Що таке ZR-V? Це новий сегмент кросоверів в модельному ряду Honda між компактною HR-V та вже чималою CR-V. Ідеологічно, ZR-V має спортивну направленість і саме цим приваблює молодіжну аудиторію.
Саме цю модель виготовляють на китайському СП Honda і Dongfeng, але призначена вона і для європейського ринку теж. А от цінова політика на ZR-V доволі цікава. Зараз на автомобілі з
європейського складу гібридних Honda ZR-V знижка становить 21,5%!
Тобто, наразі гібридний кросовер від Honda доступний за цінами:
- Elegance: 1 480 000 грн.
- Elegance Plus: 1 499 900 грн.
Звучить доволі привабливо. Тому ми й взяли на тест-драйв ZR-V, щоб з’ясувати, що це за автомобіль.
Ззовні він суттєво менший за CR-V і має довжину лише 4568 мм, проте не виглядає «малюком», а напроти, в певних ракурсах навіть може походити на такого собі родича італійського преміального кросоверу. Але ні, про преміальність тут казати не доводиться. Та і схожість з італійським брендом чисто символічна. А от азійська зовнішність тут проглядається більш характерно.
Під капотом у нашої Honda ZR-V 2,0-літровий бензиновий двигун потужністю 143 к.с. і він взагалі працює за циклом Аткінсона. А колеса крутить електродвигун потужністю 184 к.с. і з моментом 315 Нм, який отримує енергію з невеличкої батареї. Тобто, як і в системі e –power у Nissan Qashqai, який ми тестували в минулому році, в Honda ZR-V e:HEV двигун виконує функцію приводу електрогенератора і безпосередньо не крутить колеса.
І дійсно, наш Honda ZR-V може їхати і виключно на електриці, коли рухається у «корках» чи по місту, але як тільки запас електрики у батареї закінчується, миттєво вмикається ДВЗ і генератор підзаряджає акумулятори.
Електроніка слідкує за зарядом сама і вмикати щось водієві взагалі не потрібно. Тобто, Honda ZR-V це доволі просунутий гібрид, який суттєво економить паливо.
Але навіщо гібриду такий потужний 2-літровий двигун? А вся справа в характеристиках, бо наш ZR-V – це доволі динамічний кросовер, який розженеться до 100 км \год за 7,8 с і буде стрімко набирати швидкість до 173 км\год.
І відчувається це не тільки в показниках, бо за кермом ZR-V теж відчувається, як динамічний автомобіль зі спортивними «нотками». Не дарма він був створений на платформі Civic, який завжди вважався доволі динамічним авто.
До речі, ціна зараз на Honda Civic та ZR-V – майже однакова, то ж має сенс звернути увагу саме на кросовер.
В салоні Honda ZR-V нас трохи засмутила. Ні, тут все якісне і навіть є цікаві дизайнерські рішення. Але деяким комбінаціям кнопок вже багато років. Трохи додає сучасності 9-дюймовий монітор по центру, який має цілком продуманий інтерфейс і швидкість.
Місця в салоні не багато, і багажник теж не здивує великими обсягами – 380 л. Проте все зручно, є додаткові відсіки для речей і пакунків.
На ходу Honda ZR-V нам сподобалася одразу.Динамічний, шустрий і в той же час доволі комфортний кросовер. Він додає ділянки поганої дороги, не помічаючи дефектів. Єдине, що трохи досаждає – це шумність колісних арок.
Але при всіх цих динамічних поїздках радують показники витрати пального, які фіксує бортовий комп’ютер. Побачити цифру 4 або 5 л на 100 км – це взагалі звичне явище для Honda ZR-V. Причому чим більше їздиш містом – тим економніше. Трохи не звично, але така природа гібриду ZR-V e:HEV.
Вердикт
Нам було цікаво поїздити на Honda ZR-V. Це саме той випадок, коли авто їздить навіть цікавіше, ніж очікуєш. До того ж і витрата пального приємно економить сімейний бюджет. А чималий кліренс у 180 мм і енергоємна підвіска робить Honda ZR-V взагалі дуже цікавою пропозицією на ринку кросоверів.
Але й і конкуренти у нього не прості: гібридні Nissan Qashqai e-Power, Hyundai Kona, Toyota Corolla Cross – тут слабаків не має. Але й у Honda є свої переваги. Honda ZR-V запропонує три якості в одному авто і все це за 1,5 млн. гривень. Тому цей кросовер точно варто розглядати при виборі стрімкого, динамічного, комфортного і економічного авто.
Комплектація та технічні характеристики Honda ZR-V
|