«Scania Україна» вірить у перемогу України та активно працює на підтримку економіки: Авто новини від AUTO-Consulting - Scania

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика 125 років успіху Renault
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: Scania
• Scania представила нове покоління двигунів, що працюють на альтернативному паливі
• Які специфікації Scania обирають аграрні компанії у новому сезоні
• В Україні виготовили 12-кубовий паливозаправник на шасі Scania
• Scania проведе тест-драйв нового покоління вантажівок Super у Черкасах
• Scania перемогла у змаганнях з паливної економічності Green Truck 2024
• Компанія "Нібулон" замовила для усіх своїх водіїв курс з безпечного керування вантажними автомобілями Scania
• Scania представила аграрний самоскид 6x6 для роботі у полі
• Вантажівки Scania будуть перевозити комунікаційне обладнання Vodafone Україна
• Компанія Транс-Логистик знову замовила тягачі Scania
• Scania поставить для "Нібулон" велику партію зерновозів
Ще по Scania...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Україна

«Scania Україна» вірить у перемогу України та активно працює на підтримку економіки

ринок вантажівок | Опубліковано - 2022-10-14 16:48:48 (7692 разів прочитано)
«Scania Україна» вірить у перемогу України та активно працює на підтримку економіки - Scania
З керівником «Сканія України» Хоканом Йюде кореспонденти AUTO-Consulting зустрілися на виставці IAA 2022 у Ганновері, на якій Scania представила новітні рішення для транспортної галузі. Це було його перше інтерв’ю для українських ЗМІ з лютого 2022 року. Говорили про війну, про реакцію світових виробників на неї, про еру електрифікації та про післявоєнну відбудову України.
AUTO-Consulting: Хокане, чи вірили Ви, що почнеться війна?

Хокан Йюде: Звісно, я слідкував за новинами, бачив попередження про війну, розумів, що вона може статися, але я не міг уявити, що це можливо у XXI столітті. Я до України багато років працював у РФ, щодня спілкувався зі своїми колегами та клієнтами, я не відчував у них намірів знищувати і бомбити мирні міста. Тому я довго не міг усвідомити те, що сталося, і навіть зараз не знаходжу відповіді на запитання заради чого це, що виграє Росія в результаті цього кривавого, жорстокого акту агресії. На мій погляд, вона програє у всіх сенсах.

«Scania Україна» вірить у перемогу України та активно працює на підтримку економіки - Scania

AUTO-Consulting: Як зустріли перший день війни?

Хокан Йюде: Я майже останнім серед іноземців покинув свій дім в Україні, принаймні серед моїх сусідів та знайомих. Це було приблизно за тиждень до вторгнення. Я ніколи не думав, що мені доведеться пережити таке. Українці дуже швидко згуртувалися та стали на захист своєї країни, домівок, сімей, розпочався потужний волонтерський рух, почали допомагати інші країни, як на рівні держав, так і звичайних людей, це дало надію, що країні вдасться вистояти. У кінці березня стало зрозуміло, що Україна цей напад витримала і продовжить боротьбу.



AUTO-Consulting: Які втрати зазнала «Сканія Україна»?

Хокан Йюде: Як ми всі вже тепер знаємо, на Житомирській трасі на 30-50 кілометровому відрізку велися найзапекліші бої. Наш центральний офіс та сервісна станція розташовані поблизу Макарова, ці приміщення були деякий час окуповані росіянами, знаходилася їхня військова техніка. Після себе вони залишили заміновану територію, пограбований офіс та сервісну станцію - окрім обладнання з СТО та офісної техніки, забрали кілька автомобілів, були пошкоджені також вантажні автомобілі наших клієнтів, які знаходилися на обслуговуванні в боксах. Ще їх цікавив алкоголь, сувенірна продукція, вони навіть поцупили мої англійські туфлі з кабінету, але при цьому не чіпали дороговартісні запчастини, які були на складі. Я вважаю, що це мінімальні втрати, нам просто пощастило, наш офіс та СТО вціліли, і ми їх, фактично, вже відновили. «Scania Україна» вірить у перемогу України та активно працює на підтримку економіки - Scania

AUTO-Consulting: А очікували, що під час війни збережеться авторинок?

Хокан Йюде: Відверто, ні. У нас не було в історії ще таких прикладів, тому коли у березні та квітні почали надходити запити від клієнтів, я був дуже здивований. Але їх (запитів) ставало більше, і тоді я зрозумів, що ринок вантажівок збережеться, навіть під час війни. І ми почали вибудовувати нову логістику, нові схеми постачання, почали приймати замовлення на техніку, відновили заплановані відвантаження. Словом, почали працювати. Спочатку у невеликих обсягах, потім все потужніше, відновили сервіс і навіть лізинг. Зараз майже всі працівники повернулися в Україну, офіс дистриб’ютора «Сканія Україна» ми перенесли у центральну частину Києва, так зручніше для багатьох співробітників. Фактично зараз ми працюємо як до війни, лише підвищили заходи безпеки.

«Scania Україна» вірить у перемогу України та активно працює на підтримку економіки - Scania

AUTO-Consulting: «Сканія Україна» першою відкрила нову сервісну станцію?

Хокан Йюде: Так, у червні ми відкрили нову сервісну станцію у Броварському районі Київської області. На відкриття станції ми запросили почесного гостя – Надзвичайного та Повноважного Посла Швеції в Україні Тобіаса Тиберга, він великий і щирий друг України.

Своїм рішенням відкрити нову станцію на території, що була щойно звільнена від російських танків, ми хотіли продемонструвати свою тверду підтримку українському ринку та клієнтам, діяльність яких пов’язана із забезпеченням життєдіяльності суспільства. Ми всі розуміємо, що вантажний транспорт відіграє ключову роль у цьому. Тому ми не могли залишити Київський регіон без сервісу, поки відновлювали нашу СТО в Калинівці, згодом роботи вистачить обом станціям. Україна переможе у цій війні і потрібно вже зараз інвестувати у майбутнє.

«Scania Україна» вірить у перемогу України та активно працює на підтримку економіки - Scania

Разом із нашим дилером із Харкова, з яким у нас довготривалі міцні партнерські відносини, ми готуємо запустити в роботу станцію «Харківскан». І я вірю, що у перспективі повернемося і у Донецьк.

«Scania Україна» вірить у перемогу України та активно працює на підтримку економіки - Scania

AUTO-Consulting: А як у головній компанії відреагували на війну?

Хокан Йюде: Ще 1 березня біля головного офісу Scania у Седертельє було піднято український прапор. Підтримка України зі сторони Scania була безумовною. У перші дні війни нам дуже допомагали колеги із сусідніх ринків, насамперед Чехії, Польщі, Словаччини, країн Балтії. Вони допомагали з евакуацією жінок та дітей наших співробітників, направляли гуманітарні вантажі, збирали кошти.

Відповідно до санкцій, які ухвалив ЄС, Scania припинила постачати до росії вантажівки та запчастини. Більше того, Scania заявила, що остаточно йде з російського ринку. Це було не легке рішення, бо цей ринок був для Scania доволі потужним. Але ми зробили цей крок, тому що це не питання бізнесу, це питання світогляду та геополітики. Зараз фіналізуємо повний юридичний вихід звідти. Так само роблять інші автовиробники.

«Scania Україна» вірить у перемогу України та активно працює на підтримку економіки - Scania

AUTO-Consulting: А де поділася чіп-криза? Чи її вже подолано?

Хокан Йюде: Вихід з російського ринку частково сприяв подоланню чіп-кризи, бо вивільнилися значні обсяги вантажівок. Тепер вони надходять на інші ринки і це дало змогу частково подолати дефіцит. Можна сказати, що гострої чіп-кризи вже фактично не має.

AUTO-Consulting: У Ганновері усі виробники презентують електричні вантажівки. Це свідчить, що дизель вмер?

Хокан Йюде: Зовсім ні, але ми бачимо поступове завершення ери дизельних двигунів. Те, що всі, у тому числі і Scania, презентують електричні вантажівки, говорить нам про загальний тренд, як буде розвиватися ринок транспорту у майбутньому. Особливо на європейському ринку. Але далеко не у всіх країнах вдасться швидко застосувати перехід на електротягу, тому виробництво дизельних вантажівок продовжиться і буде тривати ще доволі довго. До 2030 року половина усіх вантажівок буде вироблятися вже з електродвигуном, а до 2050 року долю дизельних ДВС мінімізують.

«Scania Україна» вірить у перемогу України та активно працює на підтримку економіки - Scania

Проте, треба розуміти що у подальшому вартість дизельних автомобілів буде зростати, бо будуть менші обсяги виробництва, а електричних – зменшуватися. Тому споживач сам буде переходити на електричний транспорт. На початковому етапі все залежить від розбудови інфраструктури та урядових програм підтримки електричних видів транспорту. В Україні, на мій погляд, триватиме ще довгий час попит на дизельні мотори, хоча вже зараз є інтерес та запити на електротранспорт.



AUTO-Consulting: Що Scania представила на виставці у Ганновері?

Scania на виставці IAA 2022 демонструє комплексний підхід та бачення подальшого розвитку транспорту. Минулого року ми презентували нову силову лінію Scania Super на основі нової платформи двигунів внутрішнього згоряння, тобто це абсолютно новий 13-літровий двигун, які був розроблений з нуля. І нас часто запитують, навіщо Scania інвестувала значні кошти у цей проєкт, якщо ера електротранспорту йде на заміну дизелю. Але на даний момент більше 95% всього важкого транспорту залежить від технології двигунів внутрішнього згоряння і дизельного палива. З часом це зміниться, але до тих пір наш новий двигун буде реальним внеском у підвищення екологічності транспорту.



Нова силова лінія і особливо система обробки відпрацьованих газів добре підготовлені до поточних рівнів викидів і, звичайно, до майбутніх екологічних норм (Євро 7). Завдяки новій силовій лінії Scania Super ми можемо зменшити споживання палива на 8%, а це також значить скорочення викидів СО2 на 8%. Якщо говорити в цифрах, то економія палива становить 3000 л пального при пробігу 130 тис. км.

Команда "Сканія Україна" підготувалася до старту продажів нової силової лінії Scania Super

Scania представила низку нових електричних вантажівок

«Scania Україна» вірить у перемогу України та активно працює на підтримку економіки - Scania

Ми вважаємо, що перехід на електрифікацію рано чи пізно відбудеться, але поки гібридні рішення і двигуни внутрішнього згоряння, які часто працюють на біодизельному паливі або біогазі, все ще залишаються найдієвішими на багатьох ринках, в тому числі в Україні. Наприкінці вересня ми плануємо поглиблене навчання з нового продукту Scania Super для менеджерів з продажу, а наступного року будуть презентації для клієнтів. Зараз у нас вже можливість замовляти двигуни Scania Super стандарту Євро 6, наприкінці 2023 силова лінія Super поповниться версіями двигунів Євро 5. Це що стосується дизельних двигунів.

«Scania Україна» вірить у перемогу України та активно працює на підтримку економіки - Scania

Звичайно Scania також широко представила лінійку електротранспорту: чотири електричні транспортні засоби на акумуляторах: тягач для регіональних перевезень презентація якого відбулась нещодавно, один електричний автобус та дві вантажівки для міських перевезень.

Вантажівка для регіональних перевезень має два рівні потужності: 40 R або S з 400 кВт (приб.560 к.с.), 45 R або S з 450 кВт (приб. 610 к.с.). Два різних рівня потужності доступні з акумуляторами ємністю до 624 кВт/год, що означає, що 40-тонна вантажівка має запас ходу до 350 км. Таку вантажівку можна замовляти для різних сегментів перевезень, в тому числі для комунального транспорту та будівництва.



На своєму стенді Scania представила прототип станції Megawatt Charging System (MCS), наданої альянсом CHARIN. Стандарт MCS призначений для забезпечення високої потужності зарядки від 1 МВт або більше. Це дало б змогу заряджати вантажівки міжміського сполучення протягом обов’язкової для водіїв 45-хвилинної перерви. Стандарт для такої системи зарядки ще остаточно не визначено.

Наявність рішень для заряджання CCS (сьогоднішній стандарт) і MCS справді має вирішальне значення для клієнтів, які хочуть почати інвестувати у вантажівки BEV у більшому масштабі. Scania об’єдналася з декількома глобальними партнерами, щоб пропонувати індивідуальні рішення на місцевому рівні. А Traton, материнська компанія Scania, створила спільне підприємство з Volvo Group і Daimler Truck для створення мережі громадської зарядної інфраструктури для важких транспортних засобів у Європі.

Scania активізує бізнес в Україні та набирає нових співробітників

Scania продовжує співпрацю з українським ВУЗом і надала новітню вантажівку для вивчення студентами

«Scania Україна» вірить у перемогу України та активно працює на підтримку економіки - Scania

AUTO-Consulting: А у якому стані зараз ринок вантажівок в Україні?

Хокан Йюде: Ринок вантажної техніки зменшився приблизно на 40% порівняно з минулим роком, але кожного місяця ця різниця зменшується. Через санкції фактично припинилися поставки білоруського виробника МАЗ, який багато років був лідером в Україні, як в сегменті вантажівок, так і автобусів. Також скоротилися поставки китайських виробників, натомість зростає частка західної 7-ки. Ми фіксуємо підвищений попит на тягачі для перевезень палива, зернових, продуктів харчування.

«Scania Україна» вірить у перемогу України та активно працює на підтримку економіки - Scania

Після війни очікуємо збільшення попиту на будівельну техніку різних сегментів, бо потрібно відбудовувати країну. У Scania вже працює 10 з 12 сервісних станцій. І я має надію, що незабаром запрацюють усі, і Харків, і Краматорськ, а згодом повернеться і Донецьк.

«Scania Україна» вірить у перемогу України та активно працює на підтримку економіки - Scania

Я вірю у перемогу України та сподіваюсь не лише на швидке відновлення, а й на потужний економічний розвиток. Реформи, які відкладалися, вже зараз просуваються з більшою швидкістю і я хочу побажати президенту та парламенту не зупинятися, а якомога швидше інтегруватися в Європейську систему судочинства, економіки та цінностей. Україна та українці, як ніхто інший, заслуговують на гідне життя та процвітання.

«Scania Україна» вірить у перемогу України та активно працює на підтримку економіки - Scania

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Україна Всі новини по темі ринок вантажівок


Цікаве по темі...
• Транспортна галузь може опинитись на межі колапсу
• Мережа "Сільпо" буде безкоштовно навчати жінок водінню вантажівок
• В травні на українському ринку вантажівок змінився лідер
• Делегація з Литви відвідала виробництво заводу "Альфатекс"
• В Україні можуть загальмувати продажі автомобільної техніки. Але є одне «але»…
• АЛЬФАТЕКС представив на виставці в Києві відразу 5 цікавих вантажівок
• Дистрибутор пива обрав фургони IVECO Daily
• В Україні представили відразу кілька цікавих моделей JAC
• SANY активізує присутність на українському ринку з новими моделями
• Зроблено в Україні (Під час війни): Інновації та якість від КМЗ
• Вантажівки IVECO приєднаються до Європейського етапу світового туру Metallica M72
• Ford Trucks нарощує поставки техніки на український ринок
• Як ринок авто для бізнесу відреагував на травневі складності з електрикою
• Завод комунальної техніки увійшов до каталогу виробників «Українська техніка для громад»
• В Україну продовжуються поставки тягачів Volvo FH з I-Save
Головні новини
• «Сканія Україна» провела перші у світі змагання жінок-водіїв вантажівок. Як це було
• Audi оновлює та розширює лінійку моделей Audi e-tron GT. Вже в цьому році будуть в Україні
• На культовий Mazda MX-5 діє літня цінова пропозиція
• Задля лідерства в сегменті електрокарів Китай витратив $230 млрд.
• Україні передали 41 вантажівку Mercedes-Benz Arocs
• Техкомплект виготовив нову бортову вантажівку з КМУ на шасі IVECO Eurocargo
• Стартують продажі оновленого Nissan Qashqai
• Навідники армійської авіації отримали 12 нових пікапів
• Майбутнє екологічних матеріалів? Як Skoda використовує масло для смаження і старі бампери
• Для невеликих міст пропонується сміттєвоз СБМ на шасі JAC N200
• АЛЬФАТЕКС активізує напрямок автовишок на шасі DAYUN
• На новий Jeep Avenger отримано вже 100 000 замовлень
• До 10 липня Мінвідновлення хоче повернути всі фури з ЄС до України для оновлення документів
• Temsa відзначила українського дистрибутора за запуск сумісного виробництва автобусів
• Укртранснафта закупила нові пожежні машини на базі Renault Trucks
• Чому можуть відмовити перереєструвати авто в Дії?
• METRO продовжує закупати вантажівки IVECO
• Bugatti представила новий гіперкар за 3,8 млн. євро
• В Україні запустять державну програму підготовки жінок-водіїв для вантажівок
• До навчального сезону Україна закупить 500 шкільних автобусів
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• В ЗСУ показали, як модернізували БТР-4Е, з урахуванням досвіду боїв
• Франція передала Україні бронетранспортери та вантажівки
• В Україні хочуть ввести додаткові перевірки громадян під час перереєстрації авто та отриманні водійських прав
• Перевізники придумали, як діяти з далекобійниками, що покинули вантажівки
• 10 гірсько-штурмова бригада «Едельвейс» ЗСУ отримала військові вантажівки IVECO
• В Україні зростуть ціни на бензин і ДП: Рада ухвалила в 1-му читанні закон про підвищення акцизів
• В Україні розглядають заміну посвідчення водія кожні 5-10 років
• Посольство Німеччини передало Нацгвардії нові пікапи
• Український авторинок у травні перестав зростати через "електрику" та курс
• В Україні стартували продажі оновленого Nissan Juke. Оголошено ціни
• Як Renault повертався на український ринок. Шлях до успіху
• Як вибрати хороший сімейний автомобіль: 9 найважливіших критеріїв для вдалого рішення
• Стала відома країна найбільший імпортер китайських електромобілів
• Кабмін підтримав підвищення штрафів за джипінг у заповідниках у 50 разів
• Декодер VIN: Все, що потрібно знати про розшифровку VIN-кодів
Акції у дилерів...
• На культовий Mazda MX-5 діє літня цінова пропозиція
• Volkswagen T-Roc в Україні зараз доступний зі складу з вигодою 9%
• Гібридний кросовер Honda ZR-V пропонується з вигодою -262 тис. грн.
• У мережі СТО АІС стартує літня акція «Влітку з комфортом»
• В Україні пропонують вигідні рішення по альтернативному забезпеченню електрикою
• Спекотні знижки до 122 000 грн. на Skoda Karoq подовжено до кінця липня
• PEUGEOT пропонує свої бестселери зі складів в Україні за максимально вигідними цінам
• На SKODA Karoq діють знижки до 122 000 грн.
• Власники Mitsubishi зможуть вигідно обслужити кондиціонер
• Акцію від Opet для СТО, Автомагазинів та Підприємств з власним парком техніки продовжено до 30.04.24 р.
• Ціни, в які можна закохатися! Спеціальні ціни на усі автомобілі SEAT 2023 р.в. на складі в Україні
• На останні моделі Volkswagen Caddy 2023 року діє спеціальна цінова пропозиція
• На Mitsubishi Eclipse Cross 2023 року виробництва діє вигода до 129 000 грн.*
• В Євромоторс у Хмельницькому діє цілий ряд акційних пропозицій на нові та вживані автомобілі
• Автобезпека світового рівня Vodafone Guardian тепер доступна за 0 грн.
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.