Honda приділяє центральну увагу технологіям акумуляторів і планує інвестувати понад 60 мільярдів доларів в електрифікацію до 2030 року. Крім того, компанія прагне знизити витрати на акумулятори більш ніж на 20% порівняно з сьогоднішніми цінами, а також знизити загальні виробничі витрати на 35%.
Продавати електромобілі складно. Принаймні, в Сполучених Штатах, де ніколи не було так складно купити будинок на одну сім’ю, а поїздка на роботу для деяких людей еквівалентна поїздці в невелику європейську країну. Однак ці перешкоди не зупиняють Honda: автовиробник подвоїв зусилля з електрифікації та знову взяв на себе зобов’язання зі 100-відсоткового продажу електромобілів і FCEV до 2040 року.
Незважаючи на уповільнення зростання ринку в деяких регіонах, Honda не має наміру відмовлятися від електромобілів. План автовиробника зосереджений на технології та виробництві акумуляторів. У четвер автовиробник заявив, що має намір інвестувати десятки мільярдів доларів у свою стратегію розвитку електромобілів до 2030 року.
60% цих інвестицій піде на виробництво і розробку нових електромобілів і мотоциклів. Приблизно 20% буде спрямовано на капітальні витрати на ключових ринках, таких як США, Канада і Японія, а решту 20% (приблизно 12 мільярдів доларів) спрямують на дослідження і розроблення “програмно-обумовленої мобільності”.
Honda планує, що до 2030 року електромобілі та FCEV становитимуть 40% її світових продажів. Починаючи з нещодавно представленого електричного кросовера Prologue, Honda також сподівається випустити на той самий момент 2 мільйони електромобілів. Після невдалих запусків седана Clarity і Fit EV, Prologue 2024 року стане першою реальною спробою Honda продати пасажирський електромобіль у США.
Нова група електромобілів під назвою O-серія повинна приєднатися до Prologue в 2026 році, завершивши портфоліо електромобілів Honda в Північній Америці. Перший автомобіль O-серії буде заснований на седані Honda, представленому раніше цього року на виставці CES, і буде слідувати підходу Honda до розробки “Тонкий, легкий і мудрий”.
У нас немає якихось особливостей серійного автомобіля на базі седана, крім цільових показників зарядки, що дають змогу заряджати його від 15% до 80% менш ніж за 15 хвилин, але Honda описала серійну версію як “дуже схожу”. Ми також знаємо, що серійний автомобіль буде побудований на новій спеціалізованій платформі для електромобілів середнього і великого розміру, яка була розроблена з використанням деяких з раніше згаданих фондів розробки.
Новий гібридний Honda Civic e:HEV з витратою 2,1 л незабаром приїде в Україну
|