Як Volkswagen став символом успіху у відновленні зруйнованої Німеччини. Автоісторії: Авто новини від AUTO-Consulting - Volkswagen

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика офіційний Ford Mustang Mach-E
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: Volkswagen
• На останні моделі Volkswagen Caddy 2023 року діє спеціальна цінова пропозиція
• Volkswagen розкрив подробиці про нове покоління Transporter
• Volkswagen представив електро бус ID.Buzz з повним приводом
• У дилерів Volkswagen доступна партія кросоверів VW T-Roc за спеціальними цінами
• Прикордонники отримали 50 мікроавтобусів Volkswagen Transporter
• Volkswagen представив електричний універсал ID.7 Tourer
• Одразу 3 моделі Volkswagen увійшли в ТОП-10 найпопулярніших автомобілів Європи за 2023 рік
• Новий Volkswagen Touareg став лідером в сегменті великих позашляховиків
• Volkswagen згорнув виробництво Arteon
• Новий Volkswagen Amarok назвали найкращим в конкурсі авто року серед жінок
Ще по Volkswagen...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Європейський Союз

Як Volkswagen став символом успіху у відновленні зруйнованої Німеччини. Автоісторії

виробництво автомобілей | Опубліковано - 2022-10-28 16:33:14 (7307 разів прочитано)
Як Volkswagen став символом успіху у відновленні зруйнованої Німеччини. Автоісторії - Volkswagen
Війна фактично зруйнувала український промисловий потенціал. Тому за кордоном все частіше згадують про план Маршала, завдяки якому вдалося швидко відновити зруйновану Німеччину після Другої світової війни. І тут доречно ретельно вивчити досвід Volkswagen.
Саме Volkswagen та його модель Жук (Beetle) – стали символом успішного та правильного відродження повоєнної Німеччини. А успіх Volkswagen - став успіхом ФРН. Як же це вдалося? - саме це і дослідив AUTO-Consulting.


Для початку, давайте згадаємо, що Volkswagen Käfer, або Жук був створений Фердінандом Порше ще до початку Другої Світової війни. Співавтором цього автомобіля історики називають Адольфа Гітлера, і це не є перебільшенням. У 1934 році Гітлер пив чай з Ферлінанда Порше і виклав йому своє бачення "народної машини" (або Volks-wagen) за порівняно скромною ціною в 1000 рейхсмарок. Щоб досягти такої вартості знадобилось щось надзвичайне і це була зовсім нова концепція автомобіля.



Протягом наступних чотирьох років Фердінанд Порше створив декілька прототипів KdF-Wagen, які демонстрував особисто Гітлеру. Крім того, для виробництва нового народного автомобіля будували не тільки новий завод, а фактично ціле нове місто – Фалерслебен (у 1945 році перейменоване у Вольфсбург).



26 травня 1938 року Адольф Гітлер особисто заклав перший камінь у фундамент гігантського заводу. А керував будівництвом зять Фердінанда Порше - адвокат Антон П'єх. Фінансували цей проект не тільки з бюджету рейху, а ще й, за так звані, "народні кошти". Була запущена програма, за якою німці могли робити щомісячні внески, і через декілька місяців мали отримали KdF-Wagen зі знижкою.



Але жодного автомобіля 336 тис вкладників так і не дочекалися, бо Гітлер почав Другу світову війну і на новенькому заводі почали виробляти військові позашляховики Kubelwagen KdF Typ 82, а згодом і амфібії KdF Typ 166. Їх було створено на платформі того ж Жука Фердінандом Порше. За співпрацю з нацистами він, його син Фері, та той самий Антон П'єх після війни відсидять у в'язниці у Франції.



Під час війни завод у Вольфсбурзі було зруйновано авіацією настільки, що коли, вже після війни, це підприємство запропонували узяти Форду - він відмовився. Очолив завод звичайний майор британських королівських інженерних військ Айвен Херст. 29-річний військовий зовсім не знався на автопромисловості, але саме він відновив виробництво Volkswagen Käfer і фактично перезапустив це підприємство.



Спочатку Херст хотів виробляти тут військові позашляховики Kubelwagen KdF Typ 82, але з’ясувалося, що штампів на кузов у Вольфсбурзі не було. Тоді один з бригадирів показав залишки ще довоєнного KdF-38 і Херст дав команду готувати цей автомобіль до виробництва.



Перший повоєнний Volkswagen Typ 1 (або VW-11) було пофарбовано у зелений хакі. Він викликав захоплення у британців і вони замовили одразу 20 тис. таких автомобілів. Так, завод у Вольфсбурзі отримав шанс на життя.



Але цей шанс ще потрібно було реалізувати, бо підприємство було у руїнах. Даху на цехах не було зовсім, і Херст наказав закривати дахи деревами та брезентом. Взимку станки доводилося зупиняти, бо вони не витримували морозів. Не вистачало комплектуючих, інструментів, але німці були дуже винахідливими і знаходили вихід з різних ситуацій.



Згодом, Volkswagen Typ 1 привезли на виставку у Гановер, де його побачив автодилер з Нідерландів і замовив першу партію автомобілів, потім надійшов заказ з Бельгії, Швейцарії. Volkswagen швидко завойовував нові ринки. У 1952 році Volkswagen продавався вже у 46 країнах. , завдяки своїй єдиній надзвичайно вдалій моделі, яка згодом отримає назву – Käfer (Жук) за схожість з комахою. Її вирізняла від інших автомобілів простота, поєднана з німецькою надійністю.



Як пише у книзі «Народний автомобіль» Бернхард Рігер: саме якість і надійність «Жука» стала асоційовуватися з «німецьким економічним дивом», коли країна за 20 років подолала шлях від зруйнованої війною держави до процвітаючого суспільства.





У 1949 році Айван Херст передав керівництво заводом вже німцю Хайнцу Нордхоффу, призначеному владою землі Нижня Саксонія, якій тепер належав Volkswagen. На той момент з конвейеру вже зійшло 50000 Жуків, а підприємство вже стабільно працювало. Але це був лише початок.



У 1955 році Volkswagen випустить вже перший 1000 000 Жуків, відкриє їх збирання у багатьох країнах і почне завойовувати ринок США.



Фердінанд Порше побачив відродження свого створіння – він як раз вийшов з тюрми у Франції, але помер у 1951 році. А от його син Фері Порше підпише ексклюзивний контракт з VW на модернізацію Käfer, отримає відсоток з кожного проданого автомобіля, ексклюзивні права на продаж Volkswagen на деяких ринках і перетворить конструкторську фірму батька у всесвітньо відомого автовиробника.



Цікаво, що у 1963 році свою кар’єру у Porsche почне і Фердінанд П’єх – онук Порше, який згодом очолить Audi, а потім і Volkswagen, і усю Volkswagen Group.



Volkswagen Käfer (Beetle) протримається на конвейері до 2003 року (останній виготовлять у Мексиці) і розійдеться по світу у кількості 21 529 464 екземплярів. Цей автомобіль не тільки дасть змогу відновитися Volkswagen у повоєнні роки, але й створить фундамент могутності німецького автомобілебудування. Згодом VW стане виробником №1 у світі і контролюватиме 10% усього світового ринку. Але це буде вже у наші часи, до яких у VW ще з’явиться три моделі, які також стануть бестселерами.



Детально історію Volkswagen та його головних моделей можна подивитись у цьому сюжеті з музею у Вольфсбурзі:



Как делали Volkswagen в 1951 году. Редкие фото

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Європейський Союз Всі новини по темі виробництво автомобілей


Цікаве по темі...
• Stellantis вироблятими електричні фургони у Великобританії
• Нафтові гіганти Перської затоки націлилися на літій
• Уряд затвердив механізм підтримки виробничих проектів. Які інвестори можуть розраховувати на компенсації витрат
• Volvo остаточно завершила виробництво дизельних автомобілів
• Tesla скорочує виробництво автомобілів у Китаї
• Mitsubishi остаточно вийшла з російського ринку і збиральних проєктів
• У Казахстані стартує виробництво автомобілів Skoda
Головні новини
• Стали відомі учасники та новинки автовиставки ComAutoTrans 14-16 травня 2024 року
• В Італії спалахнув політичний скандал через нову модель Alfa Romeo
• Більше 50% замовників автомобіля Xiaomi вже відмінили заказ
• Львів отримав 10-й трамвай місцевого виробництва
• Stellantis створить в Україні мережу альтернативних автосервісів під брендом EUROREPAR Car Service
• Новий PEUGEOT Е-3008 отримав нагороду за видатний дизайн Red Dot Award 2024
• У Верховній Раді пояснили, які саме автомобілі вилучатимуть у громадян на потреби ЗСУ
• Тролейбуси "Богдан" вже 10 років працюють у Вінниці
• Енергетики Харьківщини отримали ще 9 автовишок на шасі Iveco Daily
• На купівлю автомобілів PEUGEOT, CITROEN, DS Automobiles, OPEL та JEEP діють вигідні програми фінансування та гранти
• ROM пропонує комплексний догляд за паливною системою
• Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження
• Бренд EUROREPAR планує створити в Україні мережу автосервісів для обслуговування постгарантійних авто
• В новому законі про мобілізацію передбачено позбавлення права керування ТЗ
• Компанія "Нібулон" замовила для усіх своїх водіїв курс з безпечного керування вантажними автомобілями Scania
• Новий власник ЛАЗу збирається відновити виробництво автобусів
• Volvo показала, навіщо потрібні найпотужніші тягачі FH780
• На шасі JAC N200 виготовлено нову модель муловсмоктуючого автомобіля
• Stellantis у 2024 році виведе на український ринок 24 новинки. Що це будуть за моделі
• В 2024 році Stellantis планує зайняти 11,4% ринку нових автомобілів в Україні
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• Українське підприємство створило власну версію пікапу, з урахуванням досвіду на фронті
• Франція пріоритетно відправлятиме в Україну БТР VAB та САУ Caesar
• Україна нарощує виробництво власної бронетехніки
• В Україні з`являться нові серії номерних знаків
• Хто став новим власником ЛАЗу і що тепер буде з підприємством?
• Стало відомо, хто буде постачати Києву велику партію нових автобусів
• PEUGEOT представляє новий 7-ми місний кросовер Peugeot 5008
• Українські військові отримали одну з найбільших партій пікапів
• В Україні стартують продажі пікапу нового покоління JAC T9
• В Україні набирають популярність бурокрани на автомобільних шасі
• Volvo показала, навіщо потрібні найпотужніші тягачі FH780
• Недооцінений: тест-драйв Citroen C5 Aircross
• В Україні стартують продажі доступного електрокара
• Тест-драйв: Чим здивував Jeep Compass e-Hybrid
• Більше 50% замовників автомобіля Xiaomi вже відмінили заказ
Акції у дилерів...
• На останні моделі Volkswagen Caddy 2023 року діє спеціальна цінова пропозиція
• На Mitsubishi Eclipse Cross 2023 року виробництва діє вигода до 129 000 грн.*
• В Євромоторс у Хмельницькому діє цілий ряд акційних пропозицій на нові та вживані автомобілі
• Автобезпека світового рівня Vodafone Guardian тепер доступна за 0 грн.
• BMW 3 серії доступні в Україні по ціні від 1 500 000 грн.
• На автомобілі CUPRA на складі в Україні діють спеціальні ціни
• На броньовані автомобілі BMW Х5 М50i VR6 діє спеціальна пропозиція
• В автосалонах GM GROUP діють вигідні умови по підготовці авто після зими
• Кросовер Opel Grandland — в наявності в Україні зі знижкою 40 000 грн.
• В Україні стартувала сервісна акція на Renault «Обслуговування підвіски з вигодою до 25%»
• На автомобілі SEAT 2023 року діють спеціальні ціни
• У дилерів Volkswagen доступна партія кросоверів VW T-Roc за спеціальними цінами
• На популярні моделі Mazda в Україні діють спеціальні цінові пропозиції
• Сезон ваших переваг. В Україні ще доступні автомобілі BMW 2022 та 2023 років виробництва за спеціальною ціною
• Характер, що надихає. BMW 3 серії в наявності за спеціальною ціною
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.