Назва "Austral" походить від латинського слова "australis" (південний), асоціюється з теплом і кольорами півдня. Кроссовер побудований на платформі CMF-CD третього покоління. Вперше він був публічно представлений на Паризькому автосалоні 2022 року. Виробництво почалося в липні 2022 року в Іспанії на заводі в Паленсії (не плутати з Валенсією).
Його похідні включають Renault Espace шостого покоління, який є довгобазною сімейною версією Renault Austral з трирядними сидіннями, та Renault Rafale, купеподібний позашляховик, що замінив Arkana. Ці три автомобілі мають 75 відсотків спільних деталей.
Austral має новий логотип – символ спадщини компанії Renault та високої якості автомобілів, які вона виpобляє. Довга світлодіодна стрічка з'єднується з логотипом по обидва боки задніх дверей. Austral перейняв новий дизайн Renault, який отримав назву Sensual Tech.
Приладова панель Austral, що отримала назву OpenR, значною мірою натхненна приладовою панеллю Megane E-Tech, але її компонування дещо змінено.
Austral представляє систему чотириколісного кермування Renault третього покоління, 4CONTROL Advanced. Єдине у своєму роді серед кросоверів С-класу повнопривідне шасі забезпечує маневреність, характерну міському автомобілю.
А під капотом гібридні технології
Austral представляє друге покоління гібридного двигуна E-TECH Hybrid, створеного і запатентованого компанією Renault. Повністю оснащений новітніми технологіями, E-TECH Full Hybrid обладнаний трициліндровим бензиновим турбодвигуном об’ємом 1.2 л у парі з електромотором на 400В потужністю 160 або 200 к.с. При показниках у 42%, енергоефективність Austral робить його одним із лідерів ринку. Ця енергоефективність, що стартує з 4.5 л/100 km1, подібна до тієї, яку демонструють найновітніші дизельні двигуни. Крім того, Austral має дуже низький рівень викидів CO2 (103 г CO2/км1), при цьому даруючи ще більше задоволення від керування автомобілем.
130-сильний двигун Mild Hybrid Advanced поєднує найновіший трициліндровий бензиновий турбодвигун об’ємом 1.2 л з 48В літій-іонним акумулятором і стартером, що допомагає працювати бензиновому двигуну, коли останній потребує найбільше енергії – при старті та прискоренні – щоб додати потужності і при цьому мінімізувати витрати пального, будучи “Кращим у класі” за цим показником, починаючи з 5.2 л/100 км при викидах 118 г CO2/км.
Гібрид початкового рівня Mild Hybrid хизується потужністю 140 к.с. або 160 к.с. і використовує чотирициліндровий бензиновий інжекторний турбодвигун об’ємом 1.3 л, що вже доступний на ряді транспортних засобів Renault. Розроблений спільно з Daimler, двигун підсилений стартером і 12В літій-іонним акумулятором і пропонує “Найкращу у класі” економію пального у змішаному циклі на рівні 6 л/100 км, при викидах у 137 г CO2/км.
Які саме силові агрегати та комплектації доїдуть до України стане відомо ближче до початку продажів.
В лінійці Renault представлений новий флагман Renault Rafale
|