Росстат прозвітував про динаміку виробництва в країні за травень 2022 року. Зі звіту випливає, що випуск легкових автомобілів скоротився на 96,7%, до 3,7 тисяч автівок, що в 30,3 рази менше результату того ж місяця 2021 року. Якщо порівнювати з показниками квітня, то падіння становило 81,3%, або 5,3 раза. За 5 місяців нинішнього року в Росії виробили 268 тисяч легковиків — на 56,4%, або вдвічі менше, ніж за січень–травень 2021 року. |
У травні практично всі заводи з випуску легкових автомобілів пішли на корпоративні канікули, які здебільшого перетекли у простій. У середині травня роботу змогли відновити лише підприємство Haval у Тульській області та УАЗ. Також триває складання представницьких седанів Aurus в Єлабузі, проте вони сходять з конвеєра штучно. А на початку червня виробництво відновив АвтоВАЗ – у Тольятті збирають спрощену версію Lada Granta, але це буде враховано лише у наступному звіті Росстату.
Інші заводи, включаючи калінінградський «Автотор», майданчик АвтоВАЗу в Тольятті, Mazda-Sollers у Владивостоці, підмосковний Mercedes-Benz, петербурзькі Nissan, Toyota, Hyundai і Volkswagen, а також складальні підприємства в Калузькій області, як і раніше, знаходяться в безстроку.
Щодо вантажних автомобілів, то у травні 2022 року було вироблено 7,6 тисяч штук — на 39,3% менше, ніж у травні 2021-го, і на 38,2% менше, ніж у квітні цього року.
За п'ять місяців виробництво вантажної техніки, як випливає з даних Росстату, становило 60,1 тисяч одиниць, що на 12% менше, ніж за січень-травень минулого року.
Путін визнав, що з російським автопромом щось пішло не за планом
|