Тест-драйв Nissan X-Trail e-Power: електромобіль, який не потрібно заряджати: Авто новини від AUTO-Consulting - Nissan

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика 125 років успіху Renault
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: Nissan
• Nissan призначає нове керівництво
• Nissan завершив дослідницький проєкт з автономного водіння
• Nissan та Honda остаточно вирішили припинити переговори про злиття
• Виробник iPhone зацікавився часткою Renault у Nissan
• Чому забуксувало злиття Honda та Nissan?
• Злиття Honda і Nissan опинилося під загрозою зриву
• Nissan починає продажі спортивних Ariya NISMO
• Тест-драйв Nissan Qashqai e-power: Що змінилося після рестайлінгу
• В Англії відкрили завод по виробництву електрифікованих силових агрегатів для заводу Nissan
• Новий Nissan Qashqai отримав нагороду "Лідер ціни та якості"
Ще по Nissan...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Україна

Тест-драйв Nissan X-Trail e-Power: електромобіль, який не потрібно заряджати

тест-драйви | Опубліковано - 2023-12-22 20:47:46 (15105 разів прочитано)
Тест-драйв Nissan X-Trail e-Power: електромобіль, який не потрібно заряджати - Nissan
Ми звикли сприймати Nissan X-Trail, як потужний SUV з ДВС. Але у новому поколінні в гамі Nissan X-Trail з’явилися цікаві версії з технологією e-power, які сам виробник називає електрифікованими. Так, фактично X-Trail e-power – це вже електромобіль, який ще й має бензиновий двигун. Але «фішка» у тому, що його взагалі не потрібно заряджати. Як це все працює на практиці, - перевіряв кореспондент AUTO-Consulting.
Тест-драйв Nissan X-Trail e-Power: електромобіль, який не потрібно заряджати - Nissan

Для розуміння треба спочатку пояснити, що в модельному ряду Nissan X-Trail зараз є фактично два різних авто. Перший – це гібридний SUV з системою MHEV та бензиновим двигуном VC-T 1,5 л потужністю 163 к.с. Це – гібридний кросовер, в якому електродвигун допомагає бензиновому. Ціни на нього стартують з 1 141 460 грн. Він має 5-и та 7-містну версію і тільки передній привід.

Тест-драйв Nissan X-Trail e-Power: електромобіль, який не потрібно заряджати - Nissan

А от другий X-Trail з технологією e-power – зовсім інший. Це вже електрифікований кросовер, колеса в якому крутить виключно електродвигун (потужністю 204 к.с.) , або два електродвигуна (з системою e-4orse. Потужність 213 кс.). Але під капотом у нього теж є бензиновий двигун, функція якого виробляти енергію для підзаряджання батареї. Якщо дуже спрощено описати, то X-Trail e-power – це електромобіль з бензиновим генератором на борту.

Тест-драйв Nissan X-Trail e-Power: електромобіль, який не потрібно заряджати - Nissan

Тест-драйв Nissan X-Trail e-Power: електромобіль, який не потрібно заряджати - Nissan

Філософія такої технології у тому, щоб взагалі позбавити власника необхідності заряджати свій електромобіль на зарядних станціях. Якщо потрібно зарядити батарею – це зробить власний двигун-генератор навіть на ходу. Тобто, користуватися X-Trail e-Power у повсякденному житті дуже зручно: сів, поїхав, не звертаючи уваги на те, скільки заряду в батареї і проїхати можна 600-800 км, на скільки хватить бензину у баку. Ціни на таку версію X-Trail e-power стартують з 1,5 млн. грн. за передньоприводну версію, та сягають 1,997 тис грн. за виконання з повним приводом, 7 місць та у максимальній комплектації Tekna+

Тест-драйв Nissan X-Trail e-Power: електромобіль, який не потрібно заряджати - Nissan

З поняттями та системами розібралися, а тепер давайте з’ясуємо, як це все працює на практиці. Для цього ми тестували Nissan X-Trail e-power e-4orse.

Тест-драйв Nissan X-Trail e-Power: електромобіль, який не потрібно заряджати - Nissan

Ззовні Nissan X-Trail у новому поколінні став виглядати більш космічно, але це все той же середньо розмірний позашляховик, довжиною 4680 мм. Колісна база у нього – 2705 мм, а багажне відділення має обсяг 575 л. У нашому виконанні автомобіль має вагу майже 1,9 т і кліренс у 198 мм.

Тест-драйв Nissan X-Trail e-Power: електромобіль, який не потрібно заряджати - Nissan

Але при такій масі X-Trail доволі динамічний і розженеться до 100 км\год за 7 с. Вся справа у тому, що за динаміку відповідають два електромотори сумарною потужність 213 к.с., а момент вони мають 330 та 195 Нм. По відчуттям, електрифікований X-Trail їде так, як раніше їхали 2,5-літрові моделі у попередніх поколіннях, але динаміка на різних швидкостях тут трохи відрізняється. Максимальна швидкість – 185 км\год.

Тест-драйв Nissan X-Trail e-Power: електромобіль, який не потрібно заряджати - Nissan

На ходу бензиновий двигун періодично вмикається, підзаряджаючи батарею, відбувається це автоматично, і за цим процесом можна спостерігати на великому моніторі панелі приладів. Також підзарядку дає гальмування двигунами, коли система рекуперації повертає енергію у батарею.

Тест-драйв Nissan X-Trail e-Power: електромобіль, який не потрібно заряджати - Nissan

У X-Trail e-power є окрема кнопка, якою можна активувати виключно електричний режим, коли бензиновий двигун не буде вмикатися для підзарядки взагалі. Власної батареї X-Trail вистачає, щоб проїхати 3-4-5 км, в залежності від швидкості і режиму руху. Так, нажаль так не багато, але «фішка» X-Trail не в тому, щоб ставити рекорди дальності ходу на батареї, а в тому, що як тільки закінчився заряд, вмикається бензиновий двигун зі змінною ступеню стискання VC-T і генератор поповнює заряд. Може він це робити і на ходу, не треба чекати поки щось зарядиться, а просто продовжувати рух. З практичною точки зору – дуже зручно. По-перше, не шукаєш де зарядні станції, щоб підзарядити батарею, вас не хвилює, чи є там черги і не потрібно стояти і чекати заряду. По-друге, ніколи не потрапиш у ситуацію, коли батарея розрядилася – завжди на допомогу прийде бензиновий двигун-генератор. Nissan X-Trail e-power – це автомобіль для тих, в кого є ще фобії стосовно електромобіля, від яких поступово можна позбавлятися, користуючись цим автомобілем.

Тест-драйв Nissan X-Trail e-Power: електромобіль, який не потрібно заряджати - Nissan

Подивіться, як ми заїхали у ліс, розрядили батарею і спокійно повернулися додому:



А ще X-Trail e-power підійде тим, хто їздить у відрядження на великі відстані і не має часу чекати, коли зарядиться батарея, або у тій місцевості взагалі може не бути ЕЗС. Для власника електрифікованих X-Trail електрозарядки взагалі не потрібні, аби був бензин у 55-літровому баку.

Тест-драйв Nissan X-Trail e-Power: електромобіль, який не потрібно заряджати - Nissan

Тест-драйв Nissan X-Trail e-Power: електромобіль, який не потрібно заряджати - Nissan

До речі, а скільки ж споживає такий X-Trail e-power палива? Ми їздили взимку при мінусових температурах і не стримувалися нажимати на газ. У підсумку бортовий комп’ютер видав нам 7 л\100 км. Але виробник обіцяє, що витрати будуть від 5,2 до 6,7 л\100 км, в залежності від режимів руху. Можемо сміливо сказати, що при корках у місті, де можна їхати на електрорежимі, витрати будуть менші, а при русі на максимальних швидкостях – вони зростуть.

Тест-драйв Nissan X-Trail e-Power: електромобіль, який не потрібно заряджати - Nissan

Тест-драйв Nissan X-Trail e-Power: електромобіль, який не потрібно заряджати - Nissan

У підсумку маємо доволі цікавий автомобіль. Так, він програє по витратам чистим «електричкам», але виграє у бензинових та дизельних аналогів. При цьому виграє по часу, який потрібно витрачати на заряджання електромобілів, і дає змогу долати великі відстані. Тобто, наш вердикт. Nissan X-Trail e-power – це електромобіль для тих, хто цінує свій час.

Технічні характеристики, комплектації та ціни на X-Trail

Тест-драйв Nissan X-Trail e-Power: електромобіль, який не потрібно заряджати - Nissan

Стандартна гарантія на новий автомобіль, що покриває всі вузли та агрегати автомобіля - 3 роки або 100 тис. км (в залежності від того, що настане раніше).

Гарантія на електричні компоненти силової установки - 5 років або 100 тис. км (в залежності від того, що настане раніше).
Деталі щодо гарантійних умов можна дізнатися в офіційних дилерських центрах Nissan в Україні.

Тест-драйв Nissan X-Trail e-Power: електромобіль, який не потрібно заряджати - Nissan

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Україна Всі новини по темі тест-драйви


Цікаве по темі...
• Тест-драйв: Обираємо пасажирський мінівен: Citroen Berlingo чи Opel Combo
Головні новини
• Які зміни готує Stellantis на українському ринку автомобілів для бізнесу
• Для Lexus GX доступна нова комплектація Executive
• В Україні стартували продажі нового Renault Kardian
• Кому можуть відмовити в обміні 2-річного водійського документа
• Миколаївський хлібзавод випробовує електровантажівку українського виробництва для доставки хліба
• Енергетики Київщини обрали бортові IVECO DAILY з маніпуляторами
• Stellantis у 2025 році збирається продати більше 10 тис. авто в Україні та випередити Renault
• В Україні планують змінити умови ввезення вживаних автомобілів
• В 2025 році Stellantis представить в Україні більше 20 новинок
• Фінальний розпродаж складу 2024 року в CUPRA Центр Київ
• Tatra оновила покоління PHOENIX та відмовилася від дзеркал заднього огляду
• На автомобілі Mitsubishi діє кредит на вигідних умовах від 0,01% річних
• Opel Crossland тепер пропонується зі знижкою в 50 000 грн.
• Замовник з Черкащини обрав ізотермічні фургони на шасі JAC N120
• Спеціальна пропозиція: знижка до 8% на автомобілі Toyota 2024 року виробництва
• В дилерських центрах Renault пройдуть Дні відкритих дверей «Рenault Рендеву»*
• Завод Renault Trucks у Бур-ан-Бресі випустив 1-мільйонну вантажівку
• Mazda розробляє «ідеальний двигун внутрішнього згоряння»
• Volkswagen готує одразу 11 нових моделей
• Стала відома вартість потужного сміттєвозу українського виробництва на шасі JAC N200
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років
Колекційна мото- вело- ЗАЛА

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Книга по історії появи мотовиробництв в Україні
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• Україна може втратити найпотужнішого виробника автобусів та тролейбусів
• В Україні планують змінити умови ввезення вживаних автомобілів
• В Україні сформувався сток з 10 тис. електрокарів
• В Україну доставлений вже 1700-й бронеавтомобіль Roshel Senator
• В Україні з`явився ще один виробник шкільних автобусів
• В Чехії представили найдовший у світі трамвай
• В Україні почали випускати підйомники на шасі пікапів ISUZU
• В Україні набирає популярності спецтехніка на повнопривідних шасі DAYUN CGC1121
• Рівненська Рада розпродає на аукціоні застарілий транспорт. Які початкові ціни?
• Українським військовим почали закупати нові Renault Duster
• Посол Японії відвідав виробництво автобусів в Україні
• Хмельницький незабаром почне отримувати нові тролейбуси українського виробництва
• В Україні стартували продажі нового Renault Kardian
• Український бронеавтомобіль "Новатор-2" отримав ряд покращень
• Як у 90-і в Україні намагалися створити власний автомобіль "швидкої допомоги"
Акції у дилерів...
• Фінальний розпродаж складу 2024 року в CUPRA Центр Київ
• Opel Crossland тепер пропонується зі знижкою в 50 000 грн.
• Спеціальна пропозиція: знижка до 8% на автомобілі Toyota 2024 року виробництва
• На Peugeot 408 діє знижка 50 000 грн.
• На гібридний Honda CR-V діють акційні пропозиції з вигодою в 100 тис. грн.
• Вигода до 50 000 грн* діє на автомобілі Mitsubishi в транзиті
• В Україні стартувала сервісна акція на аксесуари Renault
• На Honda CR-V діє спеціальна зимова пропозиція з вигодою 100 тис. грн.
• На INFINITI діє сезон розкішних цін
• В Україні діє спеціальна ціна на найдоступніший кросовер від Mazda
• Вигідний лютий 2025: в мережі автосалонів GM GROUP діє цілий ряд спеціальних пропозицій
• В Україні діє супер-ціна на Opel Crossland у топовій версії
• Сезони змінюються, наша турбота - ні. Зимова пропозиція на запчастини до автомобілів Mitsubishi
• До кінця зими на кросовери Mitsubishi діє зимова вигода до 155 000 грн.
• Renault в Україні запускає сервісну акцію «Вигідне ТО»
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
IVECO 50 років
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Історія Mazda
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Історія появи українського мото- та велопрому
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.