?

Колишній чемпіон DTM та ралі-кросу Маттіас Екстрьом лідирував за Audi у Пролозі, в той час як минулорічний переможець Нассер Аль-Аттія фінішував поза топ-10.

В перший повноцінний гоночний день пілот Overdrive Toyota Гійом де Мевіус здобув неймовірну перемогу на першому повному етапі ралі «Дакар», в той час як дует Prodrive Нассер Аль-Аттія та Себастьян Льоб мали проблеми.

Дакар 2024 – хто претендує на головні нагороди 2024 - Дакар

Другого повного дня легенда ралі «Дакар» Стефан Петрансель здобув історичну 50-ту перемогу в кар’єрі під час другого недільного етапу, в той же час партнер по Audi Карлос Сайнс-старший вийшов у лідери загального заліку в категорії позашляховиків.

На третій день гонщик Toyota Язід Аль-Раджі перебрав лідерство в загальному заліку у Карлоса Сайнса, в той час як Лукас Мораєс здобув перемогу на третьому етапі. Наразі ситуація виглядає наступним чином (див. таблицю):

Дакар 2024 – хто претендує на головні нагороди 2024 - Дакар

AUTO-Consulting продовжить слідкувати за цьогорічним Дакаром, ми підведемо підсумки легендарних перегонів після фінішу, який відбудеться 19-го січня. Щоб бути в курсі останніх подій автомобільного світу, підписуйтесь на ніш соціальні мережі.

Підсумки Дакару 2023 року. Тріумф IVECO, Toyota та KTM

Дакар 2024 – хто претендує на головні нагороди 2024 - Дакар

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - світ Всі новини по темі Автобізнес LIFE


Цікаве по темі...
• На Львівщині знайшли старовинний мотоцикл, який більше 80 років пролежав у землі
• В Україні знайшли 50-річну "капсулу часу - мотоцикл Дніпро МТ9
• Київ знову було обстріляно ракетами. Зруйновано корпус художньої академії, де готували майбутніх автодизайнерів
• Київ знову був під ракетним обстрілом. Постраждало багато цивільних будинків та автомобілів
• В Україні визначили переможців акції "Автомобіль року 2024". Хто в яких номінаціях переміг
• Audi продовжує святкувати перемогу в Дакарі
• У Києві відкрився новий музей ретро техніки "Колеса історії". Якими були перші дні роботи музею
• У суботу в Києві відкриється музей ретро автомобілів "Колеса історії"
• Audi активно готується до старту участі у Формула-1
• В Audi призначений новий керівник відділу дизайну
• Uber змусили виплатити $200 млн таксистам, які втратили роботу
• російські окупанти нанесли ракетний удар по дамбі ДніпроГЕС у Запоріжжі. Під обстріл попав тролейбус
• IVECO eDaily отримав нагороду «Прорив року в електричних фургонах»
• Колишнього автобізнесмена оголосили в розшук
• Транспортна компанія запустила програму безкоштовного переїзду чи перевезення речей учасникам бойових дій та внутрішньо переміщеним особам
Головні новини
• Як працюють лізингові компанії під час війни. Статистика
• Україна отримала перший пакет військової допомоги на $1 млрд. Що до нього увійшло
• До ЗСУ передали велику партію бронеавтомобілів українського виробництва. Що це за моделі
• На шасі JAC N120 виготовили партію бортових вантажівок з краном-маніпулятором HIAB
• Як буде працювати механізм компенсації 25% вартості техніки українського виробництва
• Українське ППО підсилили КАЗами на шасі ISUZU
• Верховна Рада проголосувала у першому читанні розмитнення авто через Дію
• Більше жодних БелАЗів. В Україні кар'єрний самоскид проїхав 1,5 млн км і продовжує працювати
• Україна демонструє найбільші темпи зростання авторинку в Європі
• Як пропонують боротися з фіктивною локалізацією у сегменті автовиробництва
• Верховна Рада проголосувала у першому читанні законопроєкт про вживаний авторинок
• Як визначити скручений пробіг авто і не дати себе ошукати: 10 дієвих порад експертів
• Спритні ділки навчилися обходити вимоги закону про локалізацію. Тільки за березень 26% угод було з фіктивними "виробниками"
• На українському ринку пропонується ще одна модель пікапу JAC T8
• Stellantis створив альянс з закупівельним союзом Nexus для просування власного бренду запчастин
• В Україну прибули 30 нових самоскидів DAEWOO NOVUS 6х4 за спеціальною ціною
• MG створила гіперкар з прискоренням 1,9 с до "сотні"
• Україна отримала партію бронетранспортерів M577 від Литви
• В Україні значно збільшується попит на перереєстрацію транспортних засобів
• Яким буде кросовер Opel Grandland нового покоління
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• Українське підприємство створило власну версію пікапу, з урахуванням досвіду на фронті
• Як в Україну везуть величезний трансформатор для ТЕС
• На Львівщині знайшли старовинний мотоцикл, який більше 80 років пролежав у землі
• Франція пріоритетно відправлятиме в Україну БТР VAB та САУ Caesar
• Стало відомо, хто ще став регулярно їздити на російському лімузині Aurus
• Україна нарощує виробництво власної бронетехніки
• В Україні з`являться нові серії номерних знаків
• Хто став новим власником ЛАЗу і що тепер буде з підприємством?
• Стало відомо, хто буде постачати Києву велику партію нових автобусів
• Більше 50% замовників автомобіля Xiaomi вже відмінили заказ
• Volvo показала, навіщо потрібні найпотужніші тягачі FH780
• У Верховній Раді пояснили, які саме автомобілі вилучатимуть у громадян на потреби ЗСУ
• Недооцінений: тест-драйв Citroen C5 Aircross
• Тест-драйв: Чим здивував Jeep Compass e-Hybrid
• Український авторинок у березні продемонстрував 28% зростання
Акції у дилерів...
• Акцію від Opet для СТО, Автомагазинів та Підприємств з власним парком техніки продовжено до 30.04.24 р.
• Ціни, в які можна закохатися! Спеціальні ціни на усі автомобілі SEAT 2023 р.в. на складі в Україні
• На останні моделі Volkswagen Caddy 2023 року діє спеціальна цінова пропозиція
• На Mitsubishi Eclipse Cross 2023 року виробництва діє вигода до 129 000 грн.*
• В Євромоторс у Хмельницькому діє цілий ряд акційних пропозицій на нові та вживані автомобілі
• Автобезпека світового рівня Vodafone Guardian тепер доступна за 0 грн.
• BMW 3 серії доступні в Україні по ціні від 1 500 000 грн.
• На автомобілі CUPRA на складі в Україні діють спеціальні ціни
• На броньовані автомобілі BMW Х5 М50i VR6 діє спеціальна пропозиція
• В автосалонах GM GROUP діють вигідні умови по підготовці авто після зими
• Кросовер Opel Grandland — в наявності в Україні зі знижкою 40 000 грн.
• В Україні стартувала сервісна акція на Renault «Обслуговування підвіски з вигодою до 25%»
• На автомобілі SEAT 2023 року діють спеціальні ціни
• У дилерів Volkswagen доступна партія кросоверів VW T-Roc за спеціальними цінами
• На популярні моделі Mazda в Україні діють спеціальні цінові пропозиції
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.