За даними AUTO-Consulting, ринок нових автобусів в Україні продемонстрував обсяги 2015 року, коли було продано 477 одиниць. В цьому році через мінімізацію закупівель через державне фінансування, ринок встановив анти рекорд.
Менше всіх впав сегмент автобусів малого класу, який зменшився вдвічі. Закупки автобусів великого класу (туристичні та міські) знизились на 85%.
Всі лідируючі бренди продемонстрували зменшення обсягів продажів. Лідером ринку став АТАМАН, який втратив лише 27%. На другому місці – автобуси ЕТАЛОН. Треті – ЗАЗ.
Але більш оптимістична ситуація з поставками вживаних автобусів. Тут більше 95% ринку займають автобуси великого класу. Саме міські великі автобуси активно закупались в регіонах та передавались благодійниками в українські міста. Також через значне збільшення автобусних міжнародних перевезень виріс попит на туристичні автобуси.
Лідером по поставках вживаних бусів стали моделі VAN HOOL (25% ринку). На другому місці – автобуси MERCEDES-BENZ, 3-ті – MAN.
На ринку нових вантажівок в минулому році в Україні виріс лише один сегмент
|