За словами Кубракова, наразі щодня в Україну заїжджають близько 300 вантажівок із пальним, а подальшому зростанню їх кількості сприяє лібералізація правил перевезення таких вантажів із ЄС та Польщею, зокрема.
"Весь наш імпорт палива з ЄС. Раніше ми працювали з найближчими до України державами, наприклад, Польща або Румунія. Тепер ми імпортуємо також із країн Західної Європи, наприклад з Бельгії", - заявив міністр.
Засновник групи "Прайм" Дмитро Леушкін також прогнозує ще важкі часи: "Ринок поки що дефіцитний. Ми пройшли в пік кризи, але в поточному стані ми будемо ще довго. Річ у тім, що ринок зараз працює з коліс і запасів палива в Україні ніхто не зберігає, оскільки всі бояться втратити ресурс після обстрілу нафтобаз", — каже Леушкін.
За його словами, найближчими 1-1,5 місяцями після початку жнив Україна зіткнеться з дефіцитом дизельного палива. "Дефіцит дизпалива йтиме хвилею з півдня на північ, як тільки фермери почнуть жнива. Наповнити ринок під час жнив без нафтосховищ фізично неможливо. А нафтосховищ немає, тому що їх підривають", - зазначає бізнесмен.
Як зазначають у AUTO-Consulting, ще є певні резерви у залученні додаткових ємностей під перевезення пального, але їх не багато. Збільшити кількість бензовозів можливо тільки за рахунок їх виробництва. Такі замовлення вже розміщенні, але доведеться чекати їх виконання.
де, та скільки Україна вже замовила бензовозів?
|