Дійсно, українські фахівці використали повноприводне шасі Isuzu FTS34, але спроєктували під нього окрему капотну броньовану кабіну. Це дало змогу піротехнікам мати запас у 2 м попереду до бронекабіни, а позаду міцний відсік для перевезення вибухонебезпечних речовин.
Повна вага ПМ-Л становить 12 т, причому в спорядженому станы вантажывка маэ масу 9,7 т. Розмыри ъъ наступны: 7370х2360х2955 мм. Двигун тут встановлюэться Isuzu потужністю 240 к.с.
Піротехнічна машина зараз проходить випробування, але на неї вже задивляються не тільки рятувальники, а й інші силовики. Бо вона вийшла дуже вдала і може стати основою для монтажу на її шасі різного спецобладнання. |