AUTO-Consulting вже розповідав, як в умовах відключення електрики працюють більшість фірмових сервісних центрів.
Чи забезпечені вітчизняні СТО автономним живленням
За інформацією прес-служби компанії “АВТ Баварія Україна”, враховуючи те, що навіть планового графіку відключень часто не дотримуються, більшість фірмових СТО BMW все одно намагаються працювати наближено до робочого графіку. Для цього, у випадку відключень, більшість СТО має автономне живлення, котрого достатньо у т.ч. для критичних заходів – наприклад зняти авто з підйомника.
Завдяки генераторам, батареям і запасу пального наслідки блекаутів дещо пом’якшуються. Відключення, однак, можуть також негативно впливати на інфраструктуру та якість послуг, що надаються сторонніми партнерами, зокрема е-провайдерами. Внаслідок цього, перебої у живленні можуть бути більш дошкульними, через можливу відсутність інтернету і доступу до певних програм і систем. Однак, дилери намагаються гнучко адаптуватись до подібних викликів, завдяки відповідному плануванню (в т.ч. строків обслуговування), забезпеченню засобів автономного живлення та у найскладніших ситуаціях завдячують глибокому розумінню ситуації клієнтами. У той же час, у компанії є плани із забезпечення дилерських та сервісних центрів автономними джерелами енергії, на випадок тривалого відключення електрики.
Прес-служба компанії “Стеллантіс Україна” повідомила AUTO-Consulting, що ризик залишити напів розібраний автомобіль на під’йомнику існує. Проте, він не суттєвий, оскільки окрім безпосередньо електрогенеруючих пристроїв (генератори, тощо), АСЦ (авторизовані сервісні центри) Peugeot, Citroen, Opel та DS мають інші технічні засоби та рішення задля запобігання таким ситуаціям (дублюючі лінії електрозабезпечення, гідравлічні підйомники, акумуляторне живлення, тощо).
На сьогодні, за інформацією прес-служби, близько 70% АСЦ працюють над покращенням та/або створенням автономної системи генерації електроенергії для запобігання блокуванню роботи АСЦ у випадках відключення електрики. Все це задля того, аби в будь яких умовах надавати клієнтам якісний сервіс.
За інформацією прес-служби компанії “Єврокар”, на рівні дилерської мережі вимоги наявності обов`язкового автономного живлення немає. Кожен дилер самостійно приймає рішення, щодо роботи у ситуації віялових відключень електроенергії. Що до підйомників, там передбачений аварійний режим.
Як змінилася під час війни завантаженість автосервісів. Статистика провідних операторів
Такий самий режим мають і підйoмники у дилерських центрах Nissan, повідомили у прес-службі компанії “Ніссан Мотор Україна”. Спеціальний аварійний режим дає змогу опустити автомобіль, навіть за відсутності електроживлення. Хоча, наразі, усі дилерські центри обладнано генераторами, що забезпечують автономне живлення та використовуються у разі потреби.
За інформацією керівника відділу сервісу та гарантії компанії “Хюндай Україна” Станіслава Бельбаса, дилери намагаються коригувати свою роботу, відповідно до графіків відключення. З початком бойових дій на автосервісах Hyundai ремонтується не лише клієнтська техніка, а й техніка захисників України та суб’єктів, які забезпечують функціонування критичної інфраструктури у містах. Місцеві влади знають про це, і також намагаються забезпечити належне функціонування сервісів у робочий час, якщо це можливо.
Всі СТО дилерської мережі Hyundai переважно укомплектовані сучасним обладнанням яке дозволяє вирішувати цілий ряд завдань в екстремальних ситуаціях.
За словами пана Бельбаса, конкретно станом на зараз планів забезпечити дилерські СТО автономним живленням не існує. Так само, як і не існує гострої потреби в таких заходах. Якщо ситуація буде погіршуватися, компанія активізує свої зусилля у вирішенні цієї проблеми.
Як повідомив AUTO-Consulting директор департаменту післяпродажного обслуговування та директор з питань стратегічного корпоративного планування ТОВ "Ем Ем Сі Україна" Ігор Єременко, більшість СТО обладнана системною аварійного автономного живлення. Проте, з огляду на поточні обставини та наявні ризики, дилерські СТО, що наразі ще не мають системи аварійного автономного живлення, планують її запроваджувати.
За інформацією прес-служби компанії “Субару Україна”, дилерські центри та сервіси наразі займаються вирішенням питання забезпечення автономного живлення.
Як бачимо, практично всі авторизовані дилерські сервіси або вже мають, або займаються питанням забезпечення автономним живленням. Відповідно, за будь-яких обставин, вони намагаються надати вчасний та якісний сервіс і не залишать ваш автомобіль напіврозібраним, навіть, якщо зникне електричний струм. .
Як офіційні СТО залучають пост гарантійні автомобілі. Спеціальні програми
|