В Україні почалося виробництво сучасних сміттєвозів за турецькою ліцензією : Авто новини від AUTO-Consulting - Автек

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика 125 років успіху Renault
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: Автек
• АВТЕК пропонує в Україні підмітальний міський автомобіль Lynx 5000
• Пропозиція для компаній-перевізників від Opet та «Автокомпоненти АВТЕК»
• "Автек" передала нову партію сучасного обладнання для утримання доріг в зимовий період
• АВТЕК виводить на український ринок новітні моделі лісових мульчерів FAE
• Вигідна пропозиція та подарунки від «Автокомпоненти Автек» та ТМ Opet
• "Автек" створив найдоступнішу версію комунального Ford Trucks
• Компанія АВТЕК представляє нову лінійку будівельної техніки YANMAR
• Спільна акційна пропозиція від Opet та АВТЕК
• АВТЕК поступово локалізовує машину для обслуговування доріг на базі Ford Trucks
• АВТЕК пропонує асортимент снігоприбиральної техніки з обладнанням RASCO. Що є на ринку
Ще по Автек...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Україна

В Україні почалося виробництво сучасних сміттєвозів за турецькою ліцензією

ринок вантажівок | Опубліковано - 2023-10-19 08:03:45 (4446 разів прочитано)
В Україні почалося виробництво сучасних сміттєвозів за турецькою ліцензією    - Автек
На виставці Комунтех 2023 було оголошено про початок стратегічної співпраці між компаніями «АВТЕК» та «Спецмаш» стосовно виробництва сміттєвозів з сучасною технологією Hidro-Mak в Україні.


Компанія АВТЕК багато років займається продажем в Україні якісної, імпортної спецтехніки, співпрацюючи зі світовими лідерами в цій галузі. У сегменті сміттєвозів головним її партнером був Hidro-Mak. У Туреччині Hidro-Mak займає 40% ринку, та й в Україні було реалізовано чимало - вже більше 400 його бункерів.



Ще один учасник угоди – український виробник ВКК «Спецмаш» теж виробляв сміттєвози власної конструкції для українського ринку. Вони поступалися турецьким конкурентам, зате мали перевагу у ціні. Кожен з учасників угоди мав власних клієнтів, але…Все змінив закон «Про локалізацію» №3739, прийнятий у 2021 році, який вимагає тепер певного відсотку локалізації, щоб приймати участь у публічних закупівлях, а у 2028 році цей відсоток сягне 40%. Це й зблизило усіх трьох учасників проекту.



В якості офіційного дистриб’ютора вантажівок Ford Trucks, Foton та спецтехніки Hidro-Mac, компанія АВТЕК виступила партнером в угоді з ВКК “Спецмаш”. Hidro-Mak надав їй ліцензію, а «Спецмаш» передав технології на виробництво своїх бункерів в Україні. Особливість цього проекту не тільки в тому, що у нас почали виробляти сучасні сміттєвози. Україна виробляє сміттєвози вже багато років. Родзинка саме цього проекту в тому, що вперше в Україну відбувся не імпорт, а прихід технологій.



“Сьогодні ми отримали від нашого партнера Hidro-Mak технічну документацію, технологію виробництва і всі ноу-хау, які вони зробили за практично весь період своєї історії, – пояснює Генеральний директор компанії АВТЕК, Сергій Кобилінський. – Це зроблено з українських продуктів, з української сталі, фактично все з українських комплектуючих. Зараз нажаль та сталь, яка потрібна для виробництва цього сміттєвоза, закуповується, бо Азовсталь – єдине підприємство, яке виробляло сталь потрібної якості – зараз під окупацією. Тому частину сталі ми імпортуємо, але більшість доданої вартості складається з українських складових: руки механіків, працівників, мізки наших інженерів, які працюють над цим виробом тощо”.



Виробничі потужності Спецмашу розміщені в двох локаціях: велике виробництво площею більше 12 тисяч метрів квадратних у Прилуках, а також виробнича площа (біля 9000 м2) у місті Калинівка, Броварського району, що під Києвом. Там відбувається, звісно, не тільки виробництво сміттєвозів, бо «Спецмаш» це виробник з повним асортиментом комунальної техніки.



“Сміттєвози це той продукт, який ми виробляємо разом,” – продовжує Сергій Миколайович. “Хоча загалом цей ринок не дуже великий, біля 200 машин на рік, адже це в основному комунальні підприємства, хоча є й приватні, і в цьому сегменті ми займаємо досить потужну позицію. Зараз попит потроху зростає, хоча дуже важким може бути наступний рік, адже з останнім прийняттям закону про залучення військового ПДФО вміст бюджетів поменшає.”



Сміттєвози з технологією Hidro-Mak відносяться до преміального сектору, на відміну від простіших моделей виробництва Спецмашу, які теж високої якості, але вони грають вже на рівні з іншими вітчизняними виробниками.



Для прикладу, машина на шасі Ford 1833DC з 15-кубовим обладнанням Hidro-Mak заднього завантаження, які здатні перевозити 6400 кг сміття коштує біля 6 мільйонів гривень. Тим не менш, в компанії переконані, що якість і надійність цієї техніки вже відома клієнтам.



“Ми переконані, що ринок вживаних сміттєвозів зійде нанівець, адже там досить проста математика. І у нас вже є клієнти, які відійшли від вживаної техніки, – наголошує Генеральний директор компанії АВТЕК. “Вживаний сміттєвоз дешевший, це правда, але нам не кажуть, що на три таких сміттєвози треба тримати четвертого як донора. Вже не кажучи про суттєво менший ресурс. З точки зору витрат на коло новий купувати вигідніше.”



У вересні 2023 року “Спецмаш” почав ліцензійне виробництво спецтехніки з технологіями турецької компанії Hidro-Mak з локалізацією на рівні 25-30%. Наступного року планується збільшити виробничі потужності підприємства до 50 одиниць на місяць. Лінійка сміттєвозів наразі включає моделі з заднім завантаженням з кузовами об’ємом 10, 15 та 22 кубічних метри, які буде реалізовувати через мережу «АВТЕК». Ступінь локалізації до 2025 року планується збільшити у понад 40%.



Переваги спецтехніки Hidro-Mak

Основна перевага в інноваційних розробках, зокрема на сміттєвозах Hidro-Mak встановлена проста гідравлічна схема, деталі високої якості. Конструкція має наступні технічні особливості:

○ Тандемний насос – використовується для одночасного навантаження й пресування сміття;
○ Оптимальне розташування блоку управління і камери заднього огляду – гарантується безпека експлуатації;
○ Система автоматики – можливе ручне або автоматичне навантаження контейнерів;
○ Великий вибір моделей – клієнти підбирають дорожньо-комунальну техніку під свої потреби;
○ Товщина підлоги 4 мм, товщина стінок 3 мм – гарантується велика механічна міцність конструкції, виключаються критичні деформації;



○ Місткість бункера коливається в межах 8-23 куб. м – розширюються сфери використання комунальної спецтехніки
○ Запатентована конструкція бункеру – зменшена маса в порівнянні з конкурентами
○ Виштовхуюча плита особливої конструкції – краще ущільнення та збільшений об’єм сміття
○ Двоконтурна гідравлічна система – незалежна робота систем пресування вивантаження контейнерів
○ Підлога приймального та основного бункерів Hardox – збільшення життєвого циклу на 30%
○ Додаткове загартування штоків циліндрів пресування та вивантаження контейнерів – додаткове збільшення життєвого циклу обладнання сміттєвоза



Сміття пресується, тривалість операції не перевищує одну хвилину, коефіцієнт стиснення при задньому завантаженні – 7, при бічному – 3. Для попередження забруднення вулиць рідкими відходами на комунальній дорожній техніці внизу бункера встановлюють приймальний бак – так виконуються вимоги санітарних норм. Пресуюча плита приводиться в рух 10-ма гідравлічними циліндрами, за рахунок чого створюються великі сумарні зусилля тиску.

Більше деталей про Hidro-Mak в Україні

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Україна Всі новини по темі ринок вантажівок


Цікаве по темі...
• Навіщо український перевізник придбав одразу 11 найпотужніших тягачів Volvo FH16 780?
• В Україні створили новий броньований екскаватор
• Задля програм відновлення в Україну поставлено тягач Ford Trucks з розсувним тралом Kassbohrer
• На Хмельниччині запустили новий комплекс з виробництва спецпричепів
• Volvo Trucks представляє нові вдосконалення аеродинаміки з аерокосмічної галузі
• Український вироник робить ставку на потужні самоскиди на базі IVECO та SHACMAN
• Головні прем`єри виставки ComAutoTrans 2025
• Вперше в історії великовантажна електрична вантажівка перетнула Ла-Манш на паромі
• JAC достроково розпочав поставки в Україну техніки Євро-6
• Посол України відвідав завод MAN. Щось буде?
• На базі повнопривідних VOLVO 6x6 виготовлено велику партію автокранів
• Перевізник з Житомирщини створив незвично яскравий автопоїзд
• Комунальники обрали нову модель самоскида на базі SHACMAN X3000
• На українському ринку з`явилися вантажівки MAN з дворядними кабінами і у виконанні 4х4
• За допомогою якої техніки будують підземний тонель під Одеською трасою
Головні новини
• Audi Q3 встановлює новий еталон у компактному класі. Представено нове покоління моделі
• Українська компанія представила позашляховий автобудинок
• Як українські військові використовують багі на передовій
• Естонія передасть Україні позашляховики, які раніше охороняли кордон з РФ
• Спеціальна пропозиція червня: вигода до 55 000 грн* на Mitsubishi Outlander
• Підрозділи обленерго знайшли заміну старим УАЗам. На які авто пересідають?
• Українським військовим передали чергові фургони Volkswagen
• Які оливи пропонує Opet Lubricants?
• Потужний гравець авторинку розпочав співпрацю з JAC Motors Ukraine і «Будшляхмаш»
• Переосмислена легенда: Nissan LEAF повертається у вигляді стильного кросоверу
• На честь 50-річчя IVECO в Турині пройшов парад вантажівок
• Новий електричний BMW iX із запасом ходу 701 км вже доступний в Україні
• Підбитий Roshel Senator на трьох колесах зміг евакуювати наших військових
• Zeekr досяг позначки у 500 тис. випущених авто. Скільки з них вже опинилося в Україні?
• На шасі FORD TRUCKS підготували ефективне рішення для догляду за дорогами
• Яким буде легендарний Lexus ES. Бачення ALMAZ GROUP
• Тергромади продовжують обирати комунальну техніку на шасі DAYUN
• Український балістичний ракетний комплекс йде у серійне виробництво
• Службам відновлення передали 22 автомобілі Toyota
• У Німеччині масштабно відсвяткували 130 років автобусу. Як це було?
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років
Колекційна мото- вело- ЗАЛА

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Книга по історії появи мотовиробництв в Україні
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• В Україну приходить великий французький автовиробник
• Український балістичний ракетний комплекс йде у серійне виробництво
• У Києві продали легендарний автозавод КАРЗ. Хто покупець?
• У Хмельницькому презентували 5 нових тролейбусів Еталон Т12240 «Барвінок»
• В Україні знайшли рідкісний мотоцикл, який тестували в журналі "Сигнал"
• Українські військові отримали 63 мотоцикли
• На яких мотоциклах їздять у ЗСУ
• У Києві продають легендарний авторемонтний завод (КАРЗ)
• Першу партію українських бронеавтомобілів "Тіса" поставили до війська
• Подробиці про новий український бронеавтомобіль
• в Україні почали діяти нові правила проходження обов’язкового техогляду
• Задля програм відновлення в Україну поставлено тягач Ford Trucks з розсувним тралом Kassbohrer
• На Хмельниччині запустили новий комплекс з виробництва спецпричепів
• В Україні почали виробляти захисні екрани для МТ-ЛБ
• Китайське посольство ініціювало контакти автовиробників з українськими компаніями
Акції у дилерів...
• Спеціальна пропозиція червня: вигода до 55 000 грн* на Mitsubishi Outlander
• Сервісна акція на Toyota від алмазного бренду
• В Україні розпродають останню партію автомобілів INFINITI QX50 за новими цінами
• ALMAZ GROUP & Lexus RX350h: акційна пропозиція
• Renault в Україні запускає сервісну акцію «Дизайн: легкосплавні диски»
• На Mazda CX-30 та Mazda CX-5 діє спеціальна пропозиція
• В Україні пропонуються офіційні перевірені автомобілі CUPRA з пробігом
• В Лексус Дніпро діє вигідна сервісна пропозиція | ALMAZ GROUP & Lexus
• Для автомобілів VW Group 5+ років діє вигідний масляний сервіс від 2690 грн. | ALMAZ GROUP & CUPRA
• На Lexus NX 200 діє акційна пропозиція | ALMAZ GROUP & Lexus
• На Porsche діє вигідна сервісна пропозиція | ALMAZ GROUP & Porsche
• На автомобілі Toyota в наявності діють вигідні ціни | ALMAZ GROUP & Toyota
• Для СТО, Автомагазинів та Підприємств з власним парком техніки діє Акція від Opet
• В Тойота Центр Дніпро діють спеціальні умови офіційного сервісу
• В Україні пропонуються дві електричних моделі Lexus зі значною вигодою | ALMAZ GROUP & Lexus
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
IVECO 50 років
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Історія Mazda
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Історія появи українського мото- та велопрому
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.