«Будшляхмаш» має великий досвід роботи на ринку спецтехніки, є одним з лідерів по виробництву сміттєвозів та дорожних-комбінованих машин. Підприємство ретельно підбирало постачальника шасі під забудову власних спец автомобілів і в решті зупинило свій вибір на техніці JAC. Права офіційного імпортера JAC в Україні, у поєднанні з власним виробництвом надбудов, дає підприємству конкурентні переваги. Але головні з них – це досвід і оптимальна цінова пропозиція.
Як стало відомо AUTO-Consulting, БШМ не тільки імпортує JAC, але й вже розглядає його локалізацію в Україні. Про це ще зарано говорити, але плани такі є. Тим паче, що JAC здивував якісними вантажівками, та намаганням адаптуватися до реалій українського ринку.
На виставці дебютували 12-тонні JAC N120 з оновленною кабіною та інтер’єром. Ці вантажівки укомплектовані турбодизелем Cummins потужністю 206 к.с. – це більше, ніж у багатьох конкурентів. Прогрес у порівнянні з попереднім поколінням видно одразу. Крім того, наприклад, сміттєвоз на 10-кубів CБМ-401/1 отримав більш високі колеса 22,5 дюймів. На практиці це означає, що він має кращу прохідність по полігону, де не завжди гарні дороги.
Головна новинка і стенду БШМ і виставки – це нове покоління 20-тонної вантажівки JAC N200, яка була представлена вже у виконанні 16-кубового сміттєвоза. Він укомплектований двигуном Сummіns потужністю 277 к.с., але головні його переваги в кабіні. У порівнянні з попередньою моделлю (а така вантажівка теж була на стенді БШМ), вона стала ширша, вища, а інтер’єр нагадує кращі зразки європейських вантажівок. Тут і комфортні сидіння з підвіскою, і цифровий інтер’єр з великим монітором, керування важливими функціями на кермі. Дуже якісні матеріали, які не йдуть ні в яке порівняння з китайськими вантажівками першої хвилі. Плюс у кабіні є і місце для відпочинку, хоча сама кабіна позиціонується, як денна.
Не дивно, що JAC N200 дуже швидко набирає популярності і вже багато різноманітної спецтехніки було забудовано «Будшляхмашем» саме на цьому новому шасі.
То й же успіх ми спостерігали й 3 12-тонними JAC N120. Нова модель прийшлася до душі не тільки БШМ, але й оператору WTS та новому виробнику самоскидів ARSI Truck.
Крім того, «Будшляхмаш», саме під сезон, запропонував шляховикам вже готове доступне і надійне рішення комбінованої дорожньої машини на основі 12-кубового самоскиду JAC. Для прибирання снігу вона укомплектована 3,2-метровим відвалом від польського виробника Pronar, а у кузові розміщено автономний піскорозкидач Pronar на 4,5-6 м3.
Для будівельників «Будшляхмаш» демонстрував автокран, який також було змонтовано на шасі JAC.
Більш детально про спецтехніку від БШМ
|