ринок вантажівок | Опубліковано - 2025-05-13 20:39:16 (1815 разів прочитано)
У Києві стартувала головна виставка комерційного транспорту і сервісних рішень Com Auto Trans 2025, яка цього року вже на 1/3 мала електричне наповнення.
Але транспорт з ДВС ще тримає стрій. Були тут і цікаві премʼєри, про які AUTO-Consulting і хотів би розповісти в цьому огляді.
Детальніше огляд цієї виставки можна подивитися у цьому відео:
Головна прем’єра – це поява українського електробусу Еталон А08611 «Мальва Електро», який вдалося виготовити чернігівському автозаводу.
Він має запас ходу у 200 км, який вже неодноразово підтверджений під час випробувань. Але головне, що Чернігівський автозавод встиг виготовити свій перший електробус вчасно до виставки, бо нещодавно по підприємству знову прилетіло від ворога. Ось в таких умовах українські виробники зараз створюють новинки.
До речі, це вже другий електробус, який створений українськими заводами. Нагадаємо, що перший виготовили у Львові на підприємстві Електронтранс. Він і досі на ходу.
Свою експозицію цього року привіз на виставку завод «Будшляхмаш», який продовжує програму локалізації і запропонував декілька цікавих рішень.
Особливо відмітимо броньований екскаватор, який виготовляють спільно з підприємством Reform. Тільки такі зразки екскаваторів зараз і можуть працювати в прифронтовій зоні. І нажаль, потреба в такій техніці тільки зростає.
Але й автомобільна техніка у Будшляхмаш теж була цікава. Наприклад, було запропоновано самоскид JAC N120 з локалізованим шасі та кузовом власного виробництва.
Або техніку для комунальних служб на базі недорогого рішення JAC N56 за 1,5 млн. грн.
Поряд була експозиція кременчугського заводу «Альфатекс».
Найбільшою популярністю у відвідувачів користується наша новинка — автовишка СTE ZED 14 на шасі IVECO DAILY. Автовишка СTE ZED 14, яку наші фахівці встановили на шасі IVECO DAILY, призначена для підйому робітників з інструментами й матеріалами на висоту до 14,0 метрів для виконання будівельних, монтажних, ремонтних та інших видів робіт.
Також на виставці Com Auto Trans були представлені такі вантажівки на шасі DAYUN:
- Сміттєвоз із заднім завантаженням АТ-4041 на шасі DAYUN CGC1210;
- Аварійна майстерня АТ АМ-0102 на шасі DAYUN CGC 1100;
- Самоскид з тристороннім розвантаженням АТВ-2/2 на базі DAYUN CGC1120.
До речі, техніка Dayun вже не перший рік збирається на підприємстві у Кременчузі і підприємство нарощує ступінь її локалізації також.
На виставці можна було побачити цікаві варіанти переобладнання в пасажирські або вантажопасажирські викоканнч Fiat Ducato, які представила компанія «Спец техно моторс». Причому, рівень виконання пасажирського салону нас дуже вразив. Причому компанія пропонує 5 варіантів компонування салонів пасажирських автобусів, з будь-яким рівнем комплектації. Важливо, що пасажирський автобус має українську локалізацію.
Ще один цікавий напрямок - це створення інклюзивних автомобілів, які «Спец техно моторс» може запропонувати як на базі невеликих фургонів типу Fiat Doblo, так і для перевезення декількох колісних крісел і супроводжуючих осіб на базі великих бусів типу Renault Master.
Про діяльність «Спец техно моторс» ми ще розповімо окремо на сторінках AUTO-Consulting.
Ще одна цікава пропозиція цього року – це середньотонажнє шасі Daewoo Dexen, яке пропонує підприємство «АВТО-Регіон». Dexen має два розміри колісної бази 3850 та 4450 мм, два варіанти кабіни, що дає змогу встановити майже всі можливі надбудови вагою до 10 т.
І саме такі варіанти можна було побачити на виставці: бортовий автомобіль з маніпулятором, фургон з гідро бортом, паливозаправник, тощо. Крім того, вперше ми побачили виконання вакуумного автомобіля Daewoo Maximus, виконаного кременчуцьким підприємством VIVA. До речі, вийшло досить непогано.
Демонстрував «АВТО-Регіон» і два варіанти автобусів Temsa: шкільний і турист, які теж вже мають українську локалізацію.
Із незвичного - дебют прототипу електромобіля Luaz Care для керування людиною на кріслі. На відміну від попередніх років, коли ми бачили китайські електропікапи під майже рідною назвою, прототип транспорту для маломобільних верств населення - був створений в Україні у співпраці з іншим виробником Bayka.
Прототип поки ще сирий, але це перша і вагома спроба запропонувати транспорт для людей на колісному кріслі, де б вони могли керувати транспортом. І вартість обіцяють цілком алекватну - $10000. То ж треба розвивати напрямок Luaz Care.
Детальніше огляд цієї виставки можна подивитися у цьому відео:
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.