За перший день роботи WIM-комплексів зафіксовано 168 автомобілів, які рухалися з порушенням габаритно-вагових норм.
"Вага найважчого ТЗ склала 62,4 т, при максимально дозволених для автопоїзда 40 т (п.22.5 ПДР). Перевищення габаритно-вагової норми – 40,4%. Загалом перевищили максимально допустиму вагу понад 30% — 13 транспортних засобів", — йдеться у повідомленні.
У другий день роботи WIM-комплексів в тестовому режимі 147 автомобілів рухалися із порушенням габаритно-вагових норм.
"Антирекорд за показниками ваги 17 травня належить автомобілю SCANIA – 68,5 т, при максимально дозволених для такого класу авто – 40 т. Перевізник перевищив максимально дозволену норму на 54%", — повідомили в Укртрансбезпеці.
Загалом з моменту поновлення роботи WIM-комплексів, 16 травня, в автоматичному режимі зафіксовано 436 автомобілів, які рухалися з порушенням габаритно-вагових норм, з низ 33 перевищили максимальну вагу більше ніж на 30%.
В Укртрансбезпеці наголосили, що тестовий режим роботи WIM-комплексів, під час якого на порушників ГВ-норм не накладаються штрафи, триватиме до 22 травня.
З 23 травня за перевищення габаритно-вагових норм накладатиметься штраф залежно від перевищення вантажності, згідно з чинним законодавством, а саме:
- від 5% до 10% — 8 500 грн;
- від 10% до 20% — 17 000 грн;
- від 20% до 30% — 34 000 грн;
- понад 30% встановленої норми — 51 000 грн.
Нагадаємо, що контроль переваги на українських дорогах здійснюють WIM-системи (Weigh-In-Motion). Це набір датчиків і камер, які фіксують загальну вагу транспортного засобу і навантаження на вісь, розпізнають номери авто і фіксують габарити транспортного засобу в русі, на швидкості до 120 км/год.
Відсьогодні в Україні повертається фотофіксація порушеннь ПДД. Де і скільки камер запрацює
|