Toп яскравих гасел автомобільних брендів усіх часів: Авто новини від AUTO-Consulting - бренд

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика 125 років успіху Renault
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: бренд
• Власники вживаних DAF обирають нові тягачі того ж бренду
• Stellantis збереже всі 14 брендів, навіть попри збитки
• Новий бренд американських олив HARTOL вже в Україні
• В Україні з`явилась ще одна модель бренду Fisker
• Італійський уряд має намір продати китайцям деякі автомобільні бренди
• VIDI припинила співпрацю з брендом Haval
• Новий бренд Ineos анонсує появу ще двох позашляховиків
• АВТ Баварія виводить на ринок України ще один бренд
• Наступного тижня в Києві дебютує новий бренд електровантажівок. Що це за моделі
• Stellantis створив альянс з закупівельним союзом Nexus для просування власного бренду запчастин
Ще по бренд...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - світ

Toп яскравих гасел автомобільних брендів усіх часів

ринок автомобілів | Опубліковано - 2023-10-20 18:25:43 (3593 разів прочитано)
Toп яскравих гасел автомобільних брендів усіх часів - бренд
Сьогодні всі компанії намагаються найбільш яскраво підкреслити власну індивідуальність та унікальність. Про світлові підписи за допомогою LED та інших сучасних оптичних технологій, AUTO-Consulting нещодавно писав. Тепер давайте розглянемо філософію деяких брендів на основі їх корпоративних гасел.
Імідж бренду є ключовим в автомобільному світі. Влучний слоган бренду вимагає багато зусиль, і багато відомих виробників з часом змінили тактику, щоб точно відображати демографію своїх клієнтів. У цьому немає нічого поганого – зміни, зрештою, корисні.

Коли автомобільні бренди роблять все правильно, широка громадськість не забуває про це. Так само, як і чудова реклама, вдалий слоган залишиться з вами назавжди. AUTO-Consulting відібрав найкращі слогани усіх часів, які розкривали філософію брендів. Ось вони:

1. The Ultimate Driving Machine – BMW
(“Ідеальна машина для водіння”)

Toп яскравих гасел автомобільних брендів усіх часів - бренд

BMW привертає увагу поколінь лише чотирма простими словами – можливо, один з найбільш впізнаваних слоганів будь-якого автомобільного бренду.

Вперше представлений у 1973 році Бобом Лутцем в рамках маркетингової кампанії BMW, слоган "ідеальна машина для водіння" увібрав в себе все, чого бажали молоді водії того часу. А ще цей слоган чітко і на багато років сформулював переваги BMW.

Молоді автомобілісти початку 70-х років були першим поколінням, народженим після Другої світової війни, і їм потрібен був бренд, який пропонував би не лише мобільність, але й стиль та драйвовість. BMW задовольняв їх потреби на всіх фронтах.

Акцент слогану на досвіді водіння був переконливим та свіжим і, як наслідок, по-справжньому резонував зі споживачами. Насправді, він був настільки популярним, що залишався центром маркетингової кампанії BMW протягом десятиліть і досі асоціюється з брендом, майже п'ятдесят років потому.

Окрім цього, не менш відоме гасло Sheer Driving Pleasure – “Із задоволенням за кермом” або Німецькою …aus Freude am Fahren. "Слоган викликає позитивні емоції. Задоволення – це суть бренду BMW. Таким чином, слоган дає змогу відчути саме те, про що він заявляє", – каже Йоахім Блікхойзер, керівник відділу корпоративної та бренд-айдентики BMW Group.

Toп яскравих гасел автомобільних брендів усіх часів - бренд

Слово Freude вперше з'явилося в рекламі BMW у середині 1930-х років. У 1936 році плакат, що рекламує автомобілі та мотоцикли BMW, повідомляв водіям: Kraftfahren muss Freude bereiten! ("Водіння має приносити задоволення!").

Реклама в дилерських центрах підкреслювала Freude und Nutzen ("Задоволення і вигоду") автомобілів BMW і пропонувала Freude einer unverbindlichen Probefahrt ("Радість пробної поїздки без зобов'язань"). А реклама шестициліндрового автомобіля для подорожей BMW 326 обіцяла потенційним покупцям doppelte Freude am Fahren ("подвійне задоволення від водіння").

2. If only everything in life was as reliable as a Volkswagen – Volkswagen
(“Якби все в житті було таким же надійним, як Volkswagen”)

Toп яскравих гасел автомобільних брендів усіх часів - бренд

Фольксвагени, звичайно, люблять за надійність. Вони широко відомі, як бренд, до якого звертаються водії-початківці, сім'ї та всі, хто бажає отримати стиль, доступність та безпеку в стандартній комплектації. Проте, мабуть, їхньою найбільшою силою є своєчасний маркетинг та розуміння своєї аудиторії.



Запущений у 1987 році, слоган “Якби все в житті було таким же надійним, як Volkswagen” з'явився на ринку в той час, коли світ прагнув надійності. Саме тоді вирувала епідемія СНІДу. У не надто витонченому стилі VW запустив свій новий слоган на тлі телевізійної реклами:



В ній була зображена зневажена жінка, яка викидає обручку, перли та шубу, але залишає свій Гольф... і їде геть від свого нареченого на захід сонця. Типу все, що їй потрібно, – це старий добрий Golf, замість матеріалістичних атрибутів споживацтва 80-х, знайшло відгук у багатьох, включаючи тих, хто вірив у схожість принцеси Діани з Попелюшкою. І Volkswagen перевершив себе і вирішив взяти на роль актрису Паулу Гамільтон, яка на той час мала дивовижну схожість із самою Діаною.

Toп яскравих гасел автомобільних брендів усіх часів - бренд

Але в історії Volkswagen є і ще один дуже вдалий слоган, яким і досі пишаються в компанії – це Think small ("Думай про мале"). Завдяки йому, та загалом вдалій рекламній кампанії, маленький VW Beetle («Жук») закріпився на ринку США, знайшов понад півмільйона поціновувачів та увійшов в культуру гіппі. А згодом став найбільш продаваним автомобілем світу, та протримався майже в первозданному вигляді 65 років – з 1938 по 2003 роки!

І цю історію VW старано зберігає та вивчає і досі. Ось відео з заводського музею у Вольфсбурзі:



Сьогодні Volkswagen відомий, як das Auto – автомобіль. Просто та лаконічно. Брендменеджери явно хотіли зробити пряму асоціацію, щоб Volkswagen сприймали, як автомобіль, так само, як Xerox прирівнюють до копіювальних машин.

Toп яскравих гасел автомобільних брендів усіх часів - бренд

3. Zoom-Zoom – Mazda
Фраза, яку використовують діти для імітації звуку мотора машини, стала міцно асоціюватись з японськими автомобілями. Вона виражає красу водіння, випробувану дитиною, яка грається іграшковою машинкою, або катається на велосипеді. Марка Mazda висловлює це почуття в автомобілях і Zoom-Zoom ідеально втілює це відчуття.

Toп яскравих гасел автомобільних брендів усіх часів - бренд

Цікаво, що мало хто помітив нове гасло, яке Mazda запустила в 2015 році – Driving Matters (“Водіння важливе”). На думку керівництва японської компанії, ця фраза точніше передає ідею Mazda.

На підтримку нового слогана в 2015 році було запущено кампанію, обличчям якої став американський актор Аарон Пол. Концепцію ролика, що розповідає про життя любителя автомобілів Mazda, розробило агентство The Garage/Team Mazda. Відео показує етапи дорослішання молодої людини разом із Mazda. Будучи підлітком, він їздить на пошарпаній MX-5, потім у міру збільшення сім'ї змінює автомобілі Mazda один за одним, і, врешті-решт, знову пересідає на MX-5, тільки вже нового покоління. За перший тиждень новий ролик подивилися понад мільйон осіб.


4. It's a Skoda, Honest – Skoda
(“Це Шкода, Чесно”)

Цей слоган з'явився у 1990-х роках, коли чеський бренд був викуплений Volkswagen, і він майже одноосібно відповідає за те, що доля Skoda змінилася на краще.

Toп яскравих гасел автомобільних брендів усіх часів - бренд

У той час Skoda мала сумну славу сумнівного бюджетного бренду, і це дещо несправедливо, враховуючи, що якість збірки їхніх автомобілів була насправді дуже високою. Але бренд постраждав від кризових часів 80-х років.

Коли Volkswagen втрутився, посиливши контроль якості та випустивши Felicia, вони були впевнені, що мають чудовий продукт, бо так воно і було.

Однак виклик полягав у тому, щоб змінити суспільне сприйняття. І з розумною маркетинговою командою на борту, слоган саме це і зробив .

Toп яскравих гасел автомобільних брендів усіх часів - бренд

А далі був вже сучасний приклад дуже вдалого брендингу – Skoda: Simply clever ("Skoda: Просто розумно"), І підтримується він не лише загальною практичністю дизайну, що характерно для автомобілів концерну Volkswagen, але й такими дрібничками, яких немає в інших брендах концерну. Наприклад машини Skoda мають зонтики в картах дверей, скребки від льоду в лючках паливної горловини чи захисні висувні накладки на кромку дверей.

5. Vorsprung durch Technik – Audi
"Прогрес завдяки техніці"

У 1969 році німецький альянс автовиробників Auto Union GmBH і Neckarsulmer NSU Motorenwerke об'єдналися, щоб стати тим, що ми зараз знаємо як автомобільну компанію Audi.

У наступні роки вони стали одним з найбільш надійних брендів у світі. Одне залишилося незмінним протягом десятиліть: їхній слоган – "Vorsprung durch technik" ("Прогрес завдяки техніці").

Дослівно перекладається, як "прогрес через технологію" і походить від старого рекламного плакату на стіні фабрики в Інгольштадті. Його придумав сер Джон Хегарті, який сказав: "Я й гадки не мав, що він стане популярним. Він говорив про все і нічого".

Toп яскравих гасел автомобільних брендів усіх часів - бренд

У Audi навіть не здогадувалися, що цей слоган стане не лише одним із найцитованіших, але й одним із найдовговічніших.

"Vorsprung durch technik" все ще залишається популярним через 51 рік після того, як він вперше з'явився.

Але чому? Концепція прогресу через технології ідеально підходить для такого люксового бренду, як Audi.

Більше того, коли Гегарті вигадав цю фразу, Німеччина все ще намагалася позбутися тіні Другої світової війни. Використовуючи чисту, зрозумілу фразу і відмовляючись від перекладу, Audi залишилася вірною своєму корінню, а також зобразила свої ключові точки продажу – ефективність, якість і прогрес. Зрештою, якщо він не зламаний – навіщо його лагодити. А скільки брендів можуть похвалитися такою ж довговічністю, як Audi?

6. The Power of Dreams – Honda
(“Сила мрій”)

Компанія Honda явно була налаштована по-філософськи на зламі тисячоліть, коли прийняла цей надихаючий слоган.

Toп яскравих гасел автомобільних брендів усіх часів - бренд

Задуманий на основі коментаря засновника компанії та його тезки Соїчіро Хонди, який сказав: "Треба продовжувати переслідувати свої мрії", маркетингова команда Honda взяла, по суті, звичайне кліше і зробила його своїм власним.

Ідея дещо абстрактного слогану, за словами Honda, проста – сила мрії спонукає їх створювати "інтелектуальні продукти, які підвищують мобільність і збільшують радість у житті людей". Це досить сміливе твердження, якщо врахувати, що для більшості з нас щоденне перебування в автомобілі є досить рутинною справою.

7. For Life – Volvo
Volvo створив собі репутацію, якою до сих пір особливо сильно користується серед турботливих батьків – For Life ("для життя").

В різних варіаціях цю ідею інтерпретували по різному: "Що найбільш цінне в розкішному автомобілі? Ваше життя!" або "Коли ти почуваєшся захищеним, тоді ти можеш бути по справжньому вільним". Тема найбільшої захищеності - це, безумовно, головна ознака Volvo вже багато років.

8. The best or nothing – Mercedes-Benz
Слоган "The best or nothing" (Найкраще або нічого) бренду Mercedes-Benz прийшов на зміну такому собі слогану "Unlike Any Other" (Як ніхто інший). Але це новий вислів, бо "The best or nothing" був девізом Готтліба Даймлера, засновника концерну Daimler, якому і належить бренд Mercedes-Benz.

Toп яскравих гасел автомобільних брендів усіх часів - бренд

Новий слоган став частиною нової маркетингової стратегії Mercedes-Benz, що відображає прагнення бренду бути найкращим на ринку, а також цінності бренду – бездоганність, привабливість і відповідальність.

Рекламна кампанія з новим слоганом стартувала 11 червня 2010 року, випереджаючи представлення 16 нових моделей бренду в 2011 році.

9. There’s Only One – Jeep
Кампанія "There's Only One" з'явилася наприкінці 1990-х років. Суть слогану проста: є багато імітаторів, але є лише один бренд Jeep. Існує лише один бренд позашляховиків, який так органічно поєднує в собі комфорт і міцність. Слоган прижився. І до речі, в Україні його теж очикує нове відродження.

Toп яскравих гасел автомобільних брендів усіх часів - бренд

10. Creative Technologie – Citroen
(“Творчі технології”)

Toп яскравих гасел автомобільних брендів усіх часів - бренд

У 2009 році подвійний шеврон на емблемі Citroen позбувся рамки і набув тривимірного вигляду, набувши рельєфної форми, сили і змісту. В тому ж році Citroën оприлюднив свій новий слоган "Créative Technologie". Сталося це 5 лютого 2009 року - в день народження свого засновника. "Créative Technologie" є рушійною силою Citroën. Цей слоган відображає всі прагнення Citroën і виокремлює природну територію бренду в очах усього світу.

І дійсно, саме "Créative Technologie" найкраще характеризує бренд.

11. The Relentless Pursuit Of Perfection – Lexus
Менеджмент Тойоті дуже педантично, технологічно та делікатно підходив до запуску свого преміального підрозділу на ринок США. Коли в 1989 році з'явився Lexus LS400, він перевершив будь-які очікування та, за висновками багатьох автомобільних журналістів того часу, став найкращим автомобілем року. І гасло, яке підтримувало вихід моделі на ринок, дуже точно підкреслювало філософію новоствореного бренду – The Relentless Pursuit Of Perfection ("Невпинне прагнення до досконалості").

Toп яскравих гасел автомобільних брендів усіх часів - бренд

Багатьом запам'яталась реклама, що підкреслювала врівноваженість нового двигуна V8 на 252 к.с., з пірамідою крихких бокалів на капоті. В результаті Lexus став №1 серед імпортованих преміальних автомобілів у США вже у 1991 році.

12. Motion & Emotion – Peugeot
(“Рух та емоцції”)

Передостанній раз бренд Peugeot було оновлено у 2010 році. В символіці більш помітну роль було відведено сучасному леву та саме тоді створено новий слоган: Peugeot, Motion & Emotion.

Toп яскравих гасел автомобільних брендів усіх часів - бренд

Motion символізує прагнення стати еталоном у сфері послуг мобільності у світі. Вічний пошук емоцій закладений в генах Peugeot. Бренд залишається відданим стилю, адже модель автомобіля – це не лише техніка, а й емоції.



13. The Art of Performance – Jaguar
(“Мистецтво продуктивності”)

Після руйнівного спаду популярності в 1970-х роках, спричиненого відсутністю виробництва чогось нового, у 80-х роках компанія Jaguar знову почала активно розвиватися.

Toп яскравих гасел автомобільних брендів усіх часів - бренд

Під новим керівництвом вони почали відновлювати свою репутацію та збільшувати продажі.

Якою була їхня тактика? Відверто кажучи, геніальна.

Замість того, щоб витрачати статки на розробку нових моделей, не маючи жодного уявлення про те, чи будуть вони успішними, Jaguar посилив контроль якості та модернізував свої старі моделі. XJ та E-Type були надзвичайно бажаними у 1960-х роках завдяки своєму спортивному вигляду та керованості – тож що може бути кращим способом для ребрендингу, ніж перетворити ці автомобілі на культурні ікони.

Jaguar твердо тримав курс на "спадщину", позиціонуючи моделі, як витвори мистецтва, що посідають важливе місце в історії британського автомобілебудування, і це спрацювало. Продажі різко зросли, і в 90-х роках автомобільний гігант Ford викупив їх за 10 мільярдів фунтів стерлінгів.

Простий, але неймовірно влучний слоган інкапсулює ідею естетичної та технологічної переваги Jaguar в одному реченні. Адже якщо він не зламаний, навіщо його лагодити?

Також досить популярним став інший слоган марки – Don't Dream It. Drive It (“Не мрій про нього. Керуй ним.”).

14. Everything we do is driven by you – Ford
(“Усе, що ми робимо, керується вами”)

Маловідома у нас але дуже популярна на заході рекламна компанія дуже вдало зайшла в тогочасний медійний простір. Після складних часів у 70-х та 80-х роках маркетологи компанії Ford придумали цю чіпляючу маленьку фразу. Орієнтоване на англомовну аудиторію, це гасло використовували в рекламі на радіо, і фраза легко чіплялась на слух, та крутилась в голові наче приспів до пісні.

Toп яскравих гасел автомобільних брендів усіх часів - бренд

Геніальний хід компанії Ford – об'єднати музику та маркетинг на початку 1990-х років у рекламі всього модельного ряду Ford. Але не просто музику...

Не полюбляючи робити речі наполовину, Форд залучив музичні таланти: легендарного гітариста гурту Queen та власника, можливо, найзавиднішої завивки в історії, Брайана Мея. В результаті виникла хітова реклама з неповторним Ford Escort RS.



15. There is no substitute – Porsche
(“Замінників не існує”)

Ще одна перлина серед слоганів – це красиве самовпевнене твердження настільки влучне, що майже смішне. Porsche вже давно вважається автомобілем для тих, хто має трохи розуму та цінує люксові спорткари.

Toп яскравих гасел автомобільних брендів усіх часів - бренд

Кожен, хто мав задоволення керувати автомобілем Porsche, підтвердить чудовий досвід водіння, і більшість погодиться, що йому дійсно немає заміни... тож ми вважаємо, що Porsche влучив у ціль.

16. We are not supercars, we are Lamborghini – Lamborghini
(“Ми не суперкари, ми Lamborghini”)

Коли засновник Ферруччо Еліо Артуро Ламборгіні поскаржився Енцо Феррарі на хитре зчеплення в його новенькому Ferrari, мало хто з них знав, чим закінчиться обмін думками. Феррарі, задоволений своїм домінуванням на ринку суперкарів, проігнорував Ферручіо.

Toп яскравих гасел автомобільних брендів усіх часів - бренд

Тож, як і всі рішучі автолюбителі, що мають кілька мільйонів лір, він вирішив заснувати власний бізнес з виробництва розкішних спорткарів.

Але всі ми знаємо, чим закінчилася ця історія. Можна з упевненістю сказати, що Ферруччо Ламборгіні не просто досяг успіху в своєму новому підприємстві – він повністю розгромив конкурентів.

Бренд Lamborghini є синонімом достатку. З боку інших, менш розкішних виробників, цей слоган може звучати зарозуміло, але в даному випадку це просто констатація істини.



17. The Best 4x4 by Far – Land Rover
(“Найкращий 4x4 на сьогоднішній день”)

Від Defender до Discovery Sport – неможливо заперечити практичну та стилістичну привабливість Land Rover.

Toп яскравих гасел автомобільних брендів усіх часів - бренд

Улюблені фермерами, сільськими жителями та матусями звідусіль, Land Rover славляться своєю здатністю доставити вас з пункту А в пункт Б незалежно від місцевості.

Їдете по снігу? Без проблем. Навіть британська та австралійська армії взяли їх на озброєння, як один з основних транспортних засобів. В цьому полягає краса слогану.

Він не лише приємно ритмічний, але й насправді правдивий. Простий, але дуже ефективний. Як і сам культовий Land Rover.

18. Passion for life – Renault
Компанія Renault змінила свій слоган з "Drive the Change" ("Керуй змінами") на "Renault – Passion for life" ("Renault – Пристрасть до життя"), що відображає новий етап розвитку марки.

Toп яскравих гасел автомобільних брендів усіх часів - бренд

Слоган "Renault – пристрасть до життя" також підкреслює постійні зусилля інженерів і дизайнерів Renault, спрямовані на спостереження за клієнтами, та їхнім повсякденним життям, щоб запропонувати якісні автомобілі, які містять геніальні інновації та послуги, покликані полегшити повсякденне життя.

19. Українцям від щирого серця – Lanos
А чи були яскраві слогани чи реклама у нас? Безумовно. Зараз вже мало, хто пригадає рекламу експортного варіанту «Таврії, яку згенерували в 1989 році. В хвилинному ролику автори встигають розкрити економічність малолітражки:



Цікаво, що цей ролик завоював у Каннах "Бронзового лева" в номінації "торговельна реклама".

Toп яскравих гасел автомобільних брендів усіх часів - бренд

Патріотичне гасло "Купуй українське – підтримай своїх" було запущене Запорізьким автозаводом в рамках рекламної кампанії моделі Lanos. Свого часу цей автомобіль був справжнім бестселером, а рекламна кампанія підкреслила, що Lanos почали виробляти саме в Україні, на заводі «ЗАЗ».

Сподіваємось, що в майбутньому ми зможемо створити конкурентоспроможний автомобіль, який дійсно буде відрізнятись від конкурентів конкретними якісними характеристиками.

Як впізнати марку авто за світлодіодними ліхтарями. Світлові підписи авто

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - світ Всі новини по темі ринок автомобілів


Цікаве по темі...
• "Перекупи" знайшли рішення, як обійти великі податки при продажі авто
• Ринок вживаних авто в Україні почав гальмувати через зміну законодавства
• В Україні представили нові Toyota Land Cruiser Prado і Toyota Camry
• Toyota представила в Україні нові покоління Land Cruiser Prado та Camry
• Перші плагін-гібриди Audi Q7/Q8 TFSI e quattro вже в Україні та доступні для замовлення
• У 2025 році на український ринок вийде 7-містний кросовер від Volkswagen
• Головні прем’єри Парижського автосалону. Бал реінкарнацій
• В Україні продемонстрували найпотужніший BMW i7 з прискоренням до 100 км/год за 3,7 с
• Mitsubishi оновила Outlander PHEV. Що змінилося?
• Оновлений Honda HR-V вже доступний в Україні
• Renault на прикладі нового концепту демонструє зміну підходу до проектування та виробництва автомобілів
• На Паризькому Автосалоні 2024 CITROEN представить повністю оновлений модельний ряд
• Яким буде повністю новий Jeep Compass. Перший ескіз
• Продажі Jeep в Європі перевищили 100 000 автомобілів
• Яким буде новий Renault 4 E-Tech. Перші зображення
Головні новини
• В Україні представили новий справжній позашляховик – Ineos Grenadier. Перші враження
• Як завод АЛЬФАТЕКС забезпечує сервіс та ремонт техніки
• Міноборони допустило до експлуатації в ЗСУ новий вітчизняний бронеавтомобіль UAT-TISA
• Тернопіль придбав нові міські автобуси українського виробництва
• Jeep Avenger отримає технологію ChatGPT
• Everlast виготовляє 15 моделей автоцистерн у 200 модифікаціях
• Концерн ZF презентує інноваційну технологію в амортизаторах SACHS для широкого спектру автобусів
• На вантажівки JAC N56 з дворядною кабіною збільшився попит
• Україна отримала від Литви 230 пікапів для груп розмінування
• В Києві модернізують "лежачих поліцейських"
• Skoda представила новий кросовер Kylaq за $10 тис.
• Українські виробники військової техніки отримають пільгові кредити від держави
• Частка електромобілів на українському ринку перестала зростати
• Бурокрани почали встановлювати на шасі IVECO Eurocargo
• На обмежений склад тягачів Scania діє акція «Потрійна перевага»
• Фонд держмайна став співвласником мережі українських заправок Shell
• ДСНС України поповнила автопарк потужними тягачами Ford Trucks F-Line
• Литовський волонтер привіз в Україну ще 50 автівок для військових
• Китай подав до суду на Євросоюз через мита на електромобілі
• Данія передала 5 автобусів великого класу
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років
Колекційна мото- вело- ЗАЛА

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Книга по історії появи мотовиробництв в Україні
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• "Перекупи" знайшли рішення, як обійти великі податки при продажі авто
• Ринок вживаних авто в Україні почав гальмувати через зміну законодавства
• В Україні побудують завод з виробництва бронеавтомобилей Roshel
• В Україні представили нові Toyota Land Cruiser Prado і Toyota Camry
• Toyota представила в Україні нові покоління Land Cruiser Prado та Camry
• У 2025 році на український ринок вийде 7-містний кросовер від Volkswagen
• Знайдено ще один баг в процесі перереєстрації авто в Дії
• В Україні представили десятки моделей спецтехніки Made in Ukraine на шасі IVECO
• "БудшляхМаш" представив вантажівку з 60% локалізації в Україні
• Scania поставила аграрному холдингу велику партію зерновозів
• Як в Україні серійно виготовляють броньовані авто. Досвід REFORMа
• Головні прем’єри Парижського автосалону. Бал реінкарнацій
• В Україні продемонстрували найпотужніший BMW i7 з прискоренням до 100 км/год за 3,7 с
• Комітет Верховної Ради схвалив законопроєкт №9083. Що це міняє на авторинку?
• BMW 320d xDrive тепер доступний за вигідною ціною
Акції у дилерів...
• В AUTOGROUP можна вигідно підготувати автомобіль до зими
• На обмежений склад тягачів Scania діє акція «Потрійна перевага»
• В Україні стартувала сервісна акція на аксесуари Renault для транспортування та безпеки
• Сенсаційна пропозиція на усі CUPRA Formentor зі складу в Україні з вигодою у ціні до 240 000 грн.*
• Твій перший новий автомобіль: SEAT Arona доступний від 299₴ на день
• BMW 320d xDrive тепер доступний за вигідною ціною
• У мережі СТО АІС стартує осінньо-зимова акція «Підготуй автомобіль до зими»
• В Україні діє спеціальна пропозиція на самоскиди Scania
• В мережі Renault в Україні стартувала сервісна акція «Осіння діагностика»
• Акція для власників Bosch KTS: оновлюємо діагностику через трейд-ін
• Вигідна пропозиція та подарунки від «Автокомпоненти Автек» та ТМ Opet
• SEAT Arona тепер доступний від 299 грн. на день
• В Україні діє спеціальна пропозиція на SEAT Ateca FR
• Opet пропонує додаткову фінансову вигоду
• Сенсаційна пропозиція на усі CUPRA Formentor в Україні. Вигода до 240 000 грн.
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Історія появи українського мото- та велопрому
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.