Завод переобладнають під випуск автомобілів класів C і D: на першому етапі моделей буде три, у тому числі седан та кросовер. З якими саме зарубіжними компаніями ведуться переговори, не уточнюється, проте глава АвтоВАЗу Максим Соколов не виключив, що партнерів може бути кілька – для балансування модельного ряду та попиту.
Він додав, що поява нових автомобілів під маркою Lada не вплине на нинішні моделі марки, Granta, Vesta, Niva та Largus. "Нам треба розвивати і Vesta, і Granta, і ми націлені на те, щоб продукція, яка буде випускатися на майданчику Nissan, з одного боку була сучасною та інноваційною, а з іншого боку - не конкурувала з автомобілями АвтоВАЗу", - пояснив Соколов.
Також АвтоВАЗ затвердив інвестиції у розмірі 40 мільярдів рублів, які, мабуть, будуть спрямовані на розвиток власної лінійки Lada. У рамках проекту перезапуску колишнього заводу Nissan АВТОВАЗ виступає лише оператором.
Нагадаємо, наприкінці листопада ФГУП НАМІ завершив угоду щодо купівлі всіх російських активів Nissan, включаючи завод «Нісан Менуфекчурінг Рус» у Санкт-Петербурзі, який виробляв X-Trail, Qashqai та Murano. Підприємство працювало з 2009 року, його виробнича потужність складала 100 тисяч автомобілів на рік.
На російському заводі Nissan можуть почати збирати китайські авто
|