Турбота про екологію виявилася важливішою для молодих покупців, ніж для літніх людей, зазначають у Polestar за підсумками опитування. Для 12% респондентів віком від 18 до 24 років головним чинником при покупці електрокара виявився імідж. Ця ж причина стала визначальною лише для 6% міленіалів (25-41 рік) та для 4% водіїв віком від 57 до 74 років.
Молодь також відкрито ставиться до нових брендів: 57% міленіалів відзначили, що готові довіритися молодому виробнику електромобілів. Серед літніх водіїв таких виявилося лише 28%. Загалом же лише 46% готові пересісти на машину марки, що нещодавно вийшла на ринок.
25% американців хочуть купити електромобіль
На світовому ринку електромобілів визначився новий лідер
Економічність електрокарів, порівняно з автомобілями з ДВС, відзначили 48% респондентів. Для ще 30% визначальним фактором виявилася продуктивність силової установки. При цьому понад половини опитаних бояться, що в їхньому місті не вистачить зарядних станцій, щоб без проблем проїжджати потрібними маршрутами.
Зрештою, відразу 40% похвалили електрокари за технологічність та зручний інтерфейс мультимедійної системи — у Polestar вона працює на базі Android.
Як за час війни змінився попит на нові автомобілі
Інше опитування, проведене на тлі паливної кризи в США, показало, що чверть автовласників пересіли б на електрокар через надто дорогий бензин. Зупиняє їхню відмінність від покупки як недостатньо розвинена інфраструктура, і ціни самих електромобілів.
Читайте й інші новини:
Продажі електрокарів в Україні встановили ще один рекорд
Доля електрокарів та плагін-гібридів в Німеччині вже досягла 25%
Продажі плагін-гибридів падають через зростання попиту на електромобілі
|