Так, в цьому сезоні більшість новинок українські виробники створювали на шасі Renault, MAN, Daewoo Trucks, Ford Trucks та IVECO.
Дійсно, Renault, завдяки повноприводним вантажівкам K-серії міцно тримає курс на виготовлення повноприводних пожежних автоцистерн.
Ford Trucks та MAN теж запропонували свої шасі для виготовлення автоцистерн з колісною формулою 4х2. Вперше ми побачили таке виконання від української компанії і на Scania G.
Дуже активно почали використовувати шасі Daewoo Trucks для створення різноманітної спецтехніки, причому, як 4х2 для забудови автодрабини 31 м, так і автомобілів розмінування 6х6, або пожежних автоцистер, тощо.
В Україні представили броньований реанімобіль вітчизняного виробництва на базі Toyota Land Cruiser 79
Також тренд цього року - це створення додаткової окремої кабіни для екіпажу без застосування здвоєнних кабін. Зрозуміло, що робиться це не від ізобілія, а тому що певні виробники не мають серійних подвоєнних кабін. або їх вартість занадто висока. Тому, і "Пожмашина", і "Тітал" вже активно використовують власну кабіну для екіпажу, інтегруючи її в коротке шасі.
Подробиці про новий український бронеавтомобіль
Також цікаву концепцію капотного піротехнічного автомобіля з броньованою кабіною показав завод "Пожмашина". Цікаво, що побудували її на бескапотному шасі Isuzu FTS34 4x4. А у підсумку вийшов ось такий цікавий броньований автомобіль.
В цьому році на виставці була і САРМ-С, виконана на шасі IVECO Daily.
В Україні почали виробляти власні автодрабини для рятувальників
|