Audi випустила спеціальний Q8 e-tron на честь Дакара. Кросовер Q8 e-tron edition Dakar отримав збільшений дорожній просвіт, пневматичну підвіску з особливими налаштуваннями та два комплекти коліс. Штатно електрокар оснащений матричними фарами, салоном S line з простроченням Audi Sport і «експедиційним» багажником. Розгін до ста у нього займає 5,9 секунд — на 0,1 секунд більше, ніж у звичайного Q8 55 e-tron quattro. |
Напередодні старту ралі-рейду Дакар компанія Audi анонсувала спеціальну версію кросовера Q8 e-tron - edition Dakar. І це не концепт, а серійний електрокар, який можна буде купити вже у першому кварталі цього року за 120 тисяч євро. Від звичайного Q8 e-tron він відрізняється покращеною геометричною прохідністю та опціональним декором у стилі гоночного прототипу RS Q e-tron. Для цього кузов обклеюють плівкою з різним ступенем прозорості, причому саме таких позашляховиків, як на фотографіях, буде випущено лише 99.
Як основа Audi Q8 e-tron edition Dakar виступає модифікація Q8 advanced 55 e-tron quattro з двомоторним повним приводом (408 к.с., 664 Нм), батареєю номінальною ємністю 114 кіловат-годин і запасом ходу до 487 ходів. Порівняно з вихідником тут на 31 мм збільшений дорожній просвіт — до 206 мм. До того ж встановлені шини General Grabber AT3, а алгоритм роботи пневмопідвіски переписаний під позашляховий, зі ступінчастим заниженням у міру зростання швидкості. Кути в'їзду, з'їзду та рампи становлять 20, 26 та 19 градусів відповідно. Максимальна глибина броду – 300 міліметрів.
Стандартно кросовер оснащений розширювачами колісних арок, матричними фарами, спортивними кріслами з оббивкою мікрофіброю, спортрулем та медіасистемою MMI з особливою графікою та індикацією кута нахилу. Також у такого Q8 e-tron є багажник на даху та два комплекти коліс – з літньою «гумою» та всесезонкою. |