З осені Honda Fit продаватиметься в Японії у п'яти комплектаціях. Три версії (Basic, Home, Luxe) де факто являють собою одну і ту ж машину з різним набором опцій, а ось доробки крос-компактвена Crosstar (збільшений кліренс і захисний пластиковий обвіс), а також "підігрітої" модифікації RS серйозніше.
Ймовірно, завжди ставку зроблять на гібридну систему e:HEV на основі «атмосферника» 1.5. У Fit RS з'явиться особливий їздовий режим із загостреними реакціями на педаль акселератора та підвищеною потужністю. Крім того, водій зможе перемикати швидкості підкермовими пелюстками. Параметри силової установки Honda поки не розкриває, але зараз віддача системи сягає 109 кінських сил та 253 Нм.
У салоні помітних покращень не буде, а головний маркер Honda Fit RS – триспицеве кермо. Ймовірно, буде розширено набір базового обладнання, хоча адаптивний круїз-контроль, система контролю смуги та автоматичне перемикання далекого світла вже є на всіх однооб'ємниках для японського ринку.
Маленький практичный японец. Тест-драйв Honda Jazz E:HEV
|