Новий флагманський магазин демонструє, як Renault бачить майбутнє автомобілебудування: це захоплюючий досвід, відлуння минулого і бачення майбутнього, місце для обміну, яке також надихає на диво. Цей оновлений флагманський магазин прагне продемонструвати інновації та дизайн в культовому, але дружньому просторі. Будівля є історичною пам'яткою, оскільки саме тут у 1910 році Луї Рено став першим виробником автомобілів, який відкрив виставковий зал на Єлисейських полях.
Своєю сміливою архітектурою цей майданчик відображає сучасну перевагу бренду над часом. Renault завжди був присутній за адресою: 53 avenue des Champs-Élysées, розробляючи концепції, які живуть у колективній пам'яті: Renault Pub 1960-х років і Atelier Renault на початку 2000-х. Ці знамениті майданчики сприяли тому, що Єлисейські поля стали найкрасивішою алеєю у світі.
Після трьох років робіт ця знакова вітрина переживає відродження з новою ідентичністю як центр, присвячений автомобільній поп-культурі.
Сучасний, багатогранний хаб, що втілює в життя автомобільну поп-культуру
Le défilé renault ® the carwalk – це набагато більше, ніж просто виставковий зал. Це сучасний майданчик площею понад 2 260 м² у центрі Єлисейських полів, спроектований як лабораторія для розробки мобільних рішень майбутнього. Плавні лінії дизайну створюють дружню атмосферу, заохочуючи відвідувачів прогулятися і ознайомитися з різними зонами: відкритою центральною зоною, магазином The Originals, терасою-кафе і спіральною рампою, на якій представлені поточні моделі автомобілів, а також культові моделі та концепт-кари.
Спіральний пандус, названий «carwalk» (від англ. «catwalk» — подіум у світі високої моди), розташований у центрі будівлі, створюючи надихаючий ефект. Нагадуючи нескінченну звивисту дорогу довжиною 170 м, вона також є алегорією шосе, що символізує ігровий майданчик і діапазон вираження бренду Renault. З нахилом менше 4% рампа доступна для всіх, включаючи людей з інвалідністю, ставлячи відвідувача в центр уваги.
Особлива увага була приділена дизайну логотипу Renault. Підвішені на верхньому поверсі з видом на Єлисейські поля, два величезні сталеві діаманти повільно рухаються в просторі, зближуючись кожну годину. За допомогою цього ефектного дисплея бренд прагне оживити свою візуальну ідентичність, граючи з формою свого логотипу аж до архітектурних деталей. Цей підхід також відображається в обшивці стін, яка має геометричні ромбоподібні форми, що символічно і візуально привабливо поєднується з логотипом.
Обраний з чотирьох архітектурних бюро міжнародного рівня, Франклін Аззі розробив амбітну концепцію, що відображає ДНК Renault.
Відстоюючи ідею «глобальної архітектури», Франклін Аззі має досвід у реалізації масштабних проектів, що охоплюють весь спектр аспектів, від архітектури до дизайну інтер'єру. Для цього проекту він застосував унікальний підхід: мінімалістичний зовнішній вигляд – чіткі лінії з великим скляним фасадом площею 185 м² без візуальних бар'єрів – та радикальний інтер'єр, організований навколо автодоріжки або спіральної рампи. Сильне архітектурне рішення, що надає цьому місцю його ідентичності.
З самого початку Франклін Аззі хотів створити трасу в центрі le défilé renault ® the carwalk, використовуючи унікальний просторовий потенціал місця. Продемонструвавши високі, плавні об'єми, Аззі створив чистий, спрощений інтер'єр, підкресливши вражаючі деталі архітектури. Черпаючи натхнення в музеях і художніх центрах, він вирішив створити будівлю з унікальним архітектурним стилем. Він також знайшов інші джерела натхнення в проектах архітекторів, які залишили свій слід в історії автомобілебудування.
Від каркаса, що підтримує рампу, зі складними гіпсовими ліпнинами, до дубової обшивки та натяжних елементів, що підвішують рампу до склепіння, кожен компонент є частиною цього унікального місця, сприяючи світлу, руху та сенсорному досвіду. У le défilé renault ® the carwalk Франклін Аззі створив архітектурний шедевр, який є одночасно елегантним і витонченим.
Le défilé renault ® the carwalk створений, щоб зацікавити всіх відвідувачів, пропонуючи різноманітні заходи, які змінюють наше уявлення про автомобілі. Коротко кажучи, це живий, відкритий простір, який перевертає уявлення про автосалон, хоча тут і будуть представлені багато історичних моделей та концепт-карів. Створений, щоб йти в ногу з часом, carwalk є модульною вітриною, де можна проводити виставки, концерти, кінопокази, конференції, семінари тощо. Рампа, антресолі, відкрита центральна зона та VIP-зона «Place des Libertés» (Площа свободи) — це платформи, які можна перетворити на сцени, галереї або зони для обговорень, здатні вмістити велику аудиторію.
Відповідно до нових правил, що застосовуються до пішоходів і велосипедистів на Єлисейських полях, відкрита тераса надасть цьому місцю більш виразного місцевого характеру. Renault прагне зробити автосалон популярним місцем як для туристів, так і для парижан, відіграючи роль у трансформації Єлисейських полів і новому підході до міського життя за допомогою культурних і соціальних ініціатив.
Le défilé renault® the carwalk буде представлений в ексклюзивному документальному фільмі, який планується показати на платформі CANAL+ 7 жовтня. Розповідаючи історію, найгарнішої алеї світу в чотирьох епізодах, програма підкреслить безперервну присутність Renault на Єлисейських полях з 1910 року, поряд з іншими провідними виробниками.
|