За більш ніж два десятиліття було продано понад 1,13 мільйона Touareg трьох поколінь – з 2002 року по сьогодення. Інноваційні технології завжди дебютували вперше саме у Touareg. Потім їх наслідували більш масові моделі бренду, так вийшло і цього разу. Отже, давайте по порядку роздивимось всі інновації.
Синергія технологічних систем
Touareg обладнаний новим датчиком навантаження на даху, який тісно інтегрований з електронікою ходової системи. Тобто, якщо на даху встановлено багажник, датчик виявляє його і передає інформацію системам допомоги, таким як електронна система стабілізації. У свою чергу, ця система втручається раніше, щоб покращити керованість. З іншого боку, системи дозволяють досягнути спортивніших характеристик, якщо навантаження на даху відсутнє.
У рамках цього покращеного узгодження ходової системи та систем керування забезпечується більша стабільність і точність як у динамічних, так і у орієнтованих на комфорт ситуаціях, які виникатимуть у водія. Особливо в поєднанні з системами ходової частини, такими як активні стабілізатори для протидії кренам і повнокероване шасі з поворотною задньою віссю, Touareg тепер пропонує ще більшу динамічність та прогнозовану керованість. Інноваційні системи допомоги водінню Touareg включають такі технології, як Travel Assist, Area View, Park Assist Plus з функцією дистанційного паркування через додаток для автоматичного в'їзду і виїзду з паркувальних місць (водій може керувати процедурою паркування ззовні автомобіля), Trailer Assist та Night Vision.
Оновлений дизайн
Особливо помітні нові фари IQ.Light HD LED матричного типу, які є серійним оснащенням за винятком базової комплектації. Центральна горизонтальна смуга у радіаторній решітці підсвічується. Ще одна унікальна особливість Touareg – це новостворений дизайн задньої частини, який тепер пронизаний горизонтальною LED-смугою між ліхтарями і вперше включає в себе підсвічування логотипу Volkswagen червоним кольором (серійно для всіх, за винятком базової комплектації).
Розумне світло
Матричні фари IQ.Light HD LED вперше використовуються в Volkswagen. HD означає високу роздільну здатність і посилається на море надзвичайно яскравих пікселів, відлите за допомогою 38 432 мікро-діодів. Вони освітлюють дорогу краще, ніж будь-коли раніше, тим самим оптимізуючи комфорт та безпеку для водія та пасажирів. З обох боків автомобіля розподілені 19 216 мікро-світлодіодів у трьохсекційних фарах головного світла. Зокрема, матрична система за бажанням проектує інтерактивний світловий килим на смугу руху – Lane Light. Це робить нічне водіння комфортнішим і спрощує проїзд через вузькі ділянки дорожніх робіт на автомагістралі в темряві, оскільки яскравий світловий килим точно слідує смугою як магніт. Безбликове дальнє світло також є додатковою перевагою нових фар; цей режим постійного дальнього світла можна залишити увімкненим за межами забудованих територій, оскільки інтерактивні світлодіоди забезпечують точнішу маскувальну зону для зустрічного руху та автомобілів, які рухаються перед вами. Разом з кластерами задніх світлодіодів, водій також може налаштувати три різних анімованих ефекти освітлення Coming та Leaving Home.
Хай-тек в деталях
Три секції в кожній фарі виконують свої завдання. Зовнішній модуль з бі-матричною системою має 16 світлодіодних пікселів для підсвічування оточуючого простору та додаткового дальнього світла. Справжній HD-матричний модуль розташований посередині і має 19 200 окремо керованих світлодіодів, що дозволяють реалізувати різноманітні нові функції освітлення. Внутрішній модуль містить оптичний рефлектор для статичного та динамічного поворотного світла та поганої погоди та протитуманної функції. Усі три модулі генерують по одному світловому контуру; разом з трьома L-подібними LED-елементами для ходових вогнів і горизонтальною LED-стрічкою в радіаторній решітці, що простягається від фари до фари, це створює унікальний дизайн освітлення. У поєднанні з системою Night Vision, яка виявляє людей та тварин за допомогою тепловізійної камери і відображає їх на цифрових приладах (Digital Cockpit) та відповідних попереджувальних сигналах у варіанті з head-up дисплеєм – матрична HD-оптика в Touareg є однією з найкращих систем освітлення та нічного бачення в світі. Система нічного бачення також включає світловий маркер, який короткочасно підсвічує людей в потенційно небезпечній зоні яскравим світлом, щоб зробити їх ще більш помітними для водія.
Чотири види силової установки
Новий Touareg буде доступний в Україні у чотирьох версіях. Усі вони оснащені 3,0-літровими двигунами V6: бензиновий з турбонаддувом 340 к.с., два турбодизелі 231 к.с. та 286 к.с. і плагін-гібридним приводом в Touareg R на базі бензинового двигуна V6 та електричної силової установки. Гібридний Touareg R eHybrid видає 462 к.с. Усі двигуни поєднуються з 8-ступеневою автоматичною коробкою передач та системою повного постійного приводу 4MOTION.
Покращення всередині
В Touareg втілено Innovision Cockpit – це Digital Cockpit (діагональ дисплея 30,5 см, 1920 х 720 пікселів) в поєднанні з мультимедійною системою Discover Pro Max з сенсорним екраном (діагональ 38,1 см, 1920 х 1020 пікселів). Ці два дисплеї утворюють єдиний цифровий ландшафт на одній осі для перегляду та керування. Інтеграція додатків зі смартфона завдяки App Connect (Apple CarPlay, Android Auto) тепер також можлива бездротовим способом. Volkswagen оновив кнопки та регулятор гучності на центральній консолі. Крім того, Volkswagen переробив амбієнтну підсвітку вставок на панелі приладів та додав завершальний штрих – логотип Touareg.
Ходові якості теж покращились але це ми зможемо перевірити вже безпосередньо після тест-драйву. Залежно від комплектації, Touareg знову доступний з інноваційними системами підвіски, такими як активні стабілізатори крену (адаптивна підвіска), повнокерованим шасі із поворотною задньою віссю та електрорегульованими амортизаторами зі змінною жорсткістю. Повний перелік комплектаціій та цін на них для українських покупців з’явиться пізніші. Оновлений Volkswagen Touareg прибуде в Україну восени.
|