Nissan Juke і Qashqai доповнили свій п’ятизірковий рейтинг новими категоріями за впровадження версій Hybrid та e-POWER відповідно, зібравши повний набір найвищих оцінок для всієї лінійки електрокарів і електрокросоверів Nissan.
Оцінка у категорії «Безпека дорослого пасажира (Adult Occupant)»
У категорії «Безпека дорослого пасажира» як Ariya, так і X-Trail отримали високі оцінки: 86% та 91% відповідно. Незважаючи на те, що обидві марки створені на різних платформах, концепцію в них закладено одну – їхні деталі у ключових для безпеки місцях виробляють з надміцної сталі, таким чином жорсткий метал поглинає та зменшує силу удару, збільшуючи осередок безпеки для пасажира. В обидві моделі між передніми сидіннями додано центральну подушку безпеки, яка запобігає зіткненню головами водія і пасажира на передньому сидінні у разі удару збоку. Завдяки цьому Ariya та новий X-Trail отримали надзвичайно високі бали за безпеку в разі бічного удару (14,9 та 16 відповідно).
Оцінка у категорії «Безпека дитини (Child Occupant)»
У категорії «Безпека дитини» обидві моделі показали себе майже на однаковому рівні: Ariya — 89%, новий X-Trail — 90%. За результатами краш-тесту на визначення рівня безпеки дітей-пасажирів віком від 6 до 10 років X-Trail отримав 23,3 бали з 24 можливих, що свідчить про надзвичайно високий рівень захисту маленьких пасажирів. Ariya також показала відмінний результат – 22,9 бали з 24. Оснащення обох моделей дитячими утримуючими системами (CRS) також додало обом моделям по 12 балів.
Оцінка безпеки вразливих учасників дорожнього руху
У категорії випробувань, у якій оцінюється здатність автівки ідентифікувати пішоходів або інших вразливих учасників дорожнього руху та сповіщати про них водія, новий X-Trail отримав загальну оцінку 70%. Ariya у тій самій категорії отримала 74%. Обидві моделі оснащені кількома активними засобами безпеки, в тому числі інтелектуальною системою екстреного гальмування, яка попереджає водія та вмикає гальма в разі ймовірного зіткнення з іншим транспортним засобом, пішоходом або велосипедистом. Крім того, система розпізнавання об’єктів, що рухаються, попереджає водія про можливі невидимі об’єкти поблизу автомобіля.
Пристрої забезпечення безпеки
Комітет Euro NCAP визнає, що краще в будь-якому разі запобігати дорожньо-транспортним пригодам, і нараховує бали за технології, які допомагають водіям уникати зіткнень.
Технологічні рішення Nissan Intelligent Mobility у цій сфері забезпечили новому X-Trail і Ariya надзвичайно високі оцінки – 95% і 93% відповідно. Це повний набір інтелектуальних технологій, в тому числі система автономного екстреного гальмування (AEB), яка автоматично гальмує автівку, визначивши, що автомобіль попереду теж гальмує.
Обидві моделі оснащені системою запобігання зіткненню з об’єктами в зоні обмеженої видимості, що виявляє невидимий для водія інший автомобіль на сусідній смузі та активно втручається в рульове управління, повертаючи транспортний засіб на свою смугу та відводячи від небезпеки.
Однаково висока оцінка нового X-Trail і Ariya в категорії «Пристрої забезпечення безпеки» свідчить про те, що Nissan прагне запровадити найсучасніші технології забезпечення безпеки на всіх своїх моделях. Цей факт підтверджується й тим, що ці дві моделі показали аналогічний результат й за іншими рейтингами.
Новий X-Trail і Ariya підтримали високу планку аналогічних показників, яку встановив Qashqai, пройшовши випробування минулого року. X-Trail, як і Qashqai, побудовано на платформі Alliance CMF-C.
Результати оцінки Euro NCAP свідчать про те, що доповнення лінійки моделлю Juke Hybrid та оснащення Qashqai трансмісією e-POWER не знизили рейтинги та ефективність засобів допомоги водієві та безпеки цих автомобілів, що робить їх такими ж безпечними і ефективними, як моделі з традиційним двигуном.
Старший віцепрезидент Nissan з досліджень і розробок в регіоні AMIEO Девід Мосс (David Moss) розповідає: «Високі результати випробувань, які показали новий X-Trail і Ariya – дві абсолютно різні автівки, побудовані на різних платформах, - є доказом того, що Nissan вже почав реалізовувати стратегію гібридизації своїх моделей. Розробка всіх наших автомобілів починається з проектування кузова, залучаючи найсучасніші матеріали і технології, які забезпечать структурну цілісність каркасу автомобіля. Далі кузов «фарширується» найсучаснішими технологіями, які стають для водія додатковою парою очей і можуть побачити потенційні загрози, тим самим запобігаючи аварії».
Пан Мосс продовжує: «Ця комплексна програма випробувань та оцінки, яку проводить Euro NCAP, демонструє споживачу, наскільки ми вимогливі до безпеки і наскільки серйозно ставимося до захисту здоров’я наших клієнтів.»
Організація Euro NCAP проводить незалежні випробування автомобілів з 1997 року, оцінюючи більшість нових моделей, що надходять у продаж, на відповідність критеріям, які постійно вдосконалюються. На додачу до випробування фактичної фізичної міцності автомобілів у різноманітних змодельованих зіткненнях, організація також випробовує та оцінює технології запобігання зіткненням.
|