Як за півроку Tesla вдалося змусити майже всіх автовиробників перейти на власний стандарт: Авто новини від AUTO-Consulting - Tesla

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика 125 років успіху Renault
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: Tesla
• Ілон Маск настроїв німецький бізнес проти Tesla
• Tesla представила оновлену Model Y. Що змінилося?
• Tesla відкликає 700 тис. електромобілів
• Акції Tesla зросли на 14% після заяв про перемогу Трампа на виборах
• Якими будуть "Маршрутки" майбутнього. Погляд від Tesla
• Tesla представила беспілотне таксі Cybercab та мікроавтобус Robovan. Невже це кінець епохи "маршруток" та таксі?
• Tesla готує беспроводну зарядку для своїх авто
• BMW вперше випередила Tesla по продажам в ЄС
• Ілон Маск зізнався, що Tesla Cybertruck виявився занадто дорогим
• BYD відбирає у Tesla важливий глобальний контракт
Ще по Tesla...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - світ

Як за півроку Tesla вдалося змусити майже всіх автовиробників перейти на власний стандарт

ринок автомобілів | Опубліковано - 2023-10-26 08:35:35 (8080 разів прочитано)
Як за півроку Tesla вдалося змусити майже всіх автовиробників перейти на власний стандарт - Tesla
Багато автовиробників оголосили, що їхні електромобілі будуть використовувати стандарт NACS зарядки Tesla. Поки що мова йде тільки про ринок США. Лише Volkswagen та Stellantis поки не дали згоду перейшли на NACS. Що це означає для подальшого електромобільності, і чи буде розповсюджений цей досвід на інші ринки? – дізнавався AUTO-Consulting.
З приводу різноманітності стандартів зарядних портів AUTO-Consulting писав ще навесні, прогнозуючи перехід до єдиного стандарту найближчим часом, хоча думки операторів ринку дещо розділились. І не безпідставно, адже у світі існують два стандарти частоти змінного струму: 50 Гц й 60 Гц. Зате принаймні в США з єдиним стандартом зарядки визначились: віддали перевагу Північноамериканському стандарту зарядки (NACS) від компанії Tesla. Чому саме йому?

Перехід на єдиний зарядний стандарт – перемога не лише для власників Tesla, але для всіх споживачів. Більшість компанії оголосили про підтримку Північноамериканського стандарту зарядки (NACS).

Як за півроку Tesla вдалося змусити майже всіх автовиробників перейти на власний стандарт - Tesla

За даними S&P Global Mobility, Volkswagen був другим найбільшим автовиробником у світі минулого року, займаючи 10% світового ринку легкових автомобілів, тому його рішення щодо NACS дуже важливе. Фактично, зараз у VW «золота акція», якщо він підтримає - це буде означати остаточний перехід автовиробників у США на єдиний стандарт.

Що стосується електромобілів, то у 2022 році VW продав понад 572 000 електромобілів по всьому світу, тому його позиція дуже вагома.

BMW обрала мережу Supercharger від Tesla

Toyota та Lexus у США також перейшли на штекер NACS від Tesla

Представник Volkswagen сказав: "Volkswagen Group та її бренди наразі оцінюють можливість впровадження Північноамериканського стандарту зарядки Tesla (NACS) для своїх північноамериканських клієнтів". Звичайно, для власників Volkswagen існують й інші варіанти зарядки. Принаймні, вони завжди можуть заряджатися вдома, достатньо гаража з розеткою.

Як за півроку Tesla вдалося змусити майже всіх автовиробників перейти на власний стандарт - Tesla

Але навіщо, якщо існує розгалужена мережа швидких Supercharger від Tesla з понад 5500 станцій та більш ніж 51 000 портів?

Тим часом, мережа Tesla вже давно стала перевагою автовиробника. За даними консалтингової компанії EVAdoption, хоча ChargePoint домінує на американському ринку зарядних станцій за кількістю портів, Tesla лідирує саме в напрямку швидкої зарядки.

Не визначився і Stellantis. А це Chrysler, Dodge та Jeep у США. Інші, менші автовиробники, такі як Lucid, також не переконані в перевагах NACS. На VW та Stellantis чиниться великий тиск, але немає жодних гарантій, що вони це зроблять. Зважаючи на те, що ще багато зарядних станцій CCS все ще знаходяться на стадії створення, цілком можливо, що електромобілі VW і Stellantis можуть бути життєздатними на CCS.

Тим не менш, можливість заряджатися на станціях Tesla, яка має понад 12 тисяч портів, буде перевагою для всіх, та дозволить збільшити кількість електромобілів, яких зараз в США понад 9%.

Про перехід на єдиний стандарт для електромобілів, специфіку NACS, Tesla і український ринок загалом, AUTO-Consulting поговорив з першопрохідником електро-мобільності та засновником "Tesla гаража", Артемом Василенко. І ось чому NACS так швидко переміг у США.

Зародження ринку
Український ринок є відображення подій Американського ринку Tesla. Вартість автомобілів Tesla в Україні напряму пов'язана з регуляціями Американського законодавства битих автомобілів. Проект "Tesla Garage" з'явився в результаті самостійного досвіду ремонту свого битого, придбанного в Америці авто Tesla. У якийсь момент, наслухавшись різних ремонтників, я дійшов висновку, що на ринку, на жаль, дуже багато "продавців щастя" і буквально 3-4 фахівці на всю Україну. Мені стало цікаво розібратися самому, у мене батько інженер з купою свідоцтв про винахід, і я вирішив ремонтувати машину самостійно. Отриманим досвідом став ділитися на своїй сторінці в Facebook, а коли мені вже 3-4 рази на день стали дзвонити з питаннями з ремонту, то я знайшов собі такого ж цікавого і технічно грамотного партнера, і ми зайнялися сервісом Tesla. Трохи пізніше, це переросло в продаж нових машин з США, і зовсім недавно ми відкрили німецький офіс "Tesla Garage" і зайнялися активним імпортом різних електроавтомобілів з Європи. .

Як за півроку Tesla вдалося змусити майже всіх автовиробників перейти на власний стандарт - Tesla

У Європі фіксують бум продажів електрокарів. Хто виграє у цій боротьбі?

У ЄС пішли в наступ на китайські електромобілі. Схоже, що їх будуть зупиняти й нетарифними методами

Особливості купівлі нової Tesla в Україні
Особливість купівлі Tesla в Україні в тому, що її не можна тут замовити нову. Tesla обрала модель прямого продажу, і тому ви можете придбати її тільки в салонах самого виробника, в країнах, де він представлений. Навіть якщо ви замовите цей автомобіль з України онлайн на сайті виробника, то забрати його потім не зможете. Скажімо, коли ви за нею приїдете до Німеччини, там попросять, щоб її спочатку зареєстрували, а потім, уже з техпаспортом і номерними знаками, її можна буде забрати в автосалоні. Інакше вам машину просто не віддадуть, навіть уже оплачену. Тому тим людям, які їх купують, потрібно в Німеччині відкрити компанію зі своїм бухгалтером, зареєструвати на цю компанію авто, а лише потім продати його до іншої країни. Тому така машина, що має техпаспорт іншої країни, за нашими законами вважається б/в, хоча на одометрі може бути пару кілометрів.

Усі автомобілі Tesla, навіть нові, перед заїздом в Україну оформляються спочатку в інших країнах. Тому в базу всі ці машини потрапляють вже як б/в автомобілі.

У чому особливість машин Tesla?

Це тема для окремого великого матеріалу, я зараз наведу лише один приклад. Нам одного разу знадобилося подовжити зарядний кабель Tesla, але зробити це не вийшло. Річ у тім, що у фірмових зарядних портах Tesla використовується метал, який, як нам сказали в інституті матеріалознавства, не використовується в цивільній металургії. Мабуть, інженери Тесли взяли якийсь специфічний матеріал у Space X, недорогий, але дуже ефективний, інакше не стали б використовувати настільки масово. Візуально - це ніби алюмінієвий дріт, але кабель-замінник при підключенні викликав невідому реакцію гільзи і самого дроту, почав плавитися на очах, навіть при малих струмах.

Тому сьогодні практично всі класичні автовиробники, які намагаються наздогнати Tesla у сфері електромобілів, тією чи іншою мірою повторюють її знахідки. Другою компанією у світі за застосуванням іновацій, на мою думку, йде зараз BYD. У всякому разі, вони явно винесли правильні висновки з того, що робить Tesla.

Як за півроку Tesla вдалося змусити майже всіх автовиробників перейти на власний стандарт - Tesla

У чому перевага "Тесла-роз'єму"?
Як за півроку Tesla вдалося змусити майже всіх автовиробників перейти на власний стандарт - Tesla Щоб зарядити електромобіль у США потрібен порт зі контактими для передавання змінного або постійного струму, адже там мережі однофазні, тому потрібно всього три дроти - плюс, мінус і "заземлити". Популярний у США роз'єм CCS1 доволі великий, але має точно такий самий функціонал, як у компактного трьох-контактного роз'єму Тесли NACS, але має 5 контактів, плюс ще два високовольтні . Інакше кажучи, одна з переваг переходу на цей стандарт зробить зарядні порти менш громіздкими, як у машинах, так і на зарядних станціях.

Принадність NACS не тільки в компактності, а й у конструкції контактів: там трубка на трубку заходить, і всередині така схема фактично працює як ніж, і неважливо, чи є там бруд, чи олія, контакти самоочищаються і дуже щільно прилягають один до одного. Тесла не придумала, але реалізувала цю ідею краще за всіх.

У своєму повідомленні компанія Tesla підкреслила переваги роз'єму NACS порівняно з іншими типами роз'ємів. За словами представників Tesla, роз'єм NACS – "найперевіреніший у Північній Америці, що забезпечує зарядку змінним струмом і зарядку постійним струмом потужністю до 1 МВт в одному тонкому корпусі. Він не має рухомих частин, удвічі менший за розміром і вдвічі потужніший, ніж роз'єми CCS.

У Європі давно визначилися і є лише три стандарти (TYPE2/CCS2 і chademo), але офіційно підтримуваних субсидіями лише два TYPE2/CCS2. В Америці їх було більше, і вони прийшли до уніфікації в особі NACS замість CCS1 та J1772. Що фактично збільшить ставлення автомобілів до певного стандарту портів на зарядці, що стимулює розвиток ринку далі. У штатах рішення прийти до спільного знаменника, в плані зарядного роз'єму, дозріло, і рішення про присвоєння NACS статусу національного, було логічним з багатьох причин.

Важливо підкреслити, що це сталося не з подачі Ілона Маска, комісія зі стандартизації ANSI (American national standards institute - об'єднання американських промислових і ділових груп, що розробляє торговельні та комунікаційні стандарти, аналог ISO, міжнародної організації зі стандартизації) прийняла її роз'єм як стандартний. Тобто, фактично Тесла дозволила використовувати свій роз'єм конкурентам. Першим виявив бажання скористатися цією пропозицією Ford, решта підтягнулися за принципом доміно.

Як за півроку Tesla вдалося змусити майже всіх автовиробників перейти на власний стандарт - Tesla

Як це позначиться на Україні?
В Україні, та й Європі загалом, стандарту NACS немає і не планується, тому що у нас трифазні мережі з 5-ю дротами. Тут основним вважається роз'єм ССS2, він і буде розвиватися, до речі, як у Канаді та Мексиці. "Тесла-стандарт", найімовірніше, за межі США зовсім не вийде.

Де в Україні вигідніше заряджати електромобіль?

Інша справа, що дехто вважає ніби, що більше у нас буде підтримуватися стандартів, то краще, але це нелогічно. У Європі під точками зарядки прийнято вважати не кількість зарядних станцій, а кількість портів зарядки. І чим більше портів зарядки конкретного одного стандарту, то краще для всіх. До речі, європейські електромобілі стали у нас краще продаватися, як тільки з'явилося більше зарядних станцій під них. На додаток до CHAdeMo, почали додаватися порти CCS2 та Type2 . Щойно побільшало європейських портів, як одразу побільшало європейських машин, розрахованих під них.

Як за півроку Tesla вдалося змусити майже всіх автовиробників перейти на власний стандарт - Tesla

AUTO-Consulting вже писав про феномен популярності Volkswagen ID.4, і головною причиною є приваблива ціна, але це стосується тільки китайської версії. І якщо в Європі той самий ID.4 коштує $50 тисяч, а в Китаї $36 тисяч, то у власника має вистачити ще $500 на перехідник. Європейці користуються лише двома стандартами – Type 2 і CCS2, і все прекрасно працює. У нас же чехарда із зарядними роз'ємами і розмивається статистика зарядних станцій. Тобто, замість того щоб розширювати географію портів для європейських машин, ми своїми руками гальмуємо розвиток інфраструктури на догоду електромобілів з Китаю, які і без того вигідно купили.

На світовому автомобільному ринку змінився лідер з продажів. Хто тепер №1?

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - світ Всі новини по темі ринок автомобілів


Цікаве по темі...
• В Україні офіційно стартували продажі нових Renault Duster і Renault Taliant
• В дилерській мережі Renault вже стартували тест-драйви нового Renault Duster
• Subaru вперше очолила рейтинг надійності авто, випередивши інших японських конкурентів
• Названі найбільш популярні кросовери у світі та в Україні в 2024 році
• В Україні оголошені ціни на новий PEUGEOT 3008
• Honda представила оновлений логотип вперше за 40 років
• В Україні продані перші автомобілі INEOS Grenadier
• Renault 5 E-Tech назвали Автомобілем Року 2025
• В Україні оголошено ціни на новий CITROEN C3
• Новий Nissan Qashqai отримав нагороду "Лідер ціни та якості"
• Оголошено ціни на новий Skoda Enyaq
• Військові отримали 3 перші кейсеваки на базі Toyota Land Cruiser
• Mazda виводить на європейський ринок електрокар Mazda 6e
• Ринковий успіх Нового PEUGEOT 3008: вже отримано більше 100 000 замовлень
• Новий рекорд: Volkswagen ID.7 Pro S подолав 941 км на одному заряді батареї
Головні новини
• В Україні вперше замінили дизельну колонку АЗС на зарядну станцію для електромобілів
• Львівщина придбала та спорядила партію ББА "Новатор" для ЗСУ
• Підсумки ринку причіпної техніки за 2024 рік
• В Україні посилили контроль за паркуванням на місцях для людей з інвалідністю
• Дніпро придбав 5 нових трамваїв Татра-Юг за єврокредитом
• Знищувати ворожі безпілотники будуть за допомогою пікапів INEOS Grenadier
• Енергетики Миколаївщини отримають 4 потужних автогідропідіймача COMET на шасі Renault Trucks
• Як поставити гуманітарні авто на тимчасовий облік за військовослужбовцем. Покрокова інструкція
• Volkswagen готує доступний електрокар за 20 тис. евро
• Чому забуксувало злиття Honda та Nissan?
• Нацгвардійці отримали партію з 10 оснащених пікапів
• Український авторинок почав рік з невеликого падіння
• З вулиць Києва евакуюють більше 1000 покинутих автомобілів
• В Україні представили зменшену версію МДКЗ на шасі JAC
• Злиття Honda і Nissan опинилося під загрозою зриву
• В Україні виготовлено чергову партію бурокранів Hyundai Everdigm на базі IVECO T-WAY
• В Україні почали позбавляти прав через порушення правил військового обліку
• Експертів шокували результати перевірки бензину в українських мережах АЗС
• В Україну привезли рекордну автовишку
• У 2024 році DAF Trucks збільшив долю ринку в Європі
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років
Колекційна мото- вело- ЗАЛА

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Книга по історії появи мотовиробництв в Україні
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• Віце-прем'єр міністерка відвідала Чернігівський автозавод і закликала купувати його продукцію
• В Нацгвардії знайшли заміну застарілій техниці на базі ЗіЛ
• Стали відомі подробиці про проєкт збирання пікапів в Україні
• В Україні виготовили універсальний самоскид для комунальних служб для заміни МАЗів
• В Україні офіційно стартували продажі нових Renault Duster і Renault Taliant
• В Україні локалізували виробництво військових вантажівок 4х4 та 6х6
• Коли в Україні знову запрацює перереєстрація авто?
• Названі найбільш популярні кросовери у світі та в Україні в 2024 році
• В Україні оголошені ціни на новий PEUGEOT 3008
• Honda представила оновлений логотип вперше за 40 років
• В Україні з’явився новий дорожній знак "щит"
• В Міноборони повідомили які вантажівки тепер є у ЗСУ
• В Україні продані перші автомобілі INEOS Grenadier
• Надзвичайники отримали партію важких пожежних автоцистерн на шасі Daewoo
• В Україну привезли рекордну автовишку
Акції у дилерів...
• Сезони змінюються, наша турбота - ні. Зимова пропозиція на запчастини до автомобілів Mitsubishi
• До кінця зими на кросовери Mitsubishi діє зимова вигода до 155 000 грн.
• Renault в Україні запускає сервісну акцію «Вигідне ТО»
• На Mazda CX-60 діє спеціальна ціна з вигодою 110 000 грн.
• В Україні діє спеціальна пропозиція на найдоступніший BMW
• На новий BMW 3 серії діє спеціальна пропозиція від 1 510 000 грн.*
• На CITROEN C3 діють вигідні ціни – від 640 000 грн.
• В січні Skoda Karoq доступний за вигідною ціною від 1 217 000* грн.
• Пропозиція для СТО від Opet та «АВТОНОВА-Д»
• Зимова вигода до 155 000 грн. на кросовери Mitsubishi
• В Україні діють спеціальні ціни на Mazda CX-60 2024 року виробництва. Мінус 110 000 грн.
• Справжній подарунок до різдвяних світ: Jeep Compass доступний зі знижкою до 100 000 грн.
• На SEAT ATECA діє спецпропозиція з ціновою вигодою від 108 000 грн.
• SEAT Arona доступний з новорічною вигодою від 40 000 грн.
• Зустрічай зиму зі SKODA: неймовірні знижки на Skoda Karoq та привабливі умови кредитування
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Історія Mazda
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Історія появи українського мото- та велопрому
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.