Як констатують у AUTO-Consulting, продажі нової причепної техніки у липні збільшилися на 42%, а вживаної взагалі на 157%. Сумарно ринок напівпричепів у липні збівльшився на 127% від показників минулорічного липня.
Такий шалений попит забезпечили аграрні та нафтові компанії, а також міжнародні перевізники.
Найбільші обсяги реалізації у липні припадали на самоскиди-зерновози, на другому місці були цистерни-бензовози. Вперше, за місяць в Україну зайшло більше 100 цистерн від різних виробників.
Крім того, підвищений попит фіксували на шторні-напівпричепи, рефрежиратори та трали.
Лідером українського ринку у липні став Schmitz-Cargobull, який обрали 21% споживачів. Зростання продажів +139%. Також активно працювали на ринку польські виробники.
Лідерами у сегменті бензовозів став турецький виробник Ali Riza Usta, який трохи випередив Everlast. Активно закуповували техніку і українських виробників. Так, напівпричепи та причепи ВАРЗ також були затребувані у липні
Битва зерновозів: Чи вистачить зерновозів, щоб вивезти українське зерно цього року
Чи допоможуть українські виробники бензовозів подолати дефіцит палива в Україні
|