Виступаючи на Japan Mobility Show (Токійському автосалоні), генеральний директор Nissan Макото Учіда заявив, що електромобілі розповсюджуються швидше і ринок набирає обертів швидше, ніж він очікував, визначаючи свій план до 2030 року в 2021-му році.
Учіда сказав, що не існує часових рамок для зниження цін на електромобілі Nissan, але це одна з основних тем в компанії. За словами Макото, основним драйвером розвитку ринку електромобілів стали китайські автовиробники.
Він сказав, що існує важлива відмінність у забезпеченні доступності автомобілів Nissan і хорошого співвідношення ціни та якості, а не просто у створенні менших і дешевших електромобілів. Генеральний директор Nissan не став коментувати, чи повинні уряди країн світу запроваджувати мита на китайські автомобілі, щоб забезпечити більший паритет з моделями місцевого виробництва.
"Поки це чесний ринок, конкуренція – це нормально, – сказав він. "Ми не говоримо про уряди. Зараз спостерігається потужна хвиля з боку Китаю, і [нам потрібно розглянути], як ми реагуємо на це як піонери електромобілів – як змінити наш спосіб виробництва електромобілів і бути конкурентоспроможними на кожному ринку".
За словами пана Учіда, Китай став "тривожним дзвіночком" для таких компаній, як Nissan, і спонукав компанію переглянути підхід до розробки електромобілів, щоб йти в ногу з часом і швидше виводити на ринок нові технології та моделі.
Учіда послався на попередні заяви щодо електромобілів, які передбачають спрощення розробки та виробництва силових агрегатів з метою приведення вартості гібридів Nissan e-Power у відповідність до еквівалентів з ДВЗ приблизно до 2026 року, і сказав, що електромобілі також отримають вигоду від нового підходу.
Учіда також переглянув структуру управління в Nissan, щоб забезпечити швидке прийняття рішень і надав більше повноважень кожному з регіональних керівників.
Він сказав, що нові перспективні проекти Альянсу Renault-Nissan-Mitsubishi успішно просувається вперед, і більше інформації про це буде надано найближчим часом.
Учіда підкреслив, що всі автовиробники потребуватимуть ширшого партнерства, додавши: "Самотужки нам буде дуже складно. Якщо ви хочете змінитися, – сказав він, – вам потрібно шукати партнерства з іншими".
В той же час, Nissan вивчає можливість створення недорогого електричного пікапу, вартістю близько $40 тисяч для американського ринку. Такий автомобіль буде служити двом цілям: по-перше, він підтримає портфоліо вантажівок Nissan, оскільки компанія йде з ринку повнорозмірних автомобілів. І, по-друге, розширить пропозицію компанії в сегменті електромобілів.
Про це повідомляє видання Automotive News, яке поспілкувалося з керівником відділу глобальної продуктової стратегії та продуктового планування Nissan Іваном Еспіносою (Ivan Espinosa). "В одному ви можете бути впевнені: ми продовжимо інвестувати в сегмент пікапів", – сказав Еспіноса в інтерв'ю агентству. "Як ми будемо розвиватися ... це питання, яке ми обговорюємо всередині компанії. Зрештою, нам доведеться електрифікувати вантажівки".
"Ми не хочемо бути конкурентами Rivian або Cybertruck, – сказав Тайлер Слейд, голова ради дилерів Nissan в США, в окремому інтерв'ю Automotive News. "Ми хочемо бути в більш доступному сегменті 40 тисяч доларів".
Однак Nissan надає пріоритет електрифікації середньо- та повнорозмірних позашляховиків. "Попит на електрифікацію сьогодні набагато більше зосереджений на сегментах C-SUV і D-SUV", – сказав Еспіноза в інтерв'ю AN. "Електричні пікапи я бачу трохи на більш пізньому етапі", – продовжив він. Еспіноза додав: "Ключовим моментом тут є точне розуміння вимог клієнтів і вміння в потрібний момент осідлати хвилю".
Ця новина з'явилася в той час, коли Nissan готується згорнути виробництво повнорозмірного пікапа Titan. Його знімуть з конвеєра заводу в Кантоні, штат Міссісіпі, влітку 2024 року. Вперше Titan дебютував у 2003 році, і після двох десятиліть на ринку Nissan не конкурувати у сегменті повнорозмірних вантажівок, який утримує "велика трійка".
У рамках свого плану електрифікації у 2021 році Nissan показав чотири концепти електромобілів. Один з них, під назвою Surf-Out, виглядає як компактний пікап з кузовом "юнібоді", який чудово впишеться в модельний ряд Frontier. Зважаючи на те, що популярність таких автомобілів, як Ford Maverick та Hyundai Santa Cruz, зростає, компанії Nissan варто було б звернути увагу на сегмент, в якому вона колись домінувала, з такими пропозиціями, як Hardbody.
Видання Automotive News вважає, що якщо це стане реальністю, електрифікований пікап може з'явитися на ринку на початку 2030-х років. Nissan пообіцяв, що всі його нові моделі на ключових ринках, представлені у 2030 році або пізніше, будуть електрокарами.
|