Згідно внутрішній службовій записці від начальника поліції Сан-Франциско Білла Скотта, в якій йдеться про те, що офіцери не можуть виписувати штрафи за порушення правил дорожнього руху автомобілям, які перебувають у безпілотному режимі. Однак вони не мають повного імунітету від правил дорожнього руху, оскільки безпілотні транспортні засоби все ще можуть отримувати штрафи за порушення правил паркування.
Чинне законодавство Каліфорнії не враховує ці нові технології, створюючи дивну правову прогалину між безпілотними автомобілями та реальними водіями. Хоча, наприкінці минулого місяця штат призупинив експлуатацію роботаксі Cruise від General Motors, посилаючись на міркування безпеки, а інші штати зробили проактивні кроки щодо цієї технології.
У 2017 році Техас оновив своє законодавство, класифікувавши власника безпілотного автомобіля як його оператора, на якого правоохоронці можуть посилатися за порушення правил дорожнього руху, навіть якщо він не перебуває в транспортному засобі. Це може стати новою правовою основою для інших штатів.
Безпілотні автомобілі та технології допомоги водієві піднімають нові правові питання про те, хто несе відповідальність за транспортний засіб, коли ним керує комп'ютер. Цього року Tesla виграла дві судові справи щодо автомобілів, які розбилися під час використання автопілота, посилаючись на людську помилку в останньому позові. Однак рішення суду у Флориді встановило, що Tesla знала, що її вдосконалена система допомоги водієві Autopilot була несправною.
Автовиробникам, компаніям та споживачам, ймовірно, доведеться орієнтуватися в безлічі судових рішень і нових законів, оскільки суспільство намагається інтегрувати ці нові технології в повсякденне життя. Законодавчий процес в Америці часто буває повільним, залишаючи юридичні лазівки, достатньо великі для того, щоб безпілотні автомобілі могли безкарно проїжджати через них.
Із Volkswagen ID.Buzz зробили автономний автомобіль та почали його тестування
|