Особливості сучасної модифікації машини аварійної служби
Для використання в таких специфічних умовах виробничого процесу та зручного перевезення потрібних вантажів, обладнання та інструментів розроблена конструкція, в якій передбачено все для потреб робочого персоналу:
- тентований кузов-фургон забезпечує захист вантажу від впливу зовнішнього середовища;
- з трьох сторін облаштовані відкидні борти з алюмінію, завдяки яким спрощується розміщення вантажу в кузові та його розвантаження;
- міцна підлога – це покриття з бакелітової фанери товщиною товщиною в 21 мм. Зона стиків окремих листів надійно прогерметизована спеціальною речовиною;
- на кузові змонтовано три пари вмонтованих в поверхню підлоги петель, необхідних для виконання такелажних операцій;
- зручність потрапляння в фургон забезпечує підніжка на задньому борті;
- наявність веловідбійників для бокового захисту;
- комплектація бічними маркерними вогнями.
Можливість розміщення досить великої кількості вантажу обумовлена зовнішніми габаритами кузова – довжина 3500 мм, ширина 2000 та висота 2000. Внутрішній об’єм складає 14 м3.
Переваги шасі JAC N56 DC
Салон вміщує разом з водієм 6 чоловік, які будуть знаходитися в зручних умовах під час поїздки.
Вантажопідйомність цієї моделі складає 2880 кг при повній масі транспортного засобу в 5,6 тони. Відмінні показники маневрування визначені параметрами радіусу розвороту в 7 метрів.
Характеристики споживання пального дизелем Cummins HFC4DE1-1D (Euro 5) дорівнюють від 8 до 12 літрів на кожні 100 км.
Запрошуємо керівників підприємств виробничої галузі, комунальних та дорожніх служб, власників комерційних установ придбати за ціною від виробника сучасну модифікацію машини аварійної служби.
Детальніше дивіться на сайті https://bshm.com.ua
|