Реакція автовиробника різко контрастує з тим, що багато країн по всій Європі виступають проти заборони ЄС до 2035 року. Німеччина – батьківщина BMW, Mercedes-Benz і Volkswagen Group – висловила занепокоєння ще у 2022 році, а потім у березні 2023 року створила альянс з шістьма іншими європейськими країнами, які виступили проти плану ЄС. Зрештою, це призвело до модифікації заборони ДВЗ, яка зберегла термін до 2035 року, але дозволила нові транспортні засоби з двигунами, що працюють на синтетичному паливі.
Проти відтермінування також виступає британське Товариство автовиробників і торговців автомобілями (SMMT). У заяві виконавчого директора Майка Хоза (Mike Hawes) підкреслюється важливість інвестицій автовиробників і міститься заклик до уряду дотримуватися зобов'язань щодо нульового рівня викидів.
"Автомобільна промисловість інвестувала і продовжує інвестувати мільярди в нові електромобілі, оскільки декарбонізація автомобільного транспорту має важливе значення для досягнення нульового рівня викидів", – сказав він. "Уряд відіграв ключову роль у залученні частини цих інвестицій до Великобританії, і Британія може – і повинна – бути лідером у сфері мобільності з нульовим рівнем викидів як як виробник. Однак, щоб це стало реальністю, споживачі повинні захотіти перейти на електромобілі, що вимагає від уряду чіткого, послідовного повідомлення, привабливих стимулів і зарядної інфраструктури, яка вселяє впевненість, а не занепокоєння. Плутанина та невизначеність лише стримуватимуть їх".
Уряд Великобританії думає відтермінувати заборону ДВЗ
|