Техніка Shacman вже не перший рік на українському ринку, але нове покоління X3000 демонструє зовсім новий рівень виконання і комфорту. Тягач і самоскид тепер пропонуються з двигуном Weichai 430 к.с. стандарту Євро-5. Двигун видає 2060 Нм моменту при 1400 об\хв. Коробка передач тут 12-ступенева Saanxi Fast Gear.
Передня вісь тут має вантажоподйомність 7,5 т, задня - 13 т. Передавальне число задньої передачі - 4,111. Тягач Shacman X3000 був представленний у виконанні 4х2, але незабаром з'явиться і виконання 6х4.
Зазначимо, що X3000 пропонується з двома виконаннями кабін: коротка стандартної висоти (така була на самоскиді) та подовжена з високою стелею (для тягачів). Кабіни виготовляються за ліцензією MAN і це одразу відчувається у якості: приємний інтер'єр, якісні матеріали оздоблення і величезне спальне місце. За рахунок того, що у тягача Shacman X3000 подовжена кабіна, нижня полка має ширину 880 мм, верхня - 750 мм. У кабіні можна стояти во весь зріст, хоча невеликий моторний тонель все ж є. Як і у європейських тягачів у Shacman X3000 багато поличок, шухлядок і відсіків для речей. У комплектації тепер ретардер, клімат-контроль, багатофункціональне кермо і комфортні пневмосидіння Grammer. Додалися збоку кабіни і речові відсікі.
Тягач Shacman X3000 пропонується за еквівалент $100 000 і буде цікавий для регіональних перевезень. А от виконання 6х4 запропонують під трали.
Самоскид Shacman X3000 6х4 має денну кабіну і задній візок на 16+16 т. Обсяг кузова 19,3 м3, сам кузов U-подібної форми з електричним приводом тенту. Вартість - $110 000.
Також завод "Альфатекс" представив на виставці і ще одну новинку - самоскид Dayun CGC 1210, який збирають і забудовують у Кременчузі. Це нова модель вантажопідйомністю 13 т з кабіною нового типу, яка обладнана самоскидним кузовом українського виробництва. На основі такого самоскиду на заводі "Альфатекс" підготували дорожну комбіновану машину, з встановленним піскорозкидальним пристрієм, який може обробляти ширину смуги 12 м. підкреслимо, що операція по встановленню або демонтажу піскорозкидального обладнання займе всього 30 хв. автомобіль також може бути укомплектований снігоочисним відвалом.
Схоже універсальне рішення, теж на базі власного самоскиду презентував оператор ринку спецтехніки "Вінтехсолюшнс" (WTS). На виставці показали самоскид на базі Renault D18, який також був обладнаний снігоочисним відвалом і піскорозкидальним обладнанням. Цікаво, що такий автомобіль теж виготовили у Кременчузі, але на іншому підприємстві "Віва".
Підприємство "Будшляхмаш" теж пропонувало влісні рішення, які закривають весь цикл від добичи матеріалів, переробки та перевезення їх. Для таких цілей у БШМ є і власне виробництво різноманітної спецтехніки, самоскидів, комунальної техніки, екскаваторів, грейдерів, навантажувачів та іншої спецтехніки. У минулому місяці БШМ презентував нову модель вантажівки JAC N200, яка вже зацікавила багато забудовників.
Широку гаму спецавтомобілів на шасі Daewoo Trucks пропонував і "Авто-Регіон". Ця техніка вже добре відома в Україні, використовується, як комунальними підприємствами, військовими, будівельними та аграрними холдингами. Також у минулому місяці було призентовано нову модель Daewoo Maximus. Крім того, "Авто-Регіон" сформував склад із 200 готових шасі під будь-які забудови.
Які ще новинки дебютували на українському ринку у цьому сезоні
|