Чому «олдскул» в Jeep Wrangler і досі користується попитом. Тест-драйв: Авто новини від AUTO-Consulting - Jeep

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика IVECO 50 років
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: Jeep
• На купівлю в лізинг автомобілів Peugeot, Citroen, Opel, DS, Jeep діє «кешбек» 10%
• Новий повнопривідний Jeep Avenger 4xe вже в Україні
• Тест-драйв Jeep Avenger: Квиток у чарівний світ пригод
• В Україні оголошено ціни на Jeep Wrangler 2025 модельного року
• Чому «олдскул» в Jeep Wrangler і досі користується попитом. Тест-драйв
• Jeep знову стає головним спонсором футбольного клубу «Ювентус»
• Яким буде новий Jeep Compass. Офіційні подробиці
• Стартував щорічний Easter Jeep Safari
• В Україну прямує ексклюзивна версія Jeep Compass North Star за вигідною ціною
• На заводі в Польщі стартувало виробництва Jeep Avenger 4xe
Ще по Jeep...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Україна

Чому «олдскул» в Jeep Wrangler і досі користується попитом. Тест-драйв

тест-драйви | Опубліковано - 2025-05-30 19:08:43 (3055 разів прочитано)
Чому «олдскул» в Jeep Wrangler і досі користується попитом. Тест-драйв - Jeep
Два роки тому автомобільний світ відсвяткував 80 річницю появи Willys, від якого веде свій родовід і Jeep. Більше того, модель Wrangler вже багато років не сильно змінюється ззовні, щоб бути схожою саме на той перший Willys MB. Невже і досі існує попит на такий «олдскул» і що за свої гроші пропонує сьогодні Jeep Wrangler? – ми вирішили з’ясувати це під час тест-драйву.
Чому «олдскул» в Jeep Wrangler і досі користується попитом. Тест-драйв - Jeep

Отже, у нас на тесті Jeep Wrangler Rubicon в подовженій версії і багатій комплектації. Під капотом 2,0-літровий турбо двигун потужністю 272 к.с. і на 400 Нм. КПП – автоматична 8-ступенева, а трансмісія олдскульна зі зниженим рядом і механічними перемиканнями режимів приводу і навіть з примусовими блокуваннями диференціалів попереду та позаду.

Jeep: 80-річна історія підкорення бездоріжжя

Чому «олдскул» в Jeep Wrangler і досі користується попитом. Тест-драйв - Jeep

З відстані декількох метрів Jeep Wrangler Rubicon виглядає дуже брутально – справжній чоловічий позашляховик, для якого це слово – не просто назва. Він, дійсно, позашляховик, розрахований на подолання перешкод, якими б вони не були. І зовнішня схожість з тим самим Willys MB тільки додає впевненості, що Wrangler зможе багато. Довершує картину ще величезні позашляхові шини BF Goodrich (255/75 R17), з якими не страшно пірнати на бездоріжжя.

Чому «олдскул» в Jeep Wrangler і досі користується попитом. Тест-драйв - Jeep

Чому «олдскул» в Jeep Wrangler і досі користується попитом. Тест-драйв - Jeep

Про те що Jeep Wrangler Rubicon – не інсталяція, я справжнісінький нащадок Willys нам кажуть і «пасхалки» на склі і на КПП у вигляді легендарного армійського 4x4, відповідна емблема на крилі і зовнішні грубі петлі дверцят. Скрізь так і відчувається цей справжній дух пригод.

Чому «олдскул» в Jeep Wrangler і досі користується попитом. Тест-драйв - Jeep

В салоні нас зустрічає доволі невеликий простір, шкіряні сидіння і наскрізні отвори у полу, куди за конструкцією має витікати вода, якщо штурмувати глибокі водойми (до 762 мм в брід).

Чому «олдскул» в Jeep Wrangler і досі користується попитом. Тест-драйв - Jeep

Чому «олдскул» в Jeep Wrangler і досі користується попитом. Тест-драйв - Jeep

А ще тут з’ємний дах, який легко перетворить ваш Jeep Wrangler Rubicon у таргу, ландо чи взагалі у кабріолет. Причому дах тут не брезентовий, а жорсткий утеплений з елементами пластику та алюмінія. Знімати дах можна шматками, а щоб не прикластися головою об дах – зсередини він має покриття на кшталт пінопласту. Виглядає незвично, але так і є.



Про великий комфорт у Jeep Wrangler Rubicon годі мріяти, бо сам салон доволі вузенький і невисокий. Лобове скло теж невелике і при бажанні взагалі його можна вкласти на капот. До речі, капот закривається зовнішніми застібками, як на армійських ящиках. Все це виглядає дуже незвично, але в цьому і є свій колорит.

Чому «олдскул» в Jeep Wrangler і досі користується попитом. Тест-драйв - Jeep

Чому «олдскул» в Jeep Wrangler і досі користується попитом. Тест-драйв - Jeep

Не можна сказати, що Jeep Wrangler Rubicon – це суцільний «олдскул». Ні, по центру панелі є сучасний 12,3’ монітор, де є інтерфейс, який ми вже звикли бачити у автомобілях Stellantis. Тут вже є безліч USB (7 одиниць!), декілька підстаканників, а на панелі приладів можна відобразити цифровий спідометр. Але, все що є всередині у Wrangler – це обов’язково має вам нагадувати про Willys. В цьому і є філософія цього автомобіля. І до речі, це не завжди є синонімом незручності. Ні, навіть навпаки.

Чому «олдскул» в Jeep Wrangler і досі користується попитом. Тест-драйв - Jeep

А от великі квадратні зовнішні дзеркала виявилися дуже зручними, та ще й з індикаторами попередження про авто у «мертвій зоні». Майже аналогові тумблери блокування диференціалів – це теж для зручності. А те, що попереду величезний бампер, який не видно з водійського місця, так для його контроля існує камери 360 град. Отже, а Jeep Wrangler Rubicon конструктори намагалися реалізувати максимальну кількість сучасних систем і асистентів, інтегрувавши це все у сталий брутальний вид.

Чому «олдскул» в Jeep Wrangler і досі користується попитом. Тест-драйв - Jeep

Але деякі незрозумілі рішення в Jeep Wrangler Rubicon теж присутні. Наприклад, керування скло підйомником тут відбувається з центральної консолі і автоматичний режим є тільки донизу, а щоб підняти скло догори доведеться тримати клавішу весь час. Не знайшлося місця на панелі і куди притулити смартфон. Вочевидь, що за часів Willys MB смартфонів ще не існувало, тому – вибачайте.

Чому «олдскул» в Jeep Wrangler і досі користується попитом. Тест-драйв - Jeep

Чому «олдскул» в Jeep Wrangler і досі користується попитом. Тест-драйв - Jeep

На ходу
Від 2-літрового двигуна, навіть з турбіною, нічого стрімкого не очікуєш. Хоча 272 к.с. у місті цілком вистачає. Jeep Wrangler Rubicon не можна назвати «тихоходом», він стартує до 100 км\год за 8,5 с. Але на цьому вся спритність Jeep Wrangler і закінчується. Все ж таки важкувато 2.5 тонний позашляховик довжиною під 4,9 м прискорювати далі, особливо на заміських трасах, де через форму кузова вже є значний аеродинамічний опір. В Jeep і не обіцяють великих швидкостей і після 159 км\год розгін взагалі припиниться. Не треба сподіватися і на гарну керованість Jeep Wrangler. Перед поворотами краще швидкість знижувати і не випробовувати розташування центру мас.

Чому «олдскул» в Jeep Wrangler і досі користується попитом. Тест-драйв - Jeep

А от де Jeep Wrangler Rubicon відіграється – це на поганому асфальті, або на ґрунтовці. Ями, дірки, горди? – хто казав, що перед ними треба гальмувати! Жодного дискомфорту, хоча інколи підвіска вибирає до максимуму хід і тоді можна почути глухий стук і трясе всередині добряче. А ще всередині доволі шумно, хоча на таких «зубатих» шинах іншого і не чекаєш.

Чому «олдскул» в Jeep Wrangler і досі користується попитом. Тест-драйв - Jeep

Кліренс у 252 мм дозволяє штурмувати багато чого, а величезний кут в’їзду взагалі дав нам змогу заїхати на кучугур під 36 град і з нашим величезним бампером.

Чому «олдскул» в Jeep Wrangler і досі користується попитом. Тест-драйв - Jeep

Бездоріжжя? Навіть якщо обабіч дороги ще не було колії – це не привід туди не з’їхати. Jeep Wrangler Rubicon не відчуває перешкод. Пісок, калюжі, багнюка чи висока трава – йому все одно. Лише на підйомах відчувається, що 400 Нм моменту при 3000 об\хв – це малувато, навіть попри величезне передавальне число у трансмісії 77,3:1 та 4:1 у зниженому ряду роздавальної коробки.



Бензиновий двигун доводиться добряче крутити, щоб їхати в моменті, а від цього на бездоріжжі він швидко нагрівається. Сюди би дизель і щоб тягнув з самих низів! От це був би безкомпромісний позашляховик!

Чому «олдскул» в Jeep Wrangler і досі користується попитом. Тест-драйв - Jeep

Але «маємо те що маємо». А в підсумку наш Jeep Wrangler Rubicon ніде не застряг, всюди проїхав і дарував нам тільки позитивні емоції. А за це потрібно платити. Бо вартість Jeep Wrangler Rubicon стартує з $77397, а наш автомобіль з урахуванням опцій потягнув і на всі $78000. І ще й на заправці, бо витрата пального у нас була більше 17 л\100 км відмінного бензину.

Чому «олдскул» в Jeep Wrangler і досі користується попитом. Тест-драйв - Jeep

Чому «олдскул» в Jeep Wrangler і досі користується попитом. Тест-драйв - Jeep

І тут у пересічного автомобіліста вже виникає багато питань: А чи готові ми платити за такий «олдскул» таку ціну? Це питання ми теж задали собі і відповідь була неоднозначна. Але, безумовно, у Jeep Wrangler є свій дух і аудиторія, яка цінує його за всі ці перевірені роками рішення і ці механічні перемикання і диференціали. Аудіторія Wrangler - це справжні чоловіки та жінки, які люблять пригоди, відпочинок на природі і прагнуть потрапити туди, де ніхто ще не бував. Саме для них і є Jeep Wrangler Rubicon.

Чому «олдскул» в Jeep Wrangler і досі користується попитом. Тест-драйв - Jeep

Чому «олдскул» в Jeep Wrangler і досі користується попитом. Тест-драйв - Jeep

Автомобіль на тест було надано представництвом «Stellantis Ukraine»

Чи знаєте ви історію Jeep? Тест на честь 80-річчя бренду та повернення легендарної марки в Україну

Чому Jeep - це не просто автомобіль, а ціла субкультура

Я – легенда / Jeep в Україні пропонує 3 легенди

Чому Jeep – це не тільки автомобіль, а культурний феномен

Чому «олдскул» в Jeep Wrangler і досі користується попитом. Тест-драйв - Jeep

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Україна Всі новини по темі тест-драйви


Цікаве по темі...
• Тест-драйв Jeep Avenger: Квиток у чарівний світ пригод
Головні новини
• В Україні новий лідер серед електромобілей
• В Mercedes-Benz визнали невдачу з електричним EQS. Продовження у цієї моделі не буде
• Jaguar втратив 98% покупців через невдале оновлення
• Партнери завершують постачання Україні оголошених пакетів танків. Де ЗСУ братиме нові?
• Завдяки урядовій програмі регіони вже придбали 1500 нових шкільних автобусів
• Tata Xenon X2 увійшов в рейтинг найпопулярніших пікапів в Україні
• Яку військову техніку Україна просить у Німеччини?
• Український автобізнес буде активно працювати в Раді з питань підтримки підприємництва
• Наслідки необачних жестів Ілона Маска у підсумках продажів Tesla
• Castrol ON – перший, доступний у світі, післяпродажний продукт Castrol для електромобілів
• Сили оборони України продовжують створювати захист для бойової техніки
• Новий PEUGEOT 3008 з потужним двигуном 1.6 PureTech 180 вже в Україні
• В Україні з`явились нові коди на автомобільних номерах. Що вони означають?
• На базі IVECO вже пропонують широкий ряд автопаливозаправників з цистернами від 4 до 15 м3
• Електрокари в Норвегії вже досягли 96,9% частки ринку
• "Будшляхмаш" розширив пропозицію до понад 300 рішень для комунальних служб
• Ferrari представила доступний спорткар
• Українську бронетехніку намагаються швидкими темпами захистити антидроновими екранами
• Військові Харківщині отримали нові машини розмінування
• Tesla офіційно озвучила середній строк служби батарей своїх електрокарів
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років
Колекційна мото- вело- ЗАЛА

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Книга по історії появи мотовиробництв в Україні
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Cezet (CZ)
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• Незабаром нас очікує лавина мотоциклістів. Ворог готує величезне угрупування
• Український балістичний ракетний комплекс йде у серійне виробництво
• В Україні з`явились нові коди на автомобільних номерах. Що вони означають?
• Ще одна військова частина ЗСУ пересідає на мотоцикли, але не для штурмів
• Розробки Toyota можуть завершити еру електромобілей
• У Німеччині вартість зарядки електрокара перевищила вартість бензину
• Прикордонники знайшли найкращу заміну вантажівкам ГАЗ-66
• Що зараз залишилося від легендарного заводу Cezet (CZ)
• Українська компанія представила позашляховий автобудинок
• Підрозділи обленерго знайшли заміну старим УАЗам. На які авто пересідають?
• Найдешевший електрокар від BYD за рекордний термін досяг 1 млн. виготовлених авто
• Яким був перший автобус українського виробництва
• Бельгія замовляє ще 100 зчленованих електричних автобусів IVECO
• В Україні новий лідер серед електромобілей
• Продажі мотоциклів у травні встановили справжній рекорд в Україні
Акції у дилерів...
• Renault в Україні запустила сервісну акцію «Відчуй літо на повну з вигідним ТО»
• Opet купуй — СТО модернізуй! Стартувала акція для легкових СТО
• На Mazda CX-30 діють спеціальні ціни з вигодою від 83700 грн.
• Volkswagen Crafter пропонується з вигодою до 160 000 грн.
• Спеціальна пропозиція червня: вигода до 55 000 грн* на Mitsubishi Outlander
• Сервісна акція на Toyota від алмазного бренду
• В Україні розпродають останню партію автомобілів INFINITI QX50 за новими цінами
• ALMAZ GROUP & Lexus RX350h: акційна пропозиція
• Renault в Україні запускає сервісну акцію «Дизайн: легкосплавні диски»
• На Mazda CX-30 та Mazda CX-5 діє спеціальна пропозиція
• В Україні пропонуються офіційні перевірені автомобілі CUPRA з пробігом
• В Лексус Дніпро діє вигідна сервісна пропозиція | ALMAZ GROUP & Lexus
• Для автомобілів VW Group 5+ років діє вигідний масляний сервіс від 2690 грн. | ALMAZ GROUP & CUPRA
• На Lexus NX 200 діє акційна пропозиція | ALMAZ GROUP & Lexus
• На Porsche діє вигідна сервісна пропозиція | ALMAZ GROUP & Porsche
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
IVECO 50 років
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Історія Mazda
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Історія появи українського мото- та велопрому
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.