Але історично так склалося, що в Україні пожежних автодрабин не виробляли, бо заводи мали свою спеціалізацію. Проте потреба в рятувальних автодрабинах, особливо під час війни, просто величезна. Тому, "Пожмашина" і розробила власну автодрабину ERL33C.
Для її виробництва було застосовано шасі Tata Daewoo HH5CA, а саме обладнання драбини теж від провідного виробника в світі. Це дало змогу створити одразу надійну автодрабину, яка має висоту підйому 31 м. І таку техніку українське підприємство пропонує ДСНС вперше.
Ще однією новинкою цього сезону є пожежні автоцистерни, виготовлені на повноприводних шасі Renault K 4x4 та 6х6. Обидві автоцистерни мають додаткову кабіну виробництва "Пожтехніка" і комплектацію, у відповідності до вимог рятувальників. Відмінності лише у ємності цистерн для води 5 м3 та 8 м3.
Також "Пожмашина" запропонувала рятувальникам і нову версію автоцистерни з колісною формулою 4х2, виконаною на шасі Ford F-Line. Автоцистерна АЦ-5-50 має значно меншу вартість, завдяки використанню власної кабіни для екіпажу виробництва "Пожмашина", замість стандартної дворядної кабіни від виробника. Такий пожежний автомобіль може стати мейнстрімом у цьому сезоні, завдяки доступній вартості.
|