Друге місце посів Мартин Мацик з команди MM Technology, а третім фінішував Мартін ван ден Брінк на IVECO Powerstar, четвертим був його 20-річний син Мітчел, також на IVECO з команди @De rooy. А п’ ятим фінішував Ярослав Вальтр на Tatra.
Нажаль, Алеш Лопрайз на Praga, який лідирував майже з початку, наїхав на глядача і під враженням цієї трагедії самостійно припинив перегони.
Відзначу, що перемоги на окремих етапах цього разу святкували багато команд, що свідчить, що це був Дакар рівних суперників, а не бюджетів.
У категорії позашляховиків впевнено переміг Насер Аль-Атія з Toyota. Він ще на початку ралі створив такий запас часу для себе, що далі головне було не помилитися. І він не помилявся.
А от Себастіян Леб наробив помилок на початку і змушений був наздоганяти суперників. Себастіян запам‘ ятався 7-ю перемогами на етапах і фантастичними перегонами, але зміг доїхати тільки другим. Третім також став Лукас Мораес на Toyota.
А серед байків впевнено перемогли райдери на КТМ Кевін Банавідес (1 місце), Тобі Прайз (2 місце), 3-м був гонщик на Husqvarna.
От таким був цей ювілейний 45-й Дакар. Дуже цікавий, драматичний і непередбачуванний. Таким, як і повинен бути Дакар. |