Цю інформацію підтверджує і голова Федерації автопрому України Олег Боярин. За його словами, «євробляхи» кардинально змінили ринок, перетворивши Україну на кінцеву зупинку для старих автомобілів.
«У 2021 році чотири з п‘яти зареєстрованих легкових автомобілів були вживаними. А середній вік автопарку зараз складає вже понад 23 роки. Це вдвічі більше, ніж в ЄС. За цим показником ми на другому місці після Куби», – каже він.
У лютому український авторинок подав дуже позитивні сигнали до відновлення
В минулому році в Україні зросла середня вартість проданого нового автомобіля
«Зі вступом до Світової організації торгівлі (СОТ) Україна зменшила ввізне мито на легкові автомобілі й тим самим повністю відкрила свій ринок для імпорту. Одночасно були скасовані будь-які стимули для інвестицій, наприклад, вільні економічні зони. Усе це не залишило шансів на розвиток автомобільної промисловості. А лібералізація ввезення автохламу, тим часом, набирає обертів з року в рік», – підсумував Олег Боярин.
У свою чергу, ще 10 років тому, на початок 2012 року, середній вік автопарку в Україні становив 19,1 роки. Тобто за цей час він постарішав на 4 роки.
Парк електрокарів в Україні за рік виріс на третину
|